חיפוש באינדקס עסקים

לוריאל פריז – איפור כוכבים, פסטיבל קאן

פורסם מאת: barosh בתאריך: 11 מאי 2008

ג’יימס קליארדוס, אמן האיפור של לוריאל פריז, המאפרת הרשמית של פסטיבל הסרטים של קאן, שיתקיים בין התאריכים 14-25/05/08, מסביר על מקור ההשראות למראות האיפור של הכוכבות בפסטיבל קאן: "אופנה, סרטים ושחקניות תמיד היו עבורי מקור השראה לקולקציות האיפור שאני מעצב עבור לוריאל פריז. אני עובד באופן אינסטינקטיבי, מדמיין אישה ומשרבט על נייר את הצבעים וסגנון האיפור שמתאימים לה בין אם זה עבור הצגת בכורה, קוקטייל או אירוע אחר מיוחד. בדרך זו, כל אישה משחקת את התפקיד האישי שלה והאיפור מסייע לה להפוך למי שהיא רוצה להיות. יופי השחקנית אינו צריך להיות חבוי מהעולם. נגיעות עדינות וקלות של איפור מדגישות את היופי הטבעי של הפנים ומוצרי האיפור האיכותיים מסייעים לחשוף את האישיות האמיתית שלהן, ומאפשרים להן להרגיש יותר בטוחות ביופי שלהן".
בהשראת החזון של ג’יימס קליארדוס, שרון גוטליב, מנהלת הדרכה של לוריאל פריז מעניקה טיפים ועצות כיצד מאופרות הדוברות המובילות של המותג המגיעות מידי שנה לפסטיבל קאן.

אווה לונגוריה
– שחקנית מדהימה בעלת גוון עור נחושת, מאופרת בגוונים חמים ומבריקים המבליטים את המראהאווה לונגוריה האקזוטי.
פנים
מייק-אפ בסיס מסדרת טרו מאץ (גוון N4) לכיסוי אחיד ומושלם. מעליו בתפזורת ברונזר גלאם ברונז דואו (מס’ 102) בגוון אפרסק חמים המתאים לברונטיות.
עיניים
הגבות סורקו והעיניים הודגשו בגוונים המבליטים את עיניה השקדיות. ניתן להשתמש בפלטת צלליות קולור אפיל טריו סטאר סיקרטס בגווני חום אדמה ואפרסק למראה חם וטבעי (מס’ 303+317). כדי להוסיף נקודת אור מומלץ השימוש בצללית בגוון פנינה באזור עצם הגבה – צללית קולור אפיל מונו (מס’ 21). להדגשת המבט ניתן ליצור תיחום סביב העין בעזרת איילינר בגוון חום או זית. לסיום, הריסים סורקו במסקרה לאש ארכיטקט שחורה
(LASH ARCHITECT CARBON BLACK) המעבה, מאריכה ומעגלת את הריסים למראה כשל ריסים מלאכותיים, התוצאה מספקת מראה עוצמתי. השפתיים מודגשות בגלוס בגוון טבעי ומבריק, גלאם שיין 6 שעות (מס’ 500), הברק שבגלוס מעניק נקודת אור נוספת לפנים ומשלים את מראה השזוף הטבעי.

מילה ג’ובוביץ
– בעלת מראה קלאסי ייחודימילה ג’ובוביץ’ המאופיין בנשיות מפתה.
פנים
מייק-אפ בהיר וטבעי טרו מאץ מינרלס (מס’ W1) במרקם פודרתי וגימור עם ברק חיוני למראה עור פנים טבעי, זוהר ללא תחושת מסכה.
עיניים
את עיניה עטפו בצללית מוזהבת בהירה בגוון בז’- קולור מינרלס (מס’ 04) המדגיש את עיניה הכחולות. מסקרה שחורה טלסקופיק קלין דפיניש’ן למראה ריסים טבעי ונקי.
שפתיים
גולת הכותרת במראה – השפתיים מאופרות בשפתון אדום מרהיב (כשבוחרים שפתון אדום כדאי להשאיר את שאר האיפור טבעי ולא צבעוני) קולור ריש סטאר סיקרטס (מס’ 712).

קלאודיה שיפר – במראה איפור טבעי בגוונים בהירים, כמעט עירום.קלאודיה שיפר
פנים

מייק-אפ אינפליבל עמיד (מס’ 145) לכיסוי מלא ומראה רענן. סומק בגוון תואם לשפתיים בגוון ורוד טבעי- בלאש קארס (מס’ 105).
עיניים
צללית העוטפת את העין במראה מעושן- קולור מינרלס (מס’ 09) בגוון תכלת מעושן מעט מבריק. ניתן להשתמש גם בצלליות טבעיות ליצירת עומק בגוונים רכים של חומים או ורודים- קולור אפיל טריו סטאר סיקרטס (מס’ 316). מסקרה לאש ארכיטקט שחור לילה תדגיש ותעצים את העיניים ותחתום את המבט.
שפתיים
עפרון שפתיים עמיד אינפליבל (מס’ 711) בגוון טבעי המתמזג עם גוון העור וגלוס גלאם שיין 6 שעות (מס’ 501 ) בגוון טבעי.



עמוד זה נצפה: 810 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור