חיפוש באינדקס עסקים

ניהול הזמן כמרכיב להגשמה וסיפוק

פורסם מאת: barosh בתאריך: 10 פברואר 2011

ניהול הזמן כמרכיב להגשמה וסיפוקבאימון שעבר, דיברנו על ניהול זמן כמרכיב של סיפוק והגשמה ואף, נתבקשנו לגעת בתחומים מרכזיים בחיי היומיום. לאחר סקירה של אותם תחומים מנקודת מבט אותנטית, ניתן לדעת היכן מתחילים.

ישנם תחומים, באשר יהיו, רמת הסיפוק גם אם נמצאת נמוך בסקאלה, הינה המקום בו רצונכם להיות. אשר לתחומים בהם אינכם שבעי רצון, נתחיל לנהל בהם את הזמן כמרכיב להגשמה וסיפוק.

מתוך עוגת החיים, בחר שלושה תחומים בהם תרצה להתמקד. שאל את עצמך, במה אתה מבחין בנוגע לתשוקות שלך באותם תחומים? מה אתה מרגיש עצם היותך בנקודה זו? איך יראו מאתיים אחוז באותו תחום? כתוב הבחנות אלו על דף, רצוי שתהיה זו מחברת או יומן מסודר. בכל זאת אנחנו מכונת אדם שאת הרצונות והתשוקות, שוכחת מהר מאוד כשמדובר על עצמה. לאחר מכן העלה על כתב את חזונך באותם התחומים ובצעדים קטנים הגשם את ייעודך. שאל את עצמך, מה אתה יכול להביא חדש למקום הזה שלא עשית עד היום?

נהל את זמנך כניהול יומן לכל דבר.

  • צור רשימת מטלות – קניות, פגישות, סגירת פינות.
  • צור רשימת רצונות – טיולים, בילויים, נסיעות.
  • צור רשימת פגישות – פרטיות, עסקיות, משפחתיות.
  • צור רשימת התפתחות – העשרה, לימודים, אומנות, זוגיות.
  • צור רשימת כספים – ניהול תקציב, תשלומים, בנקים.

תן לכל מרכיב את שעתו ביומן ותייק בו את רצונותיך. מרכיבים שליבך חפץ בם, יכולים להופיע אף פעמים מספר באותו השבוע/חודש. חלק את זמנך ודע, את סוף העשייה במחשבה תחילה. עקביות, דייקנות והתמדה מובילים להגשמה מלאה. אתה הופך את הקישורים שלך, הידע והיכולת, לתוצאות. ככל שתמלא את שעות המחויבות שלך, תחוש שאתה המנהל, המפיק והמחולל של חייך.

מה שבטוח זה, שאתה יכול לתעל את זמנך מעצם ניהולו. תהליך זה הינו ראשיתם של צמיחה וניהול אישי. ההבנה שאתה מחויב ל"כמה שעות שבועיות", מובילה לטרנספורמציה. המשך לקיים מחויבות זו, הוסף בהדרגה מרכיבים נוספים, בהם תרצה אפשרויות חדשות.

שלכם, אלעד מיטל.
ניתן לשלוח שאלות אישיות למייל-
eladmeytal@gmail.com



עמוד זה נצפה: 407 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור