חיפוש באינדקס עסקים

עיצובי שיער ליום האהבה – דניאל לוי לאינדולה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 1 פברואר 2009

 

יום האהבה קרב ומגיע ועימו הרצון העז להתחדש ולהרגיש במיטבך. דניאל לוי, אחד ממעצבי השיער המובילים של "אינדולה" מספק לנו מבחר עצות וטיפים כיצד להתחדש ולהשתנות ובעיקר כיצד להתחבר למראה הרומנטי והרך.עיצובי שיער ליום האהבה - דניאל לוי לאינדולה
"נשים רבות מפחדות מעשיית שינויים בשיער שלהן. יש להבין כי בכדי להשיג מראה חדש, רענן ועדכני שיעשה רבות לדימוי הנפשי הפנימי והחיצוני שלהן אין צורך לעשות שינוי דרסטי, לעיתים גם שינוי מינימאלי יעניק הרגשת שינו רעננה ומלאת חיים".
לכל אותן נשים המגיעות למעצבי השיער שלהן ומבקשות שינוי אך חוששות לבצעו, מציע דניאל לוי, להתחבר לעיצוב החדש ובעיקר לסמוך על ידיו המקצועיות של זה שהן בחרו בו כמבצע השינוי. שינוי בתספורת הוא דבר מבורך ורצוי מדי פעם לאוורר ולעורר את השיער והנפש בשינוי מעין זה כי "יום האהבה" אינו מסתכם ביום אחד בלבד, שהרי האהבה מלווה אותנו בכל יום מימות השנה.

המלצות לאופנת שיער וולנטיין 2009

  • עיצוב גלי ואוורירי, מראה שופע ומלא נפח לבעלות שיער דק ודליל.
  • תספורות גיאומטריות בקווים קשים ונקיים בקצוות באורכים משתנים לנשים הרוצות להקרין נוכחות ושליטה, מבלי לפגוע ברוך הנשי המאזן את המראה.
  • למראה דומיננטי ניתן להוסיף פוני ישר וקצר בגזירה קשה. למראה רך ועדין, ניתן להוסיף פוני מחודד עם קצוות שפיציות וא-סימטריות. ניתן לגזור גם פוני עם זרימה לכיוון צד לתוך התספורת למראה מסתורי במקצת, אשר קל לעיצוב עצמאי יום-יומי.
  • לבעלות שיער דק ודליל מומלץ קו גיאומטרי ו/או גזירה קשה בתוספת דירוג משולב קל, למראה שיער מלא.
    לשיער מלא ונפוח מטבעו מומלצות תספורות בקווים רכים, באורכים משתנים ובדירוג תחתון בלבד, תוך שמירה על האורך המקסימאלי להורדת נפח ולשמירה על הרוך הנשי.
  • קולאז’ בצבעי השיער על טונים חמים כגון: חום-אדמה, חום-סגול, בלונד-בז’, בשילוב סגול עמוק ובלונד על חלק מהשיער ולא על כולו, למראה נקי וכקישוט לשיער הנותן את הטון והלוק המיוחד של כל קולאז’  בהתאם לסוג התספורת ולמראה אינדיבידואלי.
כתבות עיצוב שיער אחרונות
WELLNESS נותנים חסות WELLNESS נותנים חסות מסיבת ההשקה - מגזין פרופשן ופורטל בראש מסיבת ההשקה – מגזין פרופשן ופורטל בראש
בראש – פורטל יופי ישראלי 



עמוד זה נצפה: 506 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור