חיפוש באינדקס עסקים

רואה לך בעיניים – עיצוב גבות

פורסם מאת: barosh בתאריך: 18 מרץ 2009

רואה לך בעיניים - עיצוב גבותלפני למעלה מחמש מאות שנה אמר פטרון האומנות האיטלקי, לורנצו דה מדיצ’י, כי "העין היא צוהר לנשמה". חצי מילניום מאוחר יותר שרה אתי אנקרי "רואה לך בעיניים". אנחנו "עושות עיניים" לבחור החמוד, שיושב בקצה השני של הבר, קוראות "עיניים שלי" לגבר שאנחנו אוהבות, מדברות עם הילדים שלנו "בגובה העיניים" וכשאנחנו כועסות על מישהו אנחנו אומרות לו "תסתכל לי טוב בעיניים".

 

העיניים שלנו מסגירות את מצב רוחנו בזמן נתון, הן מתקשטות בקמטי צחוק כשאנחנו שמחות ומתמלאות בדמעות כשאנחנו עצובות והן אפילו יכולות לגלות לאחרים מתי אנחנו משקרות (טוב, אולי לא אומרות את כל האמת, אבל זה שקר לבן, לא?). בקיצור, לא סתם קיבלו העיניים מקום של כבוד בעולם האיפור, ואם העין היא יצירת אומנות אז הריסים והגבות הם המסגרת שלה. ובינינו, מה שווה תמונה יפה ללא מסגרת?

שלי גפני ונירית קאירי, מאפרות הבית של מאדינה מילאנו מסבירות על שרטוט ועיצוב גבות:

הגבות הינן חשובות ביותר למראה הפנים, הן זזות ומשתנות מרגע לרגע, מבטאות את תחושותינו ללא מילים, כמו שמחה או צער, פליאה או כעס ומדגישות את סגנונה האישי של כל אחת ואחת. אם נקפיד לעצב את הגבות בצורה הנכונה והמתאימה למבנה הפנים, נוכל לשפר ולהעניק מראה מטופח וללא הרבה מאמץ נשיג אשליה של מבנה עיניים גדולות יותר, מלוכסנות יותר ובעיקר מביעות יותר. הדרך הקלה ביותר לסידור הגבות היא על ידי שרטוט הגבה לצורה הרצויה בעזרת עיפרון לבן, ולמרוט על ידי פינצטה את השיער המיותר. רוב הנשים מוצאות כי סידור גבות הנו מסורבל ולא נוח, אך בוחרות לעצבן לבד. עיצוב הגבות חשוב לא פחות מעיצוב השיער, וכפי שאנו בוחרות בקפידה את מעצב השיער שלנו, כך חשוב להקפיד בבחירת מעצב הגבות, ולהתמסר לידיים מקצועיות שיבצעו את המלאכה.

טיפים לטיפוח ומריטת הגבות באדיבות היועצים של מותג לייף, המציע סדרת פינצטות מקצועית: את המריטה הראשונית של הגבה, זו שתיתן את ה"לוק" הכללי שלה, מומלץ לבצע אצל מומחית. אחר כך תוכלי "לתחזק" את המראה בעצמך, כשאת שומרת על המבנה הבסיסי. ככלל, על מנת לקבוע את אורכה המתאים של הגבה לפנים שלך, קחי עיפרון, הצמידי אותו לצד הנחיר בכיוון הזווית החיצונית של העין, ובנקודה שבה נוגע העיפרון בקו הגבה, שם צריך להיות הקצה שלה. אם היא ארוכה מדי ניתן לקצר אותה עם פינצטה, ואם היא קצרה מדי ניתן להאריכה בעזרת צללית. את פעולת המריטה מומלץ לבצע מיד לאחר מקלחת חמה, מכיוון שאז הנקבוביות בעור פתוחות והמריטה תכאב פחות. אז תוכלי להתחיל להיפטר מהשערות הדלילות הצומחות בשטח שבין עיקר הגבה לעין, ולהגיע למבנה הגבה אותו ייעדת לעצמך בהתחלה.

לבעלות פנים עגולות מומלץ להימנע מגבות דקות מדיי, משום שהן יעגלו את הפנים עוד יותר. לבעלות שיער צבוע שאינן צובעות גם את הגבות, מומלץ לאפר אותן בעיפרון שצבעו קרוב לצבע השיער, במרקם מט ולא מבריק. כדאי לעשות זאת בעזרת מברשת שטוחה חתוכה באלכסון. נשים מעטות מעניקות חשיבות לסירוק הגבות וחבל. החזיקי מברשת מיוחדת לגבות בבית, והקפידי לסרק אותן כלפי מעלה, למראה מלא. 



עמוד זה נצפה: 527 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור