חיפוש באינדקס עסקים

אליפות ישראל למעצבי שיער OMC ISRAEL CUP 2009

פורסם מאת: barosh בתאריך: 27 אפריל 2009

 

אליפות ישראל למעצבי שיער FIRST HAIRDRESSING AWARD 2009 מטעם ארגון OMC תתקיים בתאריך 20/07/09. בצעדי ענק מתקרב היום הגדול בו כל אמן בתחום השיער, האיפור או הציפורניים בישראל ירגיש את החיידק שזורם כבר מזמן בעורקיהם של אלפים מהספרים, המאפרים וטכנאי הציפורניים בעולם. האירוע החם של תעשיית היופי הישראלי עומד להתקיים, "אליפות ישראל 2009" תהווה כמגרש המשחקים של אמני עיצוב השיער,אליפות ישראל למעצבי שיער OMC ISRAEL CUP 2009 אמני האיפור ובוני הציפורניים אשר בו כל אחד מהמשתתפים יפגין את שיא יכולת היצירה.
במסגרת אליפות ישראל הראשונה במקצועות השיער, האיפור והציפורניים יתקיימו האירועים המרכזיים הבאים:

  • Israel Cup 2009 – אליפות ישראל באמנות עיצוב השיער, האיפור והציפורניים
  • Beauty & Hair World 2009 – עולם היופי והשיער 2009: תערוכת ציוד, מכשור ומוצרים בתחומי השיער, איפור וציפורניים.
  • Master Class 2009 Tel Aviv – הדרכת תספורות, טכניקות גזירה, צבע ותסרוקות של האקדמיה הבינלאומית דולורס (Dolores) וחשיפת קולקציית עיצוב שיער 2009-2010.
  • Gala Shoe 2009 – ערב גאלה ונשף יוקרתי של הכרזת הזוכים באליפות ישראל 2009. הענקת פרסים לזוכים. מופעי שיער, אופנה ואיפור תיאטרליים.

האירוע יחל בשעות הבוקר (09:00) ותתאפשר כניסה בהצגת הזמנה (אשר ניתן להדפיסה כאן ללא תשלום!). האליפות תיערך בחסות איגוד מעצבי השיער, המאפרים וטכנאי הציפורניים הישראלי  OMC Israelובחסות ארגון מעצבי השיער בינלאומי Organization Mondiale Coiffure . הצטרפותה של ישראל לארגון העולמי הגיעה בעקבות התפתחותם המקצועית של מעצבי שיער הישראלים, הרי לכולנו ידוע שהפוטנציאל הטמון באנשי מקצועות היופי הישראלים הוא גדול ופיתוחו יעניק משקל עצום לקידום הרמה המקצועית בארץ ובזכות כך גם בעולם. OMC ישראל תעניק מטריה מקצועית לכל אמני השיער, האיפור והעוסקים במקצוע טיפוח הציפורניים.
מטרותיו העיקריות של OMC ISRAEL הן:

  1. להחדיר את מקצועות עיצוב השיער, האיפור והציפורניים למערכת החינוך וייצוגם בפני גורמים ממלכתיים וציבוריים בארץ ובחו"ל.
  2. להעשיר את הידע האמנותי והמקצועי ע"י כנסים, אירועים מקצועיים, מאסטר קלאס, אליפויות אזוריות ופנים-ארציות.
  3. שילוב אמני השיער, האיפור והציפורניים באליפויות העולם ואירופה וכמו כן אירוח עתידי של אירוע אליפות העולם ואירופה בארץ ישראל.
  4. הקמת נבחרת מעצבי שיער, מאפרים וטכנאי ציפורניים שתייצג את המדינה באליפויות העולם ואירופה, נבחרת שבזכותה יתנוסס דגל המדינה מעל הבמות היוקרתיות לאופנת השיער, האיפור והציפורניים.

OMC ישראל גאה לדבוק בעקרונות היסוד של הארגון העולמי (OMC העולמי), ישראל שוב חוזרת לזירת האופנה העולמית, בזכות הצטרפותו של הארגון הישראלי לארגון העולמי, כל אנשי מקצועות היופי החברים בארגון OMC הישראלי יוכלו ליהנות מהכרה והוקרה מצד העמיתים למקצוע מכל רחבי העולם.

אליפות ישראל 2009

אליפות ישראל 2009 מיועדת למעצבי השיער, מאפרים ולעוסקים בתחום הציפורניים, כאשר הפרסים לזוכים במקום הראשון, שני והשלישי מכל קטגוריה, יוענקו על הבמה המרכזית בערב הגאלה היוקרתי. בכדי לזכות באליפות אין להסתפק רק בלהיות טוב במקצוע, אלא להיות בו הטוב ביותר. אחד מהישגיה החיוביים של התחרות הוא העלאת הרמה המקצועית האישית של כל מתמודד. לאחר התחרות ייפתח בפני המתחרים חלון הזדמנויות מגוון, ליצור הכרה בינלאומית יוקרתית ומוערכת בעולם האופנה והמקצוע. התמודדות באליפות ישראל 2009 היא המפתח לנבחרת הלאומית של ישראל באליפות העולם, פריז 2010, למעשה זאת הזדמנות נפלאה עבור המתמודדים לייצג בגאווה את מדינת ישראל. כיוון שארגון OMC בישראל הינו הזרוע הישירה של הארגון הבינלאומי Organization Mondiale Coiffure, הוא פועל על פי הסטנדרטים הבינלאומיים שעל פיהם גם פועלות 65 המדינות החברות בארגון, ובהן גם מדינת ישראל. תקנון וחוקים בינלאומיים של התמודדות באליפויות אירופה ובאליפויות העולם רלוונטיים גם לאליפות ישראל 2009 חוקים הללו מתורגמים כיום לעברית ומפורסמים באתר הרשמי של OMC ISRAEL. מעצבי שיער, אמני איפור וטכנאיות ציפורניים המעוניינים להצטרף לתחרות, מתבקשים להכיר את התקנון והחוקים להתמודדות על מנת להתמצא בדרישות התחרות. ההתמודדות באליפות ישראל 2009 נמצאת תחת פיקוח המשקיפים הבינלאומיים של הארגון OMC העולמי אשר תשלח לאירוע שופטים בינלאומיים רשמיים מארצות העולם. בין השופטים שיגיעו ניתן למצוא את המאמנת הראשית של הנבחרת הרוסית ושופטת בסגל השיפוט הבינלאומי בארגון OMC ילנה בקלושינה, מרינה אמירבקובה, אלופי אירופה ואלופי העולם דמיטרי אגייב וטטיאנה בורנינה. נציגים מישראל ד"ר סוניה מיכאלי יועצת מובילה ומומחית בתדמיתנות ונוהג, יורם רחמנוב מדריך ראשי בחברת שוורצקופף ישראל, מוטיה רובין מאמן נבחרת ישראל ושופט בסגל השיפוט הבינלאומי OMC, שמוליק עזרה – מעצב שיער בכיר, ראובן טפר, חזי יצחק נציג חברת קאדוס ורשת האמנים, יהודה מזרחי מעצב שיער בכיר המייצג את חברת קארין ועוד.
אליפות ישראל במקצועות היופי מתעתדת להירשם כאחד האירועים המשפיעים על אבולוציית תעשיית היופי של ישראל.
איך נרשמים?
ההרשמה לאליפות החלה. כל מה שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר האינטרנט של OMC ISRAEL ולמלא את טופסי הרישום לתחרות. את הטפסים המלאים יש לשלוח בפקס 03-5244052. כמו כן חשוב לזכור, ההשתתפות באליפות כרוכה בדמי רישום, לקטגוריות שיער 600 שקל, לקטגוריות איפור 500 שקל ולקטגוריות הציפורניים 400 שקל, כל המחירים כוללים מע"מ. את דרכי התשלום ופרטים נוספים ניתן לברר בטלפון 077-3220182 (כרטיסי אשראי, מזומן, העברה בנקאית).
אז מה הם הפרסים?
ובכן הפרסים היוקרתיים שימתיקו רגעים מיוחדים של התחרות הם:

  1. גביע מקום ראשון, תעודת השתתפות ומדליה.
  2. כרטיסי טיסה לאליפות העולם בפריז, חופשות בישראל, מתנת המטיסה הראשית של התחרות חברת התיירות "אניגמה טורס".
  3. חבילת הצטרפות לארגון OMC ישראל למשך שנה שלמה.
  4. חבילת פרסום מתנת פורטל האינטרנט BAROSH.CO.IL.
  5. תכשיטי יוקרה מבית "קטלוג אקסטרה" יבואנית תכשיטים ואבני חן בישראל.
  6. מתנות בסך 1,000 שקל מחברות הקוסמטיקה הרשמיות של התחרות.

ועוד הרבה פינוקים ופרסים למתמודדים. שיהיה בהצלחה!

 



עמוד זה נצפה: 512 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור