חיפוש באינדקס עסקים

איפור ב-2 דקות

פורסם מאת: barosh בתאריך: 23 יולי 2008

אז איך עושים את זה? מה עושים אם אין זמן? איך מתאפרים תוך מספר דקות וגורמים לכל העולם לחשוב שעבדנו על מראה האיפור שלנו לפחות שעתיים? אילו מוצרי איפור יש לקחת בתיק לשם כך? וכיצד ניתן ליצור מראה איפור סולידי?
מייק אפ בתרסיס DIOR SKIN AIRFLASHשרון אייזן כהן, המדריכה הראשית של
DIOR מספקת מספר טיפים לאיפור ב-2 דקות:

  1. מיקום – איפור מהיר לא חובה לבצע בבית. בהחלט ניתן להגיע לעבודה ולהתאפר בשירותים. (זה בהנחה שאת לא עוברת ליד הבוס שלך בדרך לשירותים…). ניתן כמובן להתאפר גם ברכב (בעת החניה בלבד!) ואם את יכולה להרשות לעצמך – אזי גם המשרד הפרטי שלך יכול לשמש כחדר איפור בעת הצורך.
  2. המצרכים הדרושים – הנה צ’ק-ליסט שיעזור לך תמיד. להדפיס, לגזור ולשמור:
    * תיק איפור – גם אם מתכוונת להתאפר ברכב אל תשכחי להוציא אותו. החום ימיס ויקלקל את
    מוצרי האיפור.
    * מייק אפ-פודרה – מוצק.
    * פודרה שקופה מוצקה ולא בתפזורת!
    * סומק ורוד- חום ורוד זהוב חום זהוב אפרסק (בכל מקרה סומק דחוס ולא בתפזורת).
    * צללית מבריקה לבנה לבנה-זהובה (דחוסה ולא בתפזורת).
    * מסקרה שחורה חומה.
    * מסקרה שקופה (לסידור גבות- רק במידת הצורך).
    * עפרון עיניים.
    * עפרון גבות (רק במידת הצורך).
    * שפתון ליפ גלוס או שניהם.
  3. הוראות שימוש או "כיצד נתאפר בשתי דקות":
    מריחת מייק-אפ: רוב המייק-אפים המוצקים מגיעים עם ספוגית כחלק מאריזתם. יתרון נוסף הוא הגימור המאט של המייק-אפים הללו, דבר הפותר אותנו משימוש בפודרה למעט אלו מאיתנו שהן בעלות עור שמן. נשים בעלות עור שמן או נשים הנוטות להזעה מוגברת נסיבות היוצרות עור "מבריק" במהלך היום, ישמרו את הפודרה השקופה קרוב אליהן ויתקנו בהתאם לצורך. לירז דרור ל-סופט טאץ’ - מראה איפור שזוף
    זה זמן הסומק: המראה המודרני, מוביל לשימוש בסומק מעט מבריק או נוצץ. קיים גם מראה שאינו מבריק (מאט) וזה בהחלט תלוי בך ובמה את מעדיפה להשתמש. הדבר החשוב הוא לשמור על גוון עדין מאד. יש וורודים עדינים ויש זהוביםחומים עדינים. כל אחת על פי העדפתה. באיפור מהיר, הסומק ימלא לנו שני פונקציות: הוא ישמש כסומק וישמש כצללית. הטכניקה הזו אגב, יוצרת מראה מחמיא ומשגע, וטובה למי ש"לא יודעת להתאפר" או להניח צללית באופן מושלם. עם מברשת הסומק, עוברים על עצמות הלחיים ואת אותה מברשת מעבירים על העפעפיים, מה שיעניק לעיניים מראה של צללית עדכנית.
    שדרוג לצללית: בדיוק בשביל זה את מחזיקה בתיק שלך את הצללית הלבנהלבנה-זהובה.
    מה עושים ואיך: מניחים נקודה מהצללית במרכז הגבה (בנקודה הגבוהה ביותר מתחת קשת הגבה) ועוד נקודה מעל עצם הלחי (מעל הסומק) ולא שוכחים לטשטש היטב (בעזרת מברשת) הפעולה הזו משדרגת את מראה הצללית והלחי, למראה זוהר ורענן.
    גבות – זה הזמן להדגיש. אם גבותייך כהות ומסודרות, סירוק קל יספיק. ניתן גם למשוח אותן במסקרה שקופה. זה מייצב אותן (כמו ספריי לשיער) למשך כל היום, בכיוון המסורק. גבות דלילות – זה הזמן למלא בעזרת עיפרון גבות.
    עיפרון עיניים – מריחה קלה בזוית העין מבחוץ, או מבפנים על פי העדפתך והרגלך.
    מסקרה – לא לוותר על המסקרה! כל העין משתנה "ונפתחת" פתאום!
    שפתון ואו ליפ גלוס – זה הזמן למרוח אותם.
    והנה טריק שיעשה לשפתיך מראה של מליון דולר: משחי מעט מהצללית/סומק על שפתייך ועברי עם ליפ גלוס לגימור. מתקבל גוון שפתיים מקביל בצבעו לגוון האיפור שלך.
    לסיכום: מיליוני נשים מתאפרות מדי בוקר. הצטרפי לאלה שעושות זאת נכון ובמינימום זמן. עם מוצרים נכונים ותרגול קצר, תגלי פתאום שאת נעשית מומחית בטכניקות לאיפור בשתי דקות. הסוד הוא בהחלט תרגול וכמו שאני אומרת לתלמידותיי: סבלנות. נסי פעם ופעמיים ופתאום תגלי שבשתי דקות את מסוגלת לעשות המון!

   יעלי ויצמן פלורנטין מאפרת מקצועית מתמחה ב- איפור כלותאיפור ערב



עמוד זה נצפה: 602 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור