חיפוש באינדקס עסקים

לקראת עונת הנסיעות 2012 – מוצרי שיער במזוודה

פורסם מאת: בתאריך: 9 מאי 2012

לקראת עונת הנסיעות 2012 - מוצרי שיער במזוודהנוסעים לחו"ל? אילו מוצרי שיער צריך לארוז?

עונת הנסיעות 2012 אוטוטו כאן. כבר כעת מתחילים להתארגן לקראת החופשה ולהחליט מה לארוז כדי שהחופשה תהיה מושלמת.

אחת הבעיות שאנו נתקלים בהן היא אילו מוצרי שיער להכניס למזוודה. שלא יהיו רבים מדי, שיתאימו לשיער, למזג האוויר במקום אליו אנו נוסעים ולאורח החיים הצפוי לנו בימי החופשה הללו. שאלנו מעצבי שיער מקצועיים ולפניכם אוסף של התשובות שקבלנו.

קודם כל מוצרי השיער חייבים להתאים לסוג השיער שלך. הרי לא תיקחי איתך שמפו לשיער שמן אם השיער שלך יבש. ברור. נכון? אז כמובן שיש לקחת שמפו וקונדישיונר על מנת שתוכלי לחפוף כרגיל.

מעבר לכך, כבר צריך להתכונן למקום אליו נוסעים ולסוג החופשה. חופשה הכוללת שחייה, צלילה וחשיפה של השיער למי ים מחייבת התייחסות ואריזה של מוצרי שיער שיחזירו את החיות לשיער, את הברק והגמישות שמי הים גוזלים מהשיער שלנו.

שמן הזנה טוב, אמפולה או שתיים לטיפול עמוק יותר בשיער יכולים לעשות את ההבדל בין ארוחת ערב בסיומו של יום פעיל על שפת הים, כשהשיער שלך נפוח, פריזי ונראה יבש והרוס, לבין שיער מדהים בבילוי הערב שלאחר יום כזה.

לא רק חשיפה למי ים פוגעת בשיער שלך. גם שהייה ממושכת במקומות עם מיזוג אוויר ואפילו טיסה ממושכת. האוויר בתוך המטוס יבש מאוד ומאדה את הלחות הטבעית של השיער שלך. מסיכה לשימוש אחרי חפיפה, לחות לשיער, שמן הזנה יכולים להחזיר לשיער את הלחות שאבדה ואת המראה המטופח.

לחברות מוצרי השיער המובילות בארץ ובעולם יש מגוון מוצרי הזנה וטיפוח לכל סוגי השיער, קרמי לחות מהירים ללא שטיפה, שמני הזנה צמחיים עשירים שיכולים להתאים גם לשיער שלך. חברות מוצרי שיער כמו לוריאל, וולה, שוורצקופף, אינדולה – לכולן מוצרי שיער מקצועיים ברמה ואיכות גבוהים המעניקים מענה מקצועי לכל צרכי השיער שלך.

אנו מציעים להתייחס לאריזת מוצרי השיער שלך ברצינות ואפילו להתייעץ עם מעצב השיער שלך שמכיר את השיער שלך ויכול לעזור לך לבחור את הפריטים שתכניסי למזוודה. הרי לא תרצי שהתמונות מהטיול, או מהחופשה ינציחו אותך בשיער פרוע ולא מטופח. מוצרי השיער שתארזי לקראת החופשה הם המפתח לשיער מדהים בכל מקום בעולם.



עמוד זה נצפה: 463 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור