חיפוש באינדקס עסקים

שוורצקופף מראות שיער קיץ 2009

פורסם מאת: barosh בתאריך: 1 אפריל 2009

חברת שוורצקופף משיקה את קולקציית מראות שיער לעונת קיץ 2009 וחושפת בקטלוג ה-Essential Looks שוורצקופף מראות שיער קיץ 2009מגמות נועזות, עכשוויות וחובקות עולם בעיצוב השיער וטיפוחו.
אופנת ה-Essential Looks מציגה את החידושים הלוהטים בתחום, אותה יוצרים מעצבי שיער מובילים בעולם בשיתוף מעצבי בגדים מפורסמים ומאפרים ידועי שם, תוך שילוב מגמות איפור והלבשה ל-Total look. מראות שיער קיץ 2009 מוצגות בקטלוג Essential Looks ע"י דמויות קלאסיות בעלות לאום, רקע, תרבות וסגנון חיים שונה, בחגיגה אותנטית ורטרוספקטיבית, המציגה מגמות פורצות גבולות ששאבו את השראתן מפיוז’ן של מקורות ליצירת אופנת שיער עכשווית ומגדירה ביטוי אישי עם דגש על שימושיות ויומיומיות.
המראות בקולקציה חולקו ל-4:


מראה טבע שמיימי

טבע שמיימי מחזיר את היופי הנשי הקלאסי לקדמת הבמה. השיער ארוך ועבות, חלק גלי או מתולתל וזורם בטבעיות. עצמו עיניים ודמיינו את הדוגמנית ג’יזל – היא ההשראה למראה זה.
גברים אוהבים את האישה עם המראה האלוהי בגלל שהיא טבעית, האישה האלוהית מקבלת לגמרי את הנשיות שלה ופשוט נהנית מחיים.
היא משקיעה בבריאות שלה, והשיער שלה הוא ביטוי לגישת החיים שלה. שיער טבעי שופע עד אחרי הכתפיים, ארוך חלק או מתולתל. הצבעים השולטים במראה הם גווני החום עד שחור.

מראה זוהר כפרי עירוני
זוהר כפרי עירוני הוא המראה היומיומי. השיער בגוון טבעי (קשת של גווני בלונד וחום בהיר), בחיתוך מדורגשוורצקופף מראות שיער קיץ 2009 ומרושל, עשוי לא עשוי.
האישה בעלת המראה הפראי הזוהר הינה אישה בעלת אישיות כפולה. צד אחד שלה משתוקק לחיים בעיר הגדולה, פגישות רגעיות, משהו פראי, צד אחר גורם לה להשתוקק לשלווה רומנטית, בעלת מראה קלאסי מדורג: עיצוב התספורת באורך בינוני עד לכתפיים תוך שמירה על קצוות מעוגלים ואורך אחיד מלפנים ומאחור.
התספורת מתאימה לשיער במרקם גלי עד חלק ותהיה פרקטית ונוחה לעיצוב גם בבית. בחלק הקדמי השיער יהיה סימטרי ומדויק ומאוזן לשני הצדדים.

מראה קארה קצר
קארה קצר מראה שנות ה-60 המפורסמות: עיצוב תספורת עם דגש על מסגרת הפנים. קו צמיחת השיער מצד לצד, כולל אזור הפוני שעל המצח שנגזר בצמוד לקו צמיחת השיער ויוצר מראה של שיער קצר מאוד מלפנים. התספורת תראה מאוד שונה וייחודית לנשים המעוניינות בקו עיצובי דינאמי עם נוכחות.
מראה שיער קארה קצר יתאים במיוחד לנשים בעלות שיער במרקם חלק ויישר ללא נפח.

מראה התספורת הקצרה
התספורת הקצרה סלבריטאיות כמו ריהאנה, קייטי הולמס, ויקטוריה בקהאם והילארי סוואנק כבר הוכיחו מזמן שאפשר להיות יפה ונשית בשיער שמגיע עד האוזניים בלבד. השיער מקוצר במראה טבעי וזורם.

קולקציית מראות שיער קיץ 2009 של שוורצקופף מציגה שילובי צבעים על רקע טבעי או צבוע בגוונים מאוחדים והומוגניים וזאת על מנת להדגיש את המראה הזוהר והייחודי לצד המראה היומיומי.

שוורצקופף מראות שיער קיץ 2009
שוורצקופף מראות שיער קיץ 2009



עמוד זה נצפה: 587 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור