חיפוש באינדקס עסקים

מברשות איפור – רוית אסף

פורסם מאת: barosh בתאריך: 27 נובמבר 2007

רוב הכסף שאנו משקיעות באיפור הוא על מוצרי איפור אך לרוב ממעיטים בחשיבותן של מברשות איכותיות. והן חשובות מאוד! בבית הספר לאיפור של "רווית אסף", נמכרות מברשות איכותיות בלבד, הן אינן זולות, אך לדידה של אסף: "מברשת איכותית משיער טבעי מצדיקה את ההוצאה, מכיוון שהיא תחזיק מעמד שנים רבות". לצפיפות מברשות איפור - רוית אסףהשיער והאופן שבו גזורה המברשת יש מרכיב חשוב לתוצאת האיפור מכיוון שהן מאפשרות מעבר בין צבע כהה לבהיר ע"י ניעור מברשת, הן אינן משנות את צורתן הטבעית ולכן חשוב להשקיע במברשת מקצועית ואיכותית.
בנוסף חשוב לטפחן ולחפוף אותן עם שמפו עדין אחת לחודש, כך שהתחושה והמגע שלהן ימשיך להיות רך ונעים. ניתן להוסיף מרכך שיער ולשטוף אותו עם כיוון השיער ולא נגדו, חשוב להשאירו לייבוש כאשר השיער סחוט וסגור, כך מובטחת שמירה על צפיפות השיער במברשת. יש לשים לב, לאחר שימוש רב במברשות שעוברות לכלוך, צלליות, שומן טבעי וניקוי בשלב מסוים הן יהפכו עוקצניות ולא נעימות, רמז דק שהגיע הזמן לרכוש מברשות חדשות! 
המברשות הקלאסיות המומלצות הן: מברשת רחבה אשר מתאימה להנחת צלליות רקע ומילוי שטחים על גלגל העין. מברשת רחבה זוויתית אשר מתאימה להנחת פינה כהה בזווית העין, המקנה מראה חתולי ומלוכסן. מברשת זוויתית קטנה אשר מתאימה לתיחום התחתון, אייליינר ומילוי הגבה. מברשת ריסים וגבות אשר משמשת להוצאת שאריות צלליות ופודרה מהגבה והריסים ובנוסף לסירוק הריסים לאחר המסקרה להוצאת ה"גושים". מברשת סומק, רצוי גדולה יותר מאלו שמצורפות לאריזות הסומקים, המיועדת להדגיש עצמות לחיים ולתת הצללה לפנים. מברשת מניפה, מנקה עודפי פודרה ופירורי צלליות שנפלו מתחת לעיניים ומסביב. מברשת שפתיים משמשת לשפתונים ולגלוסים מעניקה לשפתיים דיוק ואחידות במריחה. במברשת זו הכי חשוב לבצע חיטוי אם היא לא רק לשימושך האישי.



עמוד זה נצפה: 523 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור