חיפוש באינדקס עסקים

לחיות כמו זוג יונים – טיפים לחיים משותפים לקראת וולנטיינ’ס דיי

פורסם מאת: barosh בתאריך: 2 פברואר 2011

מי מאיתנו לא מייחל לאהבה שתימשך לנצח? הרי כל מי שגדל על אגדת "הנסיכה הקסומה" יודע שאין דבר נשגב יותר מאהבת אמת. אלא שבניגוד לווסלי האביר הנועז, שמוכן למות למען אהובתו מרגנית-בטרקאפ, רובנו בקושי מצליחים להחזיק מעמד לאורך שנים, שלא לדבר על זניחת הרומנטיקה לטובת שגרת עבודה-משכנתא-ילדים. אליהו דסלר, מגדולי תנועת המוסר של המאה ה-20 טען כי הקשר הטוב בין איש ואשתו, יהיה כאשר שניהם יגיעו למעלת הנתינה. אז אהבתם לא תיפסק וחייהם ימלאו אושר ונחת, כל ימיהם אשר יחיו עלי אדמות". אז עד שזה יקרה ורגע לפני שמתפרצת לה כל הפירוטכניקה והצבעוניות של ולנטיין דיי התכנסו פה מספר מומחים בתחומם בכדי לספק לכולנו יופי של טיפים:

  • נייל סטודיוחנה עטיה, מדריכה ראשית בנייל סטודיו:
    "גברים רבים מעדיפים נשים בעלות כפות ידיים מטופחות ומראה ציפורניים מוקפד. גוון הלק האדום מועדף ע"י בני המין הגברי ונחשב בעיניהם לחושני ומפתה, לכן לקראת הולנטיין דיי שייפי וסדרי מראש את ציפורנייך, משחי אותן בלק אדום ובערב החג עשי בהן שימוש מושכל".
      
  • אריק מאיוסט לסרינה קיי – מעצב שיער:
     "מומלץ לחמם מגבת במייבש כביסה, לחפוף את השיער, למרוח מסיכה לשיער ולעטוף את השיער כשעליו המסכה במגבת החמה שהוצאנו מהמייבש. למה גורם חום המגבת? החום פותח את תאי השערה כך שחומרי ההזנה חודרים עמוק יותר. ניתן להשאיר את המסכה על הראש לשלושים דקות לערך, שיערך יצא מהטיפול מלא ברק וחלק כמשי, והוא לא יוכל להישאר אדיש כלפיך".
     
  • יניב קצב – מעצב שיער:
    "שיער פזור נחשב לרומנטי ושמיימי. השקיעי במראה השיער ופזרי אותו ברגע האמת".
     
  • זיוה גל רגב – יועצת ומאמנת זוגית:
    "עשו יחד משהו ששניכם אוהבים. זה נראה פשוט וקל, אך למעשה דורש הרבה השקעה ותשומת לב, משום שכולנו כל כך עסוקים, אנחנו נוטים להשאיר את ה"לעשות כיף יחד" כדבר אחרון ברשימת פעמית סטורהמחויבויות שלנו. אחרון אחרון אמנם, אבל – חביב! לקראת יום האהבה החליטו ותכננו מראש לעשות יחד משהו באמת מהנה. אל תשוחחו בזמן זה על שום נושא מלחיץ, או על עניינים עסקיים. התמקדו ב"ביחד" ותיהנו מהמתנה של שותפות בחיים".
     
  • דודי קרמר – יבואן בשמים:
    "תכננת בילוי רומנטי ליום האהבה?! אל תשכח להתבשם! נסה להתאים את הבושם לאופי הבילוי. לבילוי קליל בחר בבושם אוורירי ורענן, לבילוי אלגנטי בחר בניחוח דומיננטי וכובש ואילו לבילוי אינטימי בחר בבושם בעל ארומה חושנית, מתובלת ומשכרת".
      
  • פאני בן עמי, קוסמטיקאית – "קארט קוסמטיקס":
    "ידוע לכל כי למראה העור השפעה מכרעת על המשיכה. לפני הבילוי המשותף לולנטיין קחי 2 כפות אבוקדו, מספר טיפות לימון, 1 כף טחינה, 1 כפית דבש, ערבבי אותם יחד ומרחי על הפנים והצוואר, כעבור 20 דקות שטפי היטב, מדובר במסכת יופי מהממת לטיפוח, ולזוהר מיידי".
      
  • אהבהאבי מזרחי, מנהל השיווק "מתן אור":
    "אין כמו תאורה לשינוי האווירה. תאורה עומדת יכולה לשמש כאביזר רומנטי. דימר שמאפשר יצירת אשליה של אור נרות או גופי תאורה Down Light מתאימים בדיוק לצורך מטרה זו. הם מפנים את האור כלפי מטה ומפזרים אותו כדוגמת האהיל, וכך משרים אווירה אינטימית ושלווה".
      
  • ירון ברכה בצלאל, מעצב אופנה:
    "גם אם בחרת לבלות את הערב הרומנטי במחיצת בחיר ליבך בבית, לבשי שמלת מחוך. גזרת המחוך מבליטה את החמוקיים ומפרה את כל השאר".
     
  • מצדה זאבי – בעלת בוטיק לאופנה עילית:
    "ההכנות לדייט רומנטי אמורות לגרום לך להיסחף ולהרגיש נפלא לגבי עצמך, בעצם הדייט שלך כבר מתחיל בינך ובין המראה. אני ממליצה לרכוש לעצמך שמלה קטנה ושחורה אולטימטיבית שתוכלי דרכה להשיג מראה אלגנטי, נשי ושאינו נגמר. השמלה הקטנה השחורה מתאימה כמעט לכל סוגי האירועים, לעונות השנה, ולמצבך רוחך: בערב רומנטי במיוחד אבזרי את השמלה בנעל עקב שחורה טרנדית, ואם השמלה נקייה ללא תוספות ענדי עגילים או שרשרת או צמידים וטבעת עם נוכחות. אל תשכחי לצרף את התיק הנכון: תיק קלאץ’ איכותי ישתלב וישלים את המראה. למשקיעות: חזייה ותחתון סקסי יחזקו את הרגשתכן הרומנטית".
      
  • ענת בקר – בעלת "הברבור"- המרכז לטיפולי קוסמטיקה מדעית:
    "עיסוי קרקפת תורם להפגת לחצים ומתחים, ומשחרר אנרגיות חיוביות לשאר איברי הגוף. בערב הוולנטיינ’ס דיי חממי מעט שמן שומשום מתובל בתמצית מתקתקה, הזליפי על ראשו של בחיר ליבך ועסי אותו בתנועות איטיות ומרגיעות, את הדרך האולטימטיבית להבטיח וולנטיינ’ס דיי קסום ומענג".
      
  • מירי יוסף – מנהלת שיווק אתרי תיירות:
    "ארץ הגליל היא המקום הרומנטי ביותר בעולם. צאו לבילוי קסום בגליל העליון ואל תוותרו על שמורת תל אנפה, הממוקמת בסמוך לקיבוץ שניר. בשמורת הטבע שלל עצי אלה מרהיבים ומרבדים קסומים של נרקיסים וחצבים. השמורה היא ללא ספק מהנסתרות והקסומות בארץ. הכניסה אליה ללא תשלום".
      
  • סימה מלכה – מדריכה ראשית בחברת CHIC"  ספא":
    "לסיום הערב הרומנטי מלאו יחדיו אמבט במים חמימים. פזרו במים מלחים ארומאטיים אשר יתרמו לריכוך העור וגמישותו. טבלו באמבט והעניקו טיפול פילינג משותף שיסייע לרענון העור והמרצת הדם. בתום האמבט מרחו האחד את השנייה בקרם גוף בניחוח מסק צרפתי להשלמת החוויה הזוגית".
      
  • CHICאלונה מילשטיין – מבעלי מתחם הספא Tea Garden"" שבמושב יד נתן:
    "אין רומנטי יותר מהשוקולד. עסו אחד את השנייה בשוקולד איכותי בבית או לכו להתפנק בעיסוי שוקולד זוגי. פרט לקסם ולמצב הרוח, לשוקולד תכונות בריאותיות רבות".
      
  • מיכל שיין – אדריכלית:
    "וילונות שקופים ורכים שנשפכים ונוגעים ברצפה וכורסאות עמוקות המכונות ’לאב סיט’, ממש מזמינות להתכרבל יחד. בחרו חלל אינטימי לא גדול מידי ואם אתם ממש משקיענים- העמידו אמבט פריסטנד במרכז החדר".
      
  • רוית אסף – מאפרת ובעלת רשת מרכזי הכשרה למקצועות האיפור:
    "מראה הפאם פאטאל שמאפיין את האישה הכובשת אינו בהכרח תלוי בכמות האיפור המוגזם כמקובל לחשוב. שמרי על מראה נקי ומטופח, נשי רך ואלגנטי והדגישי בעיקר את שפתייך. משחי אותן בגלוס מבריק וריחני אשר יתמרץ את בן זוגך לנשיקה כובשת".
       
  • ציפי פרזס – סמנכ"לית רשת "אופטיק דורון":
    "אל תוותרו כדי שלא תפספסו – אל תוותרו על הרכבת המשקפיים בוולנטיין דיי כדי שלא תפספסו מחווה רומנטית של בני הזוג, או בן זוג פוטנציאלי. רק חשוב לזכור לפני שיוצאים לנקות את העדשות ולהכניס את המטלית לתיק או לכיס".
      
  • בושם ANGEL HEARTארז קומורובסקי – שף:
    "צריך להיות מאוד רגוע כדי להיכנס למוד רומנטי. אני יודע שעבורי מספיק יין במהלך הבישול יוצר את מה שצריך. תשתו יין. ויין טוב, אל תתקמצנו לי. רק אל תדליקו נרות ארומאטיים ואל תשימו מוזיקה קלאסית. תנו לעניינים לזרום ותאכלו בידיים – בלי סכו"ם".
      
  • שירן בן שמעון – מנהל שיווק "פעמית סטור":
    פיקניק רומנטי לאוהבים הוא רעיון מופלא. פרסו מפת שולחן (חד פעמית) אדומה ועליה ראנר לבן, מומלץ להניח בצידי השולחן תופסי מפה חד פעמיים על מנת שהמפה לא תעוף ברוח. ניתן להניח אבנים או קישוטי שולחן מיוחדים שמשמשים גם לקישוט השולחן וגם כתופסי שולחן דקורטיביים. על מנת לשדרג את השולחן ניתן להשתמש במגוון צלחות צבעוניות ובטקסטורות שונות. לחובבי היין, ניתן לשלב כוסות יין חד פעמיות דקורטיביות להרמת כוסית לסמן את אהבתכם. לטוטאל לוק מושלם, הוסיפו פריטים קטנים שיהפכו את "השולחן" לחגיגה מושלמת. כמובן לא לשכוח את סל הקש המכיל את בקבוקי היין, את כל האביזרים ליצירת הפיקניק המושלם. בתום הפיקניק את הכלים פשוט משליכים לפח ומבטיחים שהפעם לא תריבו "מי ישטוף הכלים".
       
  • חנוך פרדו – סקסולוג:
    "צלילים במיטה זה עניין מורכב, מביך ואינטימי מאוד. אבל לא משנה כמה רעש אתם עושים או לא עושים בזמן הסקס, יש משהו שיקפיץ את איכות חיי המין שלכם בשנות אור – דיבור. חפשי את טון הדיבור הנכון שלך (לא מתפנק, לא תובעני ובטח שלא מתנצל), ותעזרי לו למצוא את שלו, ואז יגיע היום שבו תזכי לשמוע אותו שואל אותך באמצע: "זה נעים?" ואת עצמך עונה: "תעשה לי קצת חלש יותר עם הלשון". מרגע זה יחסי המין שלכם ישתנו לנצח".
      
  • מגבות מתוקותבלה פיזטני – מעצבת ראשית "מגבות מתוקות":
    "יום האהבה ללא מתנה? לא יעבור. חפשו לבני הזוג מתנה ייחודית, מקורית אשר מחד תפתיע ומאידך תהיה שימושית בחלוף חגיגות הוולנטיינ’ס דיי. המתנות הקונבנציונאליות חביבות למדי אולם הפעם תוכלו להפתיע באמצעות פריטים שימושיים אשר יוגשו במראה רומנטי, לבבי ומפנק ויקנו למתנה קריצה מעניינת ומתוחכמת".
       
  • דן אזולאי – מאמן כושר:
    אימון כושר זוגי מיועד לכם, שרוצים ליהנות יחד מהאפקטיביות והנוחות של אימון כושר מקצועי אצלכם בבית, מבלי לוותר על תוצאות אישיות. האימון הזוגי יוצר מסגרת אימונים אינטימית, תומכת ומפרגנת, שתקרב את בן/בת הזוג לעולם הספורטיבי שלכם ותעודד אותו לביצוע פעילות גופנית משותפת. לקראת הולנטיין הקדישו את יום האימונים המשותף לפעילות ספורטיבית שוברת שיגרה כגון התעמלות מים, פילאטיס, מדיטציה, וטנטרה-יוגה".
      
  • ברי סנדרס – מעצבת תכשיטים:
    "במהלך המאה השבע עשרה התפתחה אסכולה אשר הציעה כי לכל מזל אסטרולוגי מתאימה אבן אחת או יותר מהגבישים שהיו ידועים באותה תקופה. הוולנטיינ’ס דיי כידוע, נחוג בפברואר והאבן הקשורה לו היא האמטיסט הידועה בשמה המקראי אחלמה. האבן משרה אוירה רגועה, שלווה והגנה ונחשבת לסמל של כנות, בטחון, איזון והרמוניה אני ממליצה לקראת יום החג לרכוש תכשיטים המשלבים אבן זו, שכן השימוש בה יכול להביא ליותר הבנה, סבלנות וסלחנות. היא מחזקת את כוח הרצון, האומץ והיצירתיות".


עמוד זה נצפה: 584 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור