חיפוש באינדקס עסקים

קרם לחות – טיפוח העור

פורסם מאת: barosh בתאריך: 6 אוגוסט 2008

הקפדה על שגרת טיפוח העור חשובה בכל עונות השנה. אין זה נכון לחשוב, שהגנה מפני מזג האוויר באמצעות שכבות של ביגוד עבות מגנה על העור בחורף, וחשיפתו בעונת הקיץ מביאה לאוורורו. תפקידו של קרם הלחות להגן על העור שנוטה להתכווץ ולהתקמט, להישבר, להיפגע, ולהפוך רפוי. העור נוטה להתייבש עקב מספר סיבות: תנאיDIOR מזג האוויר (קור, חום, רוחות, גשמים, ועוד), הסקה וקרינת שמש (שינויי טמפרטורה בין פנים וחוץ, חימום, מזגן, יובש ועוד), הימצאות במקומות סגורים (קרינת מחשב, קרינת ניאון, עשן סיגריות ועוד) ותנאים סביבתיים (כמו: עשן, פליטות חומרים שונים וכדומה).
כל הפרטים על קרם לחות מאת מותג הטיפוח דיור (DIOR):
הסימנים הראשונים לצורך בקרם לחות לפנים הינם תחושת דחיסות, חוסר נוחות, אובדן רכות וגמישות העור וכאשר עורך חסר חיים, בעל גוון צהבהב ומרקם בלתי אחיד.
רצוי מאוד להשתמש בקרם לחות כאשר העור מאבד מגמישותו ומתמלא קמטים וחריצים. הקרם מורכב כך שהוא משמש גם כמסכה המגנה מפני נזקי מזג האוויר ועוזרת לשמור על גוון עור אחיד. הקרם מזין את שכבות העור העמוקות ביותר ומשאיר אחריו עור נעים ומוגן היטב מפני גורמי לחץ חיצוניים.
יש לרכוש קרם לחות שהינו מוצר לחות בפני עצמו ואינו קשור לקרם הזנה או ניקוי כלשהו. יש לדאוג למרכיבים דינאמיים מרגיעים, מחדשים ומחזקים את שכבת המגן של העור. תפקיד מרכיבי הקרם להיספג היטב בעור ולהגביר את ייצור הלחות הטבעי של הגוף.
דברים שלא מומלץ לבצע עם קרם לחות לפנים מאת דיור:

אין להקציף, לשפשף או להשתמש בקרם הפנים באמצעות תנועות גסות, פעולה זו גורמת להישארותו על גבי העור. מטרת השימוש בקרם לחות היא לטפוח ולהחדיר אותו לתוך העור פנימה. יש להימנע מחשיפת קרם הלחות לאור השמש או להשאירו באזורים חמים מה שיגרום לקלקולו. אין להכניס אצבעות, אפילו הנקיות ביותר, אל תוך צנצנת הקרם. חיידקים המצויים בציפורניים ועל כפות הידיים עלולים לגרום לקלקול הקרם. יש לעשות שימוש בספטולה או כלי חד פעמי מפלסטיק שנותנים פתרון נקי יותר לשימוש. זיהוי קרם מקולקל מתבצע באמצעות הבחנה בניחוח שונה ופירוק הקרם לגורמיו.
נשים רבות משקיעות סכומי עתק ברכישת מוצרי טיפוח לפנים ולגוף הנאבקים בתהליך הזדקנות העור. כיצד נכון להשתמש בתכשירי הטיפוח לפנים, לעיניים, לצוואר ולגוף.

  • ניקוי הפנים:
    חלב פנים או קרם ניקוי: מומלץ לחמם את חלב הפנים בין כפות הידיים, להביאו ל טמפרטורת הגוף ואז להניחו על עור הפנים (התחליב מקבל את טמפרטורת החדר שהיא כ-23 מעלות, אם נשתמש בו על עורDIOR הפנים כאשר הוא קר, העור יתנגד למוצר, הנקבוביות יתכווצו, פעולת הניקוי תהיה פחות טובה). חשוב לציין כי לכפות הידיים אין כושר ספיגה לכן הקרם אינו "מתבזבז".
    מי פנים: פעולת הניקוי ופעולת הנחת מוצרי הטיפוח תעשה תמיד מבפנים כלפי חוץ (מאזור ה-T מצח, אף, סנטר, לכיוון האוזניים). חשוב ביותר להניח טישו יבש על כל הפנים בכדי לבצע ספיגה של שאריות מי הפנים והימנעות מאודן לחות.
    מסיר איפור עיניים: איזור העיניים הינו דק ורגיש ולכן הוא האינדיקאטור הראשון המסגיר את סימני הגיל ועל כן צריך לעשות את פעולת הסרת האיפור בעדינות. יש להניח פדים קוסמטיים (אחד לכל עין) טבולים במסיר האיפור על העיניים, להניח את כריות כפות הידיים על הפדים, ללחוץ קלות ולאפשר למסיר האיפור לספוג את כל שאריות האיפור והלכלוך אלי מבלי לשפשף.
    לחויות, הזנה, סרומים: מומלץ לחמם ולהניח את התכשיר על עור הפנים מבפנים החוצה: לחמם- שוב כדי להביא את טמפרטורת התכשיר לטמפרטורת הגוף שהיא כ-37 מעלות בכדי לסייע לתכשיר להיספג ביתר קלות ולעשות את פעולתו בצורה הטובה ביותר. מבפנים (אזור ה-T), כלפי חוץ (אוזניים) עם כיוון הניקוז הלימפתי, כדי לא לעקב הצטברות נוזלים מיותרים בעור הפנים.
  • צוואר: מומלץ לחמם ולהניח את הקרם מבלי לעסות וגרום לתנודות מיותרות באזור רגיש זה הנוטה לסבול מרפיון יותר מכל אזור אחר בפנים בגוף (בגלל מבנהו האנטומי, כוח המשיכה, צווארונים) צורת ההנחה – מהאוזניים לכיוון החזה ומהסנטר לכיוון החזה.
    טיפ: אחת לחודש לחמם מגבת במיקרוגל ולהניח את קרם הצוואר ומעליו את המגבת, הקרם יחדור טוב יותר לתוך העור והתוצאות מדהימות!
  • מוצרי הטיפוח לגוף:
    את מוצרי הטיפוח לגוף- מומלץ למרוח מלמטה כלפי מעלה – לכיוון משאבת הדם, הלב. בבטן- מומלץ למרוח את הקרם בתנועות מעגליות עם כיוון השעון שזהו כיוון פעולת מערכת העיכול שלנו.
    ידיים: יש למרוח את קרם הידיים על גב היד ולא לבזבז על כפות הידיים ששם אין כושר ספיגה.
    שדיים: עם המוצרים לשדיים מומלץ להשתמש על כל אזור החזייה הטבעית (דמיינו חזייה פנימית- רצועות בתוך העור התומכות ומחזיקות את השדיים) התומכת בשדיים ולא רק על השדיים עצמם.

שרון אייזן כהן, המדריכה הראשית של דיור, מציעה מספר צעדים פשוטים בעזרתם ניתן לחזק את הציפורניים DIORולקבל מראה חלק ועדין שלהן: טבילת הציפורניים בשמן זית או בשמנים ארומאטיים אחרים דוגמת שמן איקליפטוס מחומם קלות, מספר פעמים בשבוע, רצוי בשעות הערב. לאחר מכן יש ללבוש כפפות כותנה ולהשאירן למשך הלילה. ניתן גם להמיס כף של מלח ים (מלח גס) ולטבול בו את הציפורניים- פעולה זו מחזקת את הקרטין.
טבילת הציפורניים במיץ מלימון סחוט טרי, המכיל ויטמין C מרוכז, לעומת זאת, תבהיר את הציפורניים ותגן עליהן ועל העור העדין מסביבן. אבץ מחזק את הציפורניים, ולכן מומלץ להעשיר את התפריט היומי בבשר בקר, ביצים, חלב, קטניות ושמרים, או ליטול תוספות אבץ כויטמינים. בנוסף מומלץ לשלב בתפריט היומי מזונות עתירי סידן כחלב, גבינות, פלפלים אדומים, ברוקולי ועוד.
מותג דיור (DIOR) מציג את סדרת HYDRACTION הידרקשיין המעניקה לחות עמוקה עם הגנה נראית לעין. עור זוהר ומלא לחות הוא הסימן החיצוני הראשון ליופי. המים, הם המספקים את הלחות הנחוצה לעור, וחושפים את מלוא החיות והיופי של עור הפנים. בהתאם, כאשר מופחתת אספקת הלחות לעור, הוא מאבד מהאיזון, מהגמישות ומהחיות שלו ובן רגע נראה יבש וחסר ברק.
בכדי לענות על הצורך היומיומי של העור בלחות, מעבדות המחקר של דיור פיתחו את HYDRACTION סדרת לחויות לטיפוח העור המהווה פריצת דרך קוסמטית. הסדרה משלבת שתי פעולות מקבילות בנוסחה אחת: טיפוח מרווה בלחות לטווח המיידי ופעולה יסודית המעניקה לחות מתמשכת לעומקו של העור בטווח הארוך.

סדרת HYDRACTION הידרקשיין - DIOR
קרם לחות – טיפוח העור. DIOR HYDRACTION



עמוד זה נצפה: 584 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור