חיפוש באינדקס עסקים

חליפת עיסוי למלחמה בצלוליט והצרת היקפים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 31 מאי 2009

 

שיטה חדשה נוספה לאחרונה לאלו המעוניינים להצר את היקפם ולהילחם בצלוליט ( הצרת היקפים ). חליפת עיסוי לימפטי המחקה את המסג’ הלימפטי הידני מבטיחה טיפול שורש בבעיה המטרידה אפילו גברים ונשים רזים וחטובים. "מדובר בשיטה המבוססת על מכשור פניאומטי רפואי שמטרתו לטפל בהפרעות לימפתיות וורידיות ואשר מטפל בהצלחה רבה גם בבעיית הצלוליט ועוזר בהצרת היקפים", אומרת זהבית שטנר, קוסמטיקאית רפואית ומטפלת ברפואה משלימה, מנהלת מרכז החיים היפים בראשון לציון.
צלוליט הוא בצקת הנוצרת בגוף על רקע הצטברות שומנים. מקומות אופייניים לצלוליט הם הירכיים העליונות והישבנים. הצלוליט מופיע כתוצאה מסיבות גנטיות עם העלייה בגיל, כתוצאה מעישון, בגדים הדוקים מדי (תחתונים, טייץ, מכנסונים), תזונה לא בריאה הכוללת שומנים רבים ומחלות שונות.
כל הגורמים הללו מפריעים לניקוז טוב של נוזל הלימפה שהוא הגורם לצלוליט. הלימפה היא מערכת ניקוז בגופנו אשר בנוסף למערכת כלי הדם, מסלקת שומנים וחלבונים עודפים דרך מערכת העיכול והשתן.
נוזל הלימפה אינו זורם בצינורות, אלא עושה את הדרך מהרגליים אל הלב בתעלות פתוחות; במידה וישנה חסימה, העודף יכול להישפך לצדדים. במצב כזה החלבונים והשומנים נתקעים ונשארים בין התאים. הם באים לידי ביטוי בבליטות חיצוניות על פני העור, היוצרות מראה של עור מחוספס כמו קליפת תפוז – זהו הצלוליט.
"תהליך הטיפול מתחיל בלבישת החליפה לעיסוי לימפטי על הגוף. ניתן ללבוש חליפה המיועדת רק לחלק התחתון, כולל הבטן, או חליפה המיועדת רק לחלק העליון הכוללת את הידיים, הגב והבטן או חליפה שלמה לכל הגוף", מסבירה זהבית שטנר, "השלב הראשון הוא הכנה במהלכה מופעל לחץ נמוך בעוצמה של 20 מ"מ כספית, השווה ללחץ של זרימה תקינה של נוזל הלימפה בגופנו; שלב זה מכין את בלוטות הלימפה לניקוז תקין.
בשלב השני מגבירים את לחץ החליפה, המטופל/ת מרגישים עיסוי נעים בגוף, החליפה מתנפחת הצורה הדרגתית ומחזורית מהרגליים כלפי מעלה ומאפשרת לנוזל הלימפה לנוע בחופשיות לכיוון בלוטות וקישוריות הלימפה. זהו טיפול ידידותי ונעים, הנחווה כמסג’ מפנק ובמהלכו ניתן אפילו לנמנם.
טיפול אחד אורך כ-50 דקות. סדרה כוללת 20-10 טיפולים וכבר בטיפול השביעי רואים תוצאות משמעותיות: רקמת הקולגן מתמצקת, העור הופך למתוח יותר ונראה צעיר בשנים רבות והצלוליט נעלם. במידה ורוצים להכין את הגוף לקראת אירוע, אפשר לבוא אפילו לטיפול בודד המבוסס על תוכנית מיוחדת לניקוז נוזלים, במהלכו מורידים היקף במידה עד מידה וחצי במכנסיים. לאחר גמר סדרת הטיפולים מומלץ לבוא לטיפול בתדירות של אחת לחודש, כדי לשמר תוצאות.
רווחים משניים לטיפול: העלמת נימי דם הנראים כרשת עכביש ברגליים כתוצאה משיפור זרימת הדם, העלמות בצקות ברגליים, שיפור בתחושת רגליים כבדות לאנשים שעבודתם מחייבת עמידה על הרגליים שעות ארוכות, ניקוז נוזלים מהידיים והרגליים לנשים הסובלות מחוסר ניקוז לימפטי לאחר כריתת שד ובלוטות הלימפה. הטיפול אינו מתאים לחולי לב, לאנשים הסובלים משבירות כלי הדם ומבעיות בכליות. המכשור מאושר לשימוש ע"י ה-FDA האמריקאי, ה-CE האירופאי ומשרד הבריאות הישראלי.
עלויות: טיפול בודד – 180 ש"ח. סדרה של 10 טיפולים – 1500 ש"ח.

 



עמוד זה נצפה: 630 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור