חיפוש באינדקס עסקים

מראה חורף 2012

פורסם מאת: barosh בתאריך: 18 ספטמבר 2011

מראה חורף 2012 של בועז שטייןאמן האיפור בועז שטיין מציג מראה חורף 2011-2012 אשר כולו זועק יוקרה מטאלית אלגנטית.

ההשפעה העיקרית לביצוע המראה הינה תרבות הצארים המפוארת וההיסטוריה הרוסית.

בקולקציית האיפור של  שטיין  ניתן למצוא צירופים מרהיבים של גוונים ומרקמים, בהשראת פתיתי השלג הקפואים של ערבות סיביר, בצבעים קרים ומצד שני געגועים ונגיעות לצבעים החמימים מסנט פטרסבורג אשר יחממו את החורף.

שטיין: "החורף הקרוב יתאפיין במגוון צבעים ותערובות ויציע מרקמים שונים של פיגמנטים לאיפור מחורף אשתקד. השנה, העונה הקרה תחבק אליה טקסטורות  של צלליות מבריקות בעלות נצנוץ כחלחל  קל המעוררים זיכרון להבזקי האור בקרחונים צלולים".

עור הפנים אופר בגוון טבעי במייק אפ קרם ליצירת  מרקם אחיד.
פלטת גווני הצלליות  היא מנעד עצום של גוונים אפורים כחלחלים וירוקים  חלקם בטקסטורות מבריקות וחלקם בטקסטורות מאט עם טאץ’ מטאלי המעניקים מראה של אלגנטיות יוקרתית מעט מרוחקת.

תיחומי העיניים מודגשים באייליינר כהה בעפעף העליון ובעיפרון עיניים בגוון זהה בעפעף התחתון.   המסקרה הכרחית להשלמת המראה המוקפד והמאופר של העיניים.

נגיעות חמימות במראה האיפור הקריר העונה, הן דווקא של סומק ורדרד רך וענוג עם מרקם ברק עדין המרכך את המטאליקה המאבזרת את העיניים לצד ליפ-גלוס בגוון דומה ומבריק. 

מראה חורף 2012 של רוית אסףכשהימים הופכים אפרוריים וקודרים, הסגריריות והתאורה של העונה הקרה מוסיפים ארומה דרמטית למראה החורף.

רוית אסף מאפרת ובעלת רשת בתי הספר לאיפור מקצועי מציינת כי סתיו/חורף 2012 יהיה דרמתי וכובש.

אסף מציינת כי מנעד הצבעים של החורף הם שילוב מנוגד של פלטת צבעים  קרים – כחול, ירוק ואפור לצד צבעים חמים בעלי עוצמה  של בורדו-יין,  אדום עמוק וכובש לצד קורל פסטלי ורך.  "המראה מזכיר במעט את מראה "הפאם פאטל" אומרת אסף, אותו לוק אשר מאופיין בקלאסיקה מסתורית וזוהרת רק הצבעוניות שונה.

השימוש במייק אפ במרקם קרמי רך ונעים  המכיל פריימר לקיבוע הפגימנט וליצירת טקסטורה אחידה  — הוא השלב הבסיסי.

העיניים מאופרות בגוונים של כחולים עמוקים ירוקים  ואפורים  בטכניקה של איפור מעושן מה שמחייב מריחה  מוקפדת של הצללית וטשטוש ליצירת הצללה של הפיגמנט ומניעת כתמי צבע. אפקט זה יוצר אלגנטיות מסתורית לצד צלליות במרקם מוכסף בעלי טקסטורה מטאלית המופיעות בזווית הפנימית של העין.

תיחום העיניים הכרחי כאן.    האייליינר עושה קאמבק גדול  והוא מסייע להדגיש מראה עין שקדי, נשי ומסתורי.  להשלמת איפור העיניים יש להדגיש את הריסים משוחות במסקרה מעבה ודומיננטית. גם העפעף התחתון מודגש בתיחום דומיננטי והריסים אף הן. 

הסמקים והשפתונים בעלי טאץ’ מטאלי  בעלי דרגת כהות ביניים עד בהירה.
היתרון הממשי של העונה הקרה באיפור הוא היכולת להשתמש במוצרים מבריקים בעלי טקסטורה מנצנצת קלות מבלי שיחשבו שזה תוצר לוואי של הזעה. צלליות בטקסטורות משי לצד סמקים וברונזרים עם ברק אלגנטי תורמים למראה "גלאם" ונשי.

מראה חורף 2012 של chicיצרנית התמרוקים שיק מציגה לקראת העונה הקרה מראה איפור חם ותוסס.

לקראת חורף 2012 מציגה שיק , מראה איפור אינטנסיבי ואלגנטי, בהתאמה מושלמת לתחזית האופנתית. העונה מסתבר כי מגמת האיפור מתבטאת בצבעי איפור חמים מתובלים בשיק נשי וחושני.

פרזנטורית המובילה את מראה החורף מתהדרת בעיניי שקד משודרגות, היא אופרה במייק אפ במרקם קרמי בגוון צח כיאה למראה חורפי טיפוסי. עיניה נתחמו בחום ענוג, מה שגורם להן להיראות סופר- טבעיות. איפור העיניים נותן קונטרה, למה שמסתמן כטרנד האיפור השולט של העונה הקרובה באמצעות שימוש בולט באיילינר ומסקרה שחורה, ואילו השפתיים בצבע אדום עז, שימו לב-  החורף, שיק מאמינה כי האדום הוא דרמטי, בוהק  ודומיננטי.

ההשראה למראה הנוכחי התקבלה מכוכבות הקולנוע של המחצית הראשונה של המאה העשרים, ואולי בגלל זה מבטיחה לכם שיק "חורף מתובל". פלטת גוונים של תבלינים חמים, חריפים במנעד פיגמנטים של חום, כתום ואדום בדרגות כהות בינים עד כהה הם אלה שיובילו את העונה הקרה. ג’ינג’ר בגוון חום בז’, אגוזי מוסקט ועד פפריקה אדומה חריפה ודומיננטית היוו ההשראה לבחירת הגוונים. שיק בחרה החורף להדגיש במיוחד את אזור העיניים והשפתיים. בעזרת המסקרה יצרה החברה מראה ריסים דחוס, סמיך ודרמטי לצד שפתיים מלאות, חושניות ואדומות מאד.

צללית בגוון חום אדמדמם  שמעטרת את העין, משמשת כמסגרת לריסים. צבע הצללית מדגיש גם את עיניה הזהובות של הדוגמנית ומוסיף להן עומק. העור הלבן של הדוגמנית נשבר בנגיעות סומק  והשפתיים משוחות שפתון עז, בגוון אדום לוהט היוצר אשליה של שפתיים בשרניות ועסיסיות.

להשלמת המראה ממליצה היצרנית להשתמש החורף בלק אדום דומיננטי הזהה בצבעו לגוון השפתון האמור. כך מבטיחה החברה, תשיגי טוטאל לוק מתובלן, עמוק וחם לחורף קר וסוער.



עמוד זה נצפה: 536 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור