חיפוש באינדקס עסקים

קרם ידיים קיצי – Style Aromatherapy

פורסם מאת: barosh בתאריך: 11 יוני 2009

 

ישנם דברים שאנחנו לוקחים כמובנים מאליהם. כף היד שלנו, למשל. אנחנו משתמשים בה ללא הרף: כותבים בה, אוכלים בעזרתה, לוחצים, מנופפים, מקלידים. אולם, כמה עגום, אותו איבר שהוא כה חיוני ושימושי עבורנו ואינוקרם ידיים קיצי - Style Aromatherapy מקבל מאיתנו את תשומת הלב הנדרשת.
יש הטוענים כי כפות הידיים הן הראי של גופנו, ואכן מסתבר כי הן חושפות באחת את הגיל האמיתי שהתאמצנו להסתיר במיטב משחות הסוואה וניתוחים פלסטיים. כשהכתמים החומים מבצבצים על פני העור קשה מאוד להיפטר מהם, ולכן מוטב להקדים תרופה למכה ולמנוע מראש את הופעתם של אלה.
אין כמו להביט בכפות הידיים שלנו על מנת ללמוד את אורח חיינו ואת סגנונו הייחודי של כל אחד ואחד מאיתנו. כפות ידיים מטופחות אינן איבר מולד אלה איבר הדורש טיפוח ותחזוקה שוטפת בבית ואף במכון מקצועי.
גם האישיות וההרגלים שלנו אינן משתקפים רק בפנינו, אלא מעידים על כך בכפות הידיים שלנו שהן האיברים הכי חשופים לנזקי הסביבה כגון: חומרי ניקוי חזקים, קרינה ונזקי השמש, עונות המעבר וחילופי מזג האוויר בארץ, והשפעות נוספות ומזיקות המסגירות את גילנו יותר מעור הפנים, לכן רצוי וחשוב להקדיש להן טיפול מיוחד. 
בארץ השמש הקופחת היא שאחראית למראה המקומט והזקן של העור בכפות הידיים. אצל אנשים המרבים בנסיעות אפשר לראות שהיד שקרובה לחלון שזופה יותר ונראית מקומטת ומוכתמת והקפדה על קרם הגנה יאט את הזדקנות העור וגם יפחית את הסיכוי לפתח סרטן עור. לנשים (יותר מגברים) בכל גיל חשוב שידיהן תראינה ענוגות ומטופחות בכל מצב ובכל שעה. אם צריך, הן תמרחנה קרם לחות גם באמצע היום ולא רק בערב אחרי המקלחת, וכעת כשהקיץ כבר פה, זה הזמן להקפיד יותר על טיפוח כף היד, בחברת Style Aromatherapy  מאמינים כי הרעיון הוא כה פשוט, וכי השימוש בקרם ידיים מועשר יוכיח יעילות רבה ובמיוחד עכשיו לקיץ משיקה החברה קרם ידיים יוקרתי ועשיר מסדרת הספא האהודה והנחשקת, עם מקדם הגנה SPF 20
קרם ידיים NATURAL SPA – RELAX – קרם ידיים יוקרתי ועשיר במיוחד מסדרת Natural Spa, עם מקדם הגנה SPF20. קרם עשיר בשמנים ארומתרפיים וטבעיים, הנספגים בקלות בעור, מאזנים את לחותו ומרגיעים אותו. הנוסחה הייחודית, מועשרת בשמן זרעי בוראז’ ובמקדם הגנה SPF20, המעניקה אנטי אייג’ינג טבעי לעורך ומגנה על כפות הידיים מנזקי השמש והסביבה. כפות ידייך, לאחר השימוש, יוותרו במרקם קטיפתי ובניחוח נפלא.
תכולה: 125 מ"ל, 19.99 שקל.
את סדרת NATURAL SPA של Style Aromatherapy ניתן להשיג  ברשתות הפארם, השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

 



עמוד זה נצפה: 380 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור