חיפוש באינדקס עסקים

בועז שטיין – טיפים לבחירת שפתון

פורסם מאת: barosh בתאריך: 30 אפריל 2008

כיום קיימים בשוק שלושה סוגים של שפתונים: ליפסטיק, קרים המגיע בכוסית וגלוס המגיע בשפופרת. ההבדל בין סוגי השפתונים השונים, בא לידי ביטוי בעיקר במרקם השפתון ובעמידותו.
בועז שטיין - טיפים לשימוש בשפתוןליפסטיק – הליפסטיק הוא שפתון על בסיס שעוות דבורים והוא בעל מרקם קשה יותר ואטום. במוצרי בועז שטיין מוסיפים למרקם הליפסטיק שמן חוחובה. שמן החוחובה הינו שמן המכיל ויטמין E העוזר ללחלוח השפתיים ומגן עליהן מפני נזקי השמש.
ליפ קרים – זהו שפתון בעל מרקם מעודן ורך יותר. הליפ קרים מגיע בכוסית ומאפשר ריכוז פיגמנטים גבוה יותר ומכיוון שכך, הליפ קרים יחזיק מעמד בדר"כ למשך זמן ארוך יותר. הבדל עיקרי בין הליפ קרים לליפסטיק הוא שקרים מצריך מברשת וזה לעתים פחות נוח מהשימוש בליפסטיק, אם כי המריחה על השפתיים מדויקת יותר.
ליפ גלוס – הליפ גלוס מופיע בגוון מבריק ושקוף על אף שהוא בצבע. הוא נוח לשימוש וכיוון שכך הוא מועדף ע"י רוב הנשים.
מה מתאים למי
אמן האיפור בועז שטיין טוען כי "את הליפסטיק יש להתאים על פי אופי האיפור כולו ולא תמיד משנה איזה צבע שיער או עור פנים יש לך. לדוגמא, מישהי בעלת שפתיים עבות תשתמש בשפתון עדין בדרך כלל, אך ישנם בנות שתעדפנה באירועים מסוימים להבליט שפתיים או להתאפר באיפור בהיר עם שפתון מודגש חשוב לאן הולכים. לנשים מבוגרות אמליץ לשרטט שפתיים ואז למלא עם שפתון כדי שהשפתון לא יברח מחוץ לקו השפתיים".
תוחם השפתיים נועד במקור לשמורשהשפתון לא "ינדוד" למקומות לא רצויים. "אצל נשים מבוגרות יש לשפתון נטייה לנדוד למקומות שבהם יש חריצים או קמטוטים. לשפתיים עבות מאוד ניתן להשתמש בכל סוגי השפתונים. לשפתיים דקות לא נשתמש בגוונים כהים כי זה ייצור תחושה של שפתיים קשות וצרות יותר. על ידי עיפרון שפתיים ננסה לתקן את חוסר הסימטריות של שפתיים א-סימטריות או על ידי מברשת" מוסיף שטיין.
בועז שטיין טוען כי שפתונים בגוונים של חום, אדום או שקוף מתאימים כמעט לכל הנשים הישראליות. כאמור, את השפתון נתאים בהתאם לאופי האיפור.
"התאמת סוג השפתון תלויה באופנה יותר מאשר בהתאמת הצבעים. לדוגמא, ג’ינג’ית עם אודם כתום תיראה חיוורת אך יכול להיות שזה המראה שנרצה להשיג באותו רגע, ואז בשילוב עיניים מודגשות בגוונים של כחול היא תקבל מראה מאוד אופנתי".
איך מורחים שפתון
אין למרוח חומר מלחלח על השפתיים ישירות לפני מריחת השפתון. במידה והשפתיים יבשות, יש לשים חומר מלחלח כמה דקות לפני המריחה ואז להוריד את השאריות. צריך למרכז את השפתיים, כלומר לבחון את צורת השפתיים ואז להחליט על אופי מריחת השפתון והמרקם המתאים. אם הן לא שוות, אז לא נגדיר אותן אלא נלך על צבע עדין. אמן האיפור בועז שטיין ממליץ תמיד להשתמש במברשת. "ניתן להשיג דיוק ע"י שימוש במברשת המאפשרת מריחה אחידה". ליצירת עמידות נוספת, נפדר את השפתון פעם אחת ואז נמרח שכבה שנייה.
"ברוב המקרים כדאי ליצור נקודת אור במרכז השפה התחתונה למראה POUT (כמו לפני נשיקה)" ממליץ בועז שטיין.כך נקבל מראה של שפתיים מלאות יותר ובעלות ברק. למראה של נקודת אור במרכז השפתיים נשתמש בצלליות. יש לשים מעט צללית אבקה ("הן יותר מבריקות ונותנות ברק חד יותר") בעזרת מברשת על השפתון שבחרנו. "זה גם עוזר בקיבוע השפתון לאורך זמן". לדוגמא – צללית מוזהבת על שפתון אדום תיתן יותר ברק וגוון מעט שונה לשפתון.
טיפים לקיבוע השפתון

  • נמרח את השפתיים בעיפרון שפתיים ליצירת עמידות מקסימאלית. העיפרון צריך להיות בגוון עדין והכי קרוב לגוון השפתון שבחרנו. במידה והשפתון נמחק מעט אזי יישאר גוון העיפרון ולא נצטרך לחדש את האיפור באופן תכוף.
  • פודרה על השפתון ועל זה שכבה נוספת של שפתון.
  • צלליות אבקה.
בכדי לשמור על שפתיים רכות, גמישות ונטולות סדקים ויובש, מומלץ להשתמש בשפתונים המכילים כמות נכבדת של לחות, כזה שנמרח בקלות על השפתיים. מייד לאחר הסרת השפתון מעל השפתיים יש להזינן בקרם לחות המותאם לאזור העדין של השפתיים, וכך לוודא שעד למריחה הבאה של השפתון, איזה שלא יהיה, השפתיים לא יסדקו ולא יתייבשו. בועז שטיין ממליץ להניח על השפתיים מסנן קרינה כתחליף לקרם לחות או לווזלין, הדבר מגן עליהן מפני השמש ומזין אותן בלחות.


עמוד זה נצפה: 516 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור