חיפוש באינדקס עסקים

פלונטר מברשת הקסם לשיער

פורסם מאת: barosh בתאריך: 4 פברואר 2016

6 טיפים להברשת שיער עם מברשת השיער "פלונטר"
 מבצע חם לחודשים מרץ אפריל מאי !!!
 
הזמנת מברשות "פלונטר" :  052-3000067

 פלונטר - המברשת החכמה

קשרים בשיער היא תופעה ידועה שמעצבי שיער ולקוחותיהם מודעים אליה . "פלונטר" היא המברשת האולטימטיבית לפתרון בעיית הקשרים. המברשת מיוצרת בישראל ומשווקת באמצעות המספרות . 
** חשוב שהמברשת תהייה קבוע גם בכיור החפיפה !!!
1 . לאחר החפיפה משתמשים במרככי שיער ובמסכות . הדרך הטובה לפיזור אחיד והגעה לכל השיער הוא להניח את  תכשירי הריכוך על המברשת ובאמצעותה לפזר באופן אחיד את התכשיר בכל השיער.
2. לאחר שמורחים צבע בגלל התכונות של זיפי המברשת מומלץ לפזר את שאריות הצבע שבקערה או על השיער עם מברשת "פלונטר". תתפלאו לראות כמה יעיל ,חיוני ונכון לבצע פעולה זו וכמה היא תורמת לקבלת צבע מוצלח.
3.כשחופפים את השיער עם שמפו מומלץ מאוד להשתמש במברשת "פלונטר" היא צמודה ליד בגלל הידית המיוחדת שלה ומפזרת את השמפו בכל היקף הקרקפת ומגיעה לכל אורכי השיער עקב יכולתה להתגבר על קשרים הקיימים במהלך החפיפה בשיער .
4 .מעצבי שיער שמשתמשים במברשת "פלונטר"  אומרים לחבריהם למקצוע : "השתמשו פעם אחת בעצמכם על הלקוח/ה ומיד הם יקנו אותה הביתה "
5. מומלץ לקחת את המברשת אתכם בארנק . תמיד טוב שיש משהו שימושי ויעיל בהישג יד וקרוב אליכם כאשר אתם רוצים לסדר או לעצב את השיער .
6 .כמה מפחיד  ולא נעים לראות כמויות גדולות של שיער על המסרק או המברשת  "פלונטר" מבטיחה פתיחת קשרים מושלמת ללא משיכה ,קריעה או נשירת שיער מיותרת.
מבצע חם לחודשים מרץ אפריל מאי !!!
 
הזמנת מברשות "פלונטר" :  052-3000067

פלונטר - המברשת החכמה

פלונטר - המברשת החכמה

פלונטר - המברשת החכמה



עמוד זה נצפה: 736 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור