חיפוש באינדקס עסקים

עונת החתונות 2010

פורסם מאת: barosh בתאריך: 25 מרץ 2010

 

כמדי שנה, גם ב-2010 צפויים אלפי זוגות לעבור מתחת לחופה, לא לפני שירימו אירוע מושקע ורב משתתפים באחד מגני או אולמות האירועים הפזורים ברחבי הארץ. צפריר גינסברג, מנכ"ל מרכז האירועים קסיופיאהעונת החתונות 2010 - קסיופאה בהרצליה פיתוח, שילווה עשרות זוגות מתחתנים אל החופה גם ב-2010, משתף אותנו בכל מה שאנו צפויים לראות בעולם האירועים והחתונות בשנה הקרובה.
לדבריו, מדי שנה מתחלפים הדברים החמים, הטרנדים והמגמות, גם אם בסופו של דבר מדובר בשוק יציב למדי. כמו כן, לדבריו חתונה ממוצעת באזור המרכז לכ-300-350 אורחים תעלה לזוג בין 120-160 אלף שקל, בעוד חתונה דומה בפריפריה תעלה כ-25% פחות.

    סדרת כתבות לקראת עונת החתונות 2010:
      ♦ איפור כלות 2010 – קווים נקיים
      ♦ מראות שיער ואיפור כלות 2010
      ♦ נעלי כלה 2010 – צעדים לבנים
      ♦ פולגת – קולקציית חתנים 2010
      ♦ שמלת כלה מעוצבת
      ♦ עשרת הדיברות – איפור כלות
      ♦ הלבשה תחתונה בערב החתונה
      ♦ דני מזרחי – שמלות כלה וערב 2010
      ♦ כל הטרנדים – טבעות נישואין 2010
      ♦ בגיר – חליפות חתן 2010
      ♦ כלות, איפור ומה שביניהם
      ♦ גדעון אוברזון – שמלות כלה 2010
      ♦ תסרוקות ומראות שיער לכלות 2010

עיצוב נקי
צפריר גינסברג, מנכ"ל "קסיופיאה", מספר שאם בשנים האחרונות ראינו השקעות גדולות של משאבים בעיצובים גרנדיוזיים, הרי שבשנה הקרובה אנו צפויים לראות דווקא חזרה לפשטות ועיצוב לבן או נקי: "אם בעשור האחרון ראינו הרבה אירועי קונספט שעוצבו בשלל סגנונות וכללו גם תפאורות ענק מרהיבות (כמו חתונה יפנית או הודית), הרי שמלוח ההזמנות אצלנו ל-2010 עולה שהרבה זוגות מבקשים לחזור לעיצוב הלבן והנקי של פעם. ב-2010 אנשים מבקשים לעצב לעצמם אירוע פחות מנקר עיניים, עם עיצוב נקי, מינימליסטי שצועק טעם ואיכות ופחות השקעה כספית גדולה. גם המיתון הגדול גרם לאנשים לחשוב יותר על הכסף שהם מוציאים ומכורח עונת החתונות 2010 - קסיופאההנסיבות זוגות רבים החליטו לוותר על עיצוב מיוחד בתוספת של עשרות אלפי שקלים – והתוצאה דווקא יוצאת נעימה מאוד לעין – אירוע מוקפד ומאופק שמשדר הרבה מאוד סטייל וטעם טוב".

ישיבה מגוונת
יותר ויותר מקומות מעצבים את חלל הישיבה באופן מודולארי (לאו דווקא אלטרנטיבי), כך שאם בעבר הזוגות נדרשו לחלק את המוזמנים בין שולחות של 8 או 10, היום יש להם הרבה יותר גמישות. באולם אחד ניתן היום למצוא שולחנות עגולים ורבועים, שולחנות אבירים וספות, הכל על מנת לשוות למקום פחות מראה של אולם ויותר של מסעדה או חלל אירועים מודרני.

טקסים – חוזרים למסורת
מבחינה של האירועים שהוזמנו בקסיופיאה לשנת 2010, עולה בבירור מגמה של חזרה לטקסים המסורתיים, כאשר מדובר בזוגות יהודים. אם בשנתיים האחרונות ראינו יותר זוגות שבחרו להפוך את המסיבה למרכז הערב ואת הטקס עשו במקומות אחרים (קפריסין, בבית, ברבנות וכו’), הרי שב-2010 טקס החופה היהודי עומד במרכז האירוע.
זוגות שבאים אלינו מבקשים לשים דגש על החופה, בעיקר מתוך רצון להזכיר לנוכחים את הסיבה שלשמה התכנסו. גם מבחינת הטקס עצמו, הזוגות רוצים טקס כמה שיותר מסורתי, חופה מסורתית שמוחזקת על ידי חברים או בני משפחה, ופחות חופות מעוצבות.

אם כבר מסיבה אז משקיעים בבר
לדברי גינסברג, זוגות שבכל זאת בוחרים לערוך את הטקס בנפרד ממסיבת החתונה ולהזמין את החברים לאירוע אל תוך הלילה שמזכיר אווירת מועדון, בדרך כלל שמים דגש רב על האלכוהול והרכב הבא, ופחות על האוכל.
"באירועים כאלה נראה הרבה מנות קטנות, כמו טאפאסים, שיוצאים לכל אורך הערב אל האורחים, ולא חלוקה למנה ראשונה ועיקרית. עם זאת, בעוד האוכל יהיה משני – לבר יש חשיבות גדולה והוא יהיה מגוון ומושקע".

מוזיקה חיה במקום או בנוסף לדי ג’יי
"בתחום המוסיקה" מוסר גינסברג, "מסתמנת השנה מגמה, של מעבר להרכבים מוזיקליים, המנגנים  LIVE בסגנון רטרו עכשווי במקום תקליטנים. להקות קאברים שונות, הנראות יותר כמו להקות רוק. עונת החתונות 2010 - קסיופאה
לבני המשפחה וחבריהם, מציעים פינה שקטה ומבודדת מבחינה אקוסטית ובכך נוצר אירוע המשלב אווירת קלאב עם שולחנות ישיבה, הרחק מרחבת הריקודים. כמו כן ב-2010 נראה המשך של מגמה שהחלה ב-2009 וכוללת הזמנת זמרים ים-תיכוניים שמרימים את הרחבה, גם אם מדובר בנתח גדול מהתקציב של הזוג".

חוזרים למסורות של פעם
יותר ויותר זוגות חוזרים למסורות שהיו נהוגות פעם. בולט במיוחד הוא טקס פריסת העוגה, שהיה נהוג כאן בארץ בשנות ה-70 ועכשיו חוזר. לדברי גינסברג, "הזוגות משקיעים בעוגה גדולה ומעוצבת ולאחר החופה מכנסים סביבם את האורחים, פורסים את העוגה, ומאכילים זה את זה. כמו כן, בעניין הצילומים אנחנו רואים חזרה לתמונות בשחור לבן שהיו מאוד נהוגות פעם בתור אפקט, ועכשיו הרבה צלמים מפיקים לזוגות ממש אלבומים שלמים בשחור לבן".

מתחתנים יותר מבוגרים ומשלמים בעצמם
מגמה מעניינת נוספת שעולה בלוח ההזמנות של קסיופיאה, היא העלייה התמידית בגיל המתחתנים. המגמה, כך נראה, לא עומדת להשתנות גם ב-2010, לפחות אם בוחנים את גיל המתחתנים שכבר סגרו אירוע בקסיופיאה. לתופעה זו גם השלכות על מבנה הקהל ואופן התשלום. אנשים מבוגרים יותר הינם גם מבוססים יותר בחייהם ולכן פעמים רבות משלמים על עצמם. כמו כן הם הספיקו לצבור יותר חברים ולכן הקהל שלהם יותר צעיר, ולהורים שלהם, אם אכן אינם משלמים, ישנה פחות אפשרות להתערב בתמהיל המוזמנים.



עמוד זה נצפה: 457 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור