חיפוש באינדקס עסקים

עונת החתונות 2011 – טרנדים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 3 אפריל 2011

עונת החתונות 2011 - טרנדים. צילום: אסף לב.מנתוני מתחם האירועים קסיופיאה בהרצלייה פיתוח, שוק החתונות בישראל מגלגל בשנה כ-4 מיליארד ש"ח המסתכמים בכ-40 אלף חתונות בשנה.

    סדרת כתבות לקראת עונת החתונות 2011:
      ♦ שמלת כלה לא יקרה
      ♦ נעלי כלה
      ♦ תסרוקת כלה מושלמת -אבי מלכה
      ♦ כלה אורבנית 
      ♦ תסרוקות כלה 2011 – טרנדים עדכניים 
      ♦ קישוטי ציפורניים לכלות
      ♦ טיפולי פנים לכלה
      ♦ טיפולי אסתטיקה לפני החתונה
      ♦ ליין מחויט – ml men
      ♦ שמלות כלה 2011 – דני מזרחי 
      ♦ זרי כלה – עונת החתונות 2011
      ♦ שמלת כלה של נסיכה – קייט מידלטון
      ♦
שמעון דהאן – שמלות כלה 2011 
      ♦ טבעות נישואין 2011 – פדני תכשיטנים 
 
לדברי צפריר גינסברג, מנכ"ל קבוצת שבע, המפעילה את מתחם האירועים קסיופיאה: "שוק החתונות הינו עונתי, עם רוב מוחלט של אירועים המתקיימים בין מאי לאוקטובר. חתונה ממוצעת נאמדת בכ-300 מוזמנים ומסתכמת בעונת החתונות בכ-120,00-140,000 ש"ח. יחד עם זאת זוג שמחליט לערוך שואו רציני ולהשקיע בחתונה ייחודית מגיע גם ל-250,000 ש"ח ואף יותר. בכל עונה – מצטרפים טרנדים חדשים, אטרקציות בולטות וחידושים בתחום".

גינסברג מוסיף: "מסקר שערכה קסיופיאה עולה כי הנשים בישראל מתחתנות בגילאי 24-29, בממוצע, בעוד שהגברים דוחים את הנושא לגילאי 26-31. בשנה האחרונה הנטייה היא להתחתן במרכזי אירועים המשלבים מתחם חוץ (לערוך את הקבלת פנים וטקס חופה) עם אולם סגור (לערוך את הארוחה, הריקודים והמופעים)".

לרגל פתיחתה של עונת החתונות, סוקרת טלי שרון, מנהלת מתחם האירועים קסיופיאה, את הטרנדים הבולטים ביותר באירועי חתונות לשנת 2011.

חתונות מסיבה – זהו הטרנד הבולט ביותר כיום. הכוונה לאירועים בהם הדגש הוא על הבר, המוסיקה, ועל פינגר פוד (מנות שניתן לאכול בעמידה, לא סביב שולחן). תפריט הפינגר פוד מותאם אישית לטעמו של הלקוח עונת החתונות 2011 - טרנדים. צילום: אסף לב.ונבנה בהתאם לקהל היעד שלו.
כמה דוגמאות למנות בולטות מהתקופה האחרונה: נתחוני טונה אדומה צרובה בנגיעת בלסמי מצומצם, סביצ’ה דגי ים בהדרים וכוכבי אניס, קוביות אנטריקוט בסגנון בורגיניון ברביולי חצי-פתוח, וקינוחים אישיים על בסיס טפיוקה ופירות טריים.
חתונות מסיבה בולטות בעיקר באזור המרכז ובקרב אוכלוסיית נישאים בגיל בוגר יחסית.
מכיוון שבשנים האחרונות הגילאים של הזוגות הנישאים עלה ב-2-3 שנים בכל הארץ, אך עוד יותר בתל אביב והרצלייה פיתוח, חתונות אלה הפכו לטרנדיות בעיקר.

בית כנסת ומסיבה – אירועי חתונות בהרכבים של עד 250 איש בד"כ. מתחילים בקבלת פנים וקוקטייל עשיר, לאחר מכן טקס חופה בבית כנסת קרוב וממשיכים במסיבה במקום אחר עם בר משקאות איכותי ואוכל בסגנון טאפאסים. הכול נעשה במקום ולעיני האורחים והמלצרים מסתובבים עם מגשים צבעוניים ושופעים מכל טוב. הדגש הנו על תפריט עונתי, זמין ועכשווי עם נגיעות אסייתיות לצד הקלאסיות המקובלות.

חתונות קונספט – טרנד מבוקש מאוד בקרב זוגות צעירים המחפשים לעשות אירוע שונה, המטרה ליצור חוויה מדוברת וייחודית. כך לדוגמא זוכים לפופולאריות אירועים בסגנון שולחן ברזילאי. באירועים אלה הבשרים ניצלים על הגריל רוטיסרי ב-Open Kitchen ובניצוחו של שף דרום אמריקאי בעל עשרות שנות ניסיון בתחום הבשר. עונת החתונות 2011 - טרנדים. צילום: אסף לב.הנתחים העסיסיים מוגשים על שיפודי ענק ונפרשים לעיני האורחים. לאורחים אף ניתנת האפשרות לבחור את מידת העשייה של הנתח. קונספטים נוספים פופולאריים: אלף לילה ולילה, פופ ארט, ואופנת עילית (ג’וסי קוטור).

חתונה שנייה ושלישית לבני הזוג – אירועים קטנים בד"כ. סגנון אירוח בישיבה סלונית עם תפריט קונבנציונלי בהתאם לטעמו של הזוג המארח ובר מאוד מושקע, בדרך כלל הזוג בוחר בחופה מסורתית (מקלות).

שף מארח – אירוע בעיקרו גסטרונומי עם ארוחת טעימות מורכבת מתאימה לקהל לא גדול ובד"כ לא צעיר. שף מפורסם מתארח באתר אירועים ידוע ומעניק סטייל לתפריט הערב. מתאים ביותר לזוגות אניני-טעם אשר מחפשים חידושים והרפתקאות במטבח, פתוחים לעולמות חדשים וסגנונות הגשה לא רגילים. השף מצידו ינסה להפתיע כל פעם מחדש ולזכות בכל השבחים האפשריים.

חתונות בעידן הגלובלי – שידור קטעים מהחתונה באינטרנט טכנולוגיית VTR, המאפשרת גם לקרובים ולחברים בחו"ל להשתתף באופן וירטואלי בחגיגות ולצפות באירוע בשידור ישיר.



עמוד זה נצפה: 472 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור