חיפוש באינדקס עסקים

אלירן חדד – התאמת תסרוקת לתווי הפנים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 16 אפריל 2009

 

מעצב השיער אלירן חדד מסביר על חשיבות התאמת תסרוקת לתווי הפנים
השיער שלך הינו המסגרת האולטימטיבית של פנייך ומהווה חלק ניכר ומשמעותי מהמראה הכולל שלך. שיעראלירן חדד - התאמת תסרוקת לתווי הפנים קצר, ארוך, בינוני, צבוע, מתולתל או חלק – כל אחד מהם יציג אותך באור שונה ולכן אחד הפרמטרים החשובים כשאת מגיעה אל מעצב השיער שלך הוא היכולת שלו להתאים לך את התסרוקת שתתאים לתווי פנייך.
רוב הנשים משנות את מראה השיער שלהן באופן צפוי ולא דרמטי. אצל נשים רבות קיים חשש רב משינוי משמעותי אשר מוביל אותן לעיתים להיתקע עם מראה שיער שאינו מתאים להן למשך זמן רב. לפעמים די בשינוי התסרוקת בכדי לקבל מראה שונה ולעיתים צריך לחתוך ולהסתפר. תפקידם של מעצבי השיער הוא לעזור לך לקבל את ההחלטה הנכונה ולהתאים לך תסרוקת אשר תתאים לתווי פנייך.
אין טעם לבחור בתסרוקתתספורת עדכנית וחדישה שראית בפרסומת האחרונה של תפוזינה אם היא לא מתאימה לתווי הפנים שלך, כל המטרה בשינוי התסרוקת או התספורת היא להוביל למראה מחמיא לפנייך וכן, גם לאופייך.
תהליך התאמת התסרוקת לתווי הפנים יתבצע ע"י בחירה משותפת שלך ושל מעצב השיער כאשר ההחלטה הסופית היא כמובן שלך בלבד אך מומלץ לזכור כי מעצב השיער הוא המקצוען בתחום ויכולתו המקצועית תעניק לך את המראה האולטימטיבי ביותר לפנייך.
אז לפני שאת מחליטה לחזור ולחזק את הגוונים בשיער, שאלי את מעצב השיער שלך אם התסרוקת מתאימה לך והתייעצי איתו לגבי שינוי מרענן.

באדיבות: אלירן חדד מעצב שיער.

 



עמוד זה נצפה: 367 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור