חיפוש באינדקס עסקים

עשי זאת בעצמך – קלרינס מראה איפור אביב קיץ 2009

פורסם מאת: barosh בתאריך: 27 מאי 2009

אורלי עוז שמואלי, מדריכת האיפור והטיפוח של קלרינס ישראל, מציגה את כל השלבים לקבלתעשי זאת בעצמך - קלרינס מראה איפור אביב קיץ 2009 מראה איפור "פיתויי הטבע" (Nature temptations) של קלרינס לעונת אביב קיץ 2009 – עשי זאת בעצמך!

"היי נועזת באור-היום", זוהי המהות של קולקציית האיפור החדשה של קלרינס Nature Temptations.
מראה האיפור נפרד מרעיונות מסורתיים של מראה יום טבעי, על מנת לצעוק את הצבעים והחדשנות שלו בקול רם וחזק – עוצמת היופי הטבעי הטמון בכל אחת בלי יותר מדי מאמץ.
המראה מסמל את האישה העכשווית המעזה להדגיש את יופייה בנינוחות מטרידה, היופי שאי אפשר לעמוד בפניו. באופן זה, הקולקציה בנויה על ניגודים: מראה פנים בהיר ורענן המזכיר את הטוהר והתמימות של הבוקר, בשילוב שפתיים זוהרות בברק הרך והעדין של הטל.

 

 

 

  1. תחילתו של כל תהליך האיפור היא ביצירת בסיס עור חלק ואחיד להפליא על מנת שהתוצר הסופיתמונה מספר 1 - יצירת בסיס עור חלק ואחיד. יהיה מראה פנים שקוף הקורן מרעננות וזוהר. למראה פנים חלק וכיסוי אחיד וזוהר ללא סימני עייפות, השתמשי במייק אפ – Instant Light Complexion Perfector 02 Champagne shimmer .
    הפיגמנט המיוחד שבו, 3D Radiance של קלרינס ו"אוטו פוקוס קומפלקס" משלבים את ההשפעות שלהם כדי להעניק לפנים זוהר מרהיב תוך כדי שהם מכסים פגמים באופן אופטי.
    תמונה מספר 1. 
  2. איפור עיניים:
    העיניים מימיות, מקושטות במגוון מרשים של כחולים, הצבע החם של העונה, עיניים אלו הן של אישה תמונה מספר 2 - עפרון עיניים בגוון טורקיז מלא חיים ובגוון אפור למשיחה לאורך קו המתאר של העין או בסיס הריסיםמפתה (פאם פאטאל) שמסתכלת לך ישר בעיניים.
    שלב ראשון:
    עפרון עיניים בגוון טורקיז מלא חיים ובגוון אפור למשיחה לאורך קו המתאר של העין או בסיס הריסים, על מנת להבליט ולעצב את העיניים. להדגשת העיניים יש לתחום באופן צמוד לריסים עם עפרון – טורקיז 04.
    תמונה מספר 2.

    שלב שני: תמונה מספר 3 - מרחי בעזרת מכחול, את גוון הטורקיז מתוך צללית מונו טורקיז מס 12, מסביב לעין
    מרחי בעזרת מכחול, את גוון הטורקיז מתוך צללית מונו טורקיז מס 12, מסביב לעין.
    לגוון טורקיז השתקפויות מנצנצות הלוכדת את האור ומעצימה את העיניים עם ניואנסים כחולים משתנים, מה שיגרום לעיניים שלך להיות בולטות מתמיד.
    תמונה מספר 3.

    שלב שלישי:
    לחיזוק הגוון ולקבלת מראה מרשים יותר: טבלי מכחול בפלטת הצלליות so submine מס 80 המשלבת גוונים טהורים ועדינים, בגוון הכחול וחזקי את הגוון הטורקיז שמרחת מסביב לעין. יש למזג בהדרגה בין גווני הצלליות כדי ליצור מעבר צבע בצורה הדרגתית.
    תמונה מספר 4.תמונה מספר 4 - טבלי מכחול בפלטת הצלליות so submine מס 80 המשלבת גוונים טהורים ועדינים, בגוון הכחול וחזקי את הגוון הטורקיז שמרחת מסביב לעין. יש למזג בהדרגה בין גווני הצלליות כדי ליצור מעבר צבע בצורה הדרגתית

     


    שלב רביעי:
    עצבי את הגבות בעזרת – Eyebrow Pencil 03 Soft blonde עם מברשת בילט-אין רכה להברשת גבות סוררות.
    ציירי נקודות קטנטנות ליד קו הגבות הקיים ולאחר מכן עברי עם המברשת הנמצאת בקצה השני של העיפרון, בעדינות בכיוון גדילת הגבות.
    תמונה מספר5.
     


    שלב חמישי:
    צפי את הריסים עם מסקרה 03 בגוון כחול סגול. למניעת הידבקות הריסים תמונה מספר5 - עצבי את הגבות בעזרת - Eyebrow Pencil 03 Soft blonde עם מברשת בילט-אין רכה להברשת גבות סוררות. מרחי את המסקרה משורש הריסים כלפי מעלה ולא לצדדים.
    תמונה מספר 6. 

  3. הסומק שובר את הגוון הצהבהב של עורנו ומעניק לפנינו מראה רענן ונמרץ לאורך כל שעות היום.
    אחת הטעויות הנפוצות באיפור היא אופן הנחת הסומק, נשים נוטות לשים סומק ורוד על כל הפנים.
    מרחי סומק 80 Raspberry– בגוון הורוד מכיוון האוזן למרכז הפנים כדי להדגיש מראה פנים רענן.
    תמונה מספר 7. 
  4. למראה שפתיים:
    עצבי את השפתיים עם העיפרון השפתיים בגווןתמונה מספר 6 - צפי את הריסים עם מסקרה 03 בגוון כחול סגול. למניעת הידבקות הריסים מרחי את המסקרה משורש הריסים כלפי מעלה ולא לצדדים הטבעי – Lip Pencil 03Nude ומשחי את השפתיים בשפתון בגוון הוורדרד – Joli Rouge Brillant 08 Pink sugar העוטף את השפתיים ברכות ומבטיח ברק זוהר ועמיד.
    הברק נובע בעיקר מפיגמנט "מפעיל ברק" (shine activator): שטח פנים משקף המורכב ממיקרו-שכבות הפועלות כמו מראות כדי ליצור השתקפויות אור מרהיבות.
    הציפוי הרב-שכבתי של הפיגמנטים מגביר את האפקט הבוהק.
    אל תלקקי את השפתיים – זה גורם ליובש "ומקלקל" את מראהו המושלם של השפתון על השפתיים.
    תמונה מספר 8.

תמונה מספר 7 - מרחי סומק 80 Raspberry- בגוון הורוד מכיוון האוזן למרכז הפנים כדי להדגיש מראה פנים רענן.  תמונה מספר 8 - עצבי את השפתיים עם העיפרון השפתיים בגוון הטבעי - Lip Pencil 03Nude ומשחי את השפתיים בשפתון בגוון הוורדרד - Joli Rouge Brillant 08 Pink sugar העוטף את השפתיים ברכות ומבטיח ברק זוהר ועמיד
עשי זאת בעצמך – קלרינס מראה איפור אביב קיץ 2009.



עמוד זה נצפה: 612 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור