חיפוש באינדקס עסקים

מראה איפור אביב קיץ 2010 – לוריאל פריז

פורסם מאת: barosh בתאריך: 7 פברואר 2010

בבוא האביב נישאים באוויר ניחוחות משכרים של חופש ופריחה מחודשת. האביב חושף מחדש את יופיו של הטבע וססגוניותו, פריחה רב גונית של ריחות, קולות וצבעים הממלאים את האוויר ומאירים את הנוף, אליהם מצטרפיםמראה איפור אביב קיץ 2010 - לוריאל פריז פרפרים יפיפיים וצבעונים בשלל צבעי האביב. עונת האביב העניקה השראה למאפר הבינלאומי של לוריאל פריז, ג’יימס קליארדוס ליצור את מראה איפור אביב קיץ 2010 – מראה הפרפר. את מראה איפור Butterfly Beauty לעונת אביב קיץ 2010 של לוריאל פריז, נבחרה להוביל השחקנית אוונג’לין ג’ולי (אבודים).

  • עור פנים נקי וויטאלי
    עור הפנים במראה חיוני ונקי, משדר קלילות ומפיץ אור אדיר, מעין מרחב פתוח ואינסופי. מעליו נוספת הצללה מבריקה, המוסיפה זוהר חם (ולא ברק מתכתי- קר). ההצללה מתחילה על עצם הלחי ונמשכת לאורך קו הלסת לחיטוב מסגרת הפנים.
    מוצרים מתאימים: מייק-אפ טרו מאצ’, גלאם ברונז דואו, ברונזר וסומק.
  • עיניים מבשרות פריחה
    1. הצללת החלק הפנימי של העין עם ברונזר וסומק. יש להניח ברונזר על החלק הפנימי של הגבה, בעזרת מברשת קטנה ולהמשיך לכיוון גשר האף.
    2. עם עיפרון כחול, לצבוע את העין מתחת ומעל (כמו עם איילינר) ולטשטש כמו צללית. לאחר מכן, לצבוע את העפעפיים בצללית תוך בניית הצבע בשכבות עד לקבלת הגוון הרצוי. תוך כדי מריחה, יש לטשטש את הצבע כאשר החלק הפנימי של העין כהה יותר וככל שמתרחקים מהעין הצבע נעשה בהיר יותר.
    3. להוסיף מסקרה מעבה התוחמת את הצבע ומעניקה לו הגדרה, מיקוד והבלטה.
    מוצרים מתאימים: עיפרון עיניים קונטור קול מס’ 138 כחול, צלליות קולור אפיל טריו פרו מס’ 413 כחולים, צללית קולור אפיל מונו מס’ 106 גוון טורקיז, מסקרה אקסטרה ווליום קולגן+.
  • שפתיים חלביות
    השפתיים בהירות עם מעט ברק, נראות לחות, מוזנות ומלאות. הן אינן תחומות, אלא במראה עירום, חלבי ללא גבולות ומתמזג עם עור הפנים. מומלץ למשוח את השפתיים בשפתון קלאסי, מזין ומלחח בגוון "עור" או ב"ורוד בריא", ומעל להניח מעט גלוס שקוף או בגוון ורדרד שקוף.
    מוצרים מתאימים: שפתון קולור ריש נטורלס מס’ 233 גוון "עור", גלאם שיין מס’ 400 גוון ורוד בייבי.

בפברואר 2010 כל מוצרי האיפור של לוריאל פריז יימכרו ב- 40%. את מוצרי האיפור של לוריאל פריז ניתן להשיג ברשתות הפארם, המזון ובפרפומריות המובחרות.

מוצרי איפור אביב קיץ 2010 - לוריאל פריז
מוצרי איפור אביב קיץ 2010 – לוריאל פריז



עמוד זה נצפה: 505 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור