חיפוש באינדקס עסקים

מוצרי עיצוב שיער קיציים – שי נחום

פורסם מאת: barosh בתאריך: 13 מאי 2009

 

עקב ריבוי מוצרי עיצוב שיער קיציים, נוצר לא פעם בלבול מסוים בכל הקשור לבחירת המוצר הנכון והמתאים מוצרי עיצוב שיער קיציים - שי נחוםביותר לשיער, כזה שיוכל לספק לנו תוצאה המשלבת איכות וגימור מושלמים.
בחודשי הקיץ ישנם מספר מוצרים המבוקשים יותר מהרגיל ביחס לתקופות אחרות בעונות השנה.
בין המוצרים המבוקשים בעונה החמה, ניתן למצוא את המוס, שבו משתמשות נשים ונערות בצורה משמעותית הרבה יותר מאשר בעונת החורף.
שימוש במוס באופן יומיומי וקבוע יעזור לעצב את השיער ביתר קלות ומאפשר לנו להעצים ולהדגיש את מראה התלתלים כאשר יחד עם זאת השיער נותר חופשי ומדורג בטבעו.
ההמלצה שלי הקיץ היא לשלב מספר מוצרים נוספים המתאימים לעיצוב וליצירת "פיניש" כדי להשיג מקסימום של תוצאה מושלמת. קרם חימר אשר מיועד לעיצוב תלתלים, יהיה המוצר אותו אמליץ לנשים בעלות שיער עבה ומלא באורך בינוני, כאשר גזרת התספורת מבוססת על דירוגים (אורכים שונים בקצוות השיער). 
המלצתי היא ליצור שילוב בין המוס לחימר, הדבר יעניק לשיער מראה מלא חיוניות, קפיציות, אופנתיות וייחודיות. החימר עוזר להדגיש קצוות שיער מדורגים כאשר המוס משמש לבסיס מוצק לביסוס העיצוב הרצוי.
מוצר נוסף אותו ניתן לשלב יחד עם שימוש במוס הוא קרם המבוסס על רכיבי לחות היוצרים עוצמת ברק בשיער הנשאר כל שעות היום. הקרם בא למעשה לסייע למוס להדגיש את התלתלים מצד אחד וגם להעצים את הברק מהצד השני.
ג’לי לשיער נחשב למוצר דביק במיוחד ויחד עם זאת נמצא מאוד מתאים לשימוש על השיער תוך שאנו משלבים את המוס בכל שלבי העיצוב. הכמויות צריכות להיות מדודות ובאופן מבוקר להוסיף לפי הצורך עד לקבלת הטקסטורה הנכונה לך.
באדיבות מעצב השיער שי נחום.

 



עמוד זה נצפה: 425 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור