חיפוש באינדקס עסקים

פדיקור מניקור לגברים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 18 אוקטובר 2010

 

בשנים האחרונות טרנד הפדיקור-מניקור התפתח וצמח כך שניתן לראות מכוני קוסמטיקה המתמחים בטיפולי פנים, ציפורניים ועוד גם ליד הפיצוצייה הקרובה הבית. אלא, שלאחרונה, טיפולי ה"פדיקור-מניקור" הם לא רק נחלתן של הנשים, יותר ויותר גברים מפנים זמן כדי לדסקס עם הפדיקוריסטית הצמודה.

לא עוד עדר נשי הניצב בפתח מכוני הקוסמטיקה, כיום, היחס בין נשים לגברים במכונים אלו היא כמעט שווה, והטיפולים ששני המינים דורשים זהים אף הם: מניקור, פדיקור, טיפולי פנים, הסרת שיער וכו’.

עוזי ביאז בעלים ומנכ"ל רשת טיפולי היופי והטיפוח happy hour, מדווח על עליה גוברת בקרב הקהל הגברי הפוקד את המקום ומבקש להתענג על הטיפולים השונים. לדבריו: "הפער בין הרגלי היופי והטיפוח בין גברים ונשים הולך ומצטמצם, גברים מתעניינים ביופי וטיפוח יותר מבעבר, מקדישים לו מזמנם ואף אינם מתביישים לבקר בטריטוריה כל כך "נשית" לכאורה. ישנה הגדרה מחדש של הגבר הישראלי, והגבולות בין טיפולים נשיים וגבריים מיטשטשים".

רשת מכוני הקוסמטיקה happy hour ממוקמת בלב המיינסטרים התל אביבי, בדיזינגוף סנטר. המכון מציע טיפולי פדיקור, מניקור, איפור, הסרת שיער, ועיסויים בשירות מיידי ומהיר ובמחירים השווים לכל כיס.

פדיקור מניקור לגברים
פדיקור מניקור לגברים



עמוד זה נצפה: 492 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור