חיפוש באינדקס עסקים

מגמות האיפור לאביב קיץ 2008

פורסם מאת: barosh בתאריך: 6 ינואר 2008

המגמות העדכניות בתחום האיפור המתגבשות בימים אלו חושפות פנים מאופרות בגוונים דומיננטיים בהתאמה לפי גוון וסוג עורך. הרעיון באיפור היה כל הזמן יצירת איזון והרמוניה תוך שימוש בטכניקה ובצבעים הנבחרים תפישה מגמות האיפור לאביב קיץ 2008 - ליאת MAKE UP למעצב השיער אבי קייהעומדת להשתנות. באביב 2008 אנו נראה יותר ויותר צבעים חמים לצד עזים ובוהקים, אזור השפתיים יהיה משמעותי ביותר ומודגש והעיניים יקבלו מסגרת תוך יצירת תיחום העיניים באמצעות שימוש בעפרונות כהים. בצבעים, האפשרויות לבחירה אינסופיות וניתן יהיה לבחור על פי סוג האירוע ובהתאם למזג האוויר (תאורת אור יום תשפיע גם היא על תהליך הבחירה) את הצבע המתאים לך.
צבעי חום בהיר עד ברונזה – צבעי האיפור הללו יצרו סוג של מעטפת במסגרת הפנים ואזור הלחי. ככל שנעמיק את הגוון כך ניצור את הקונטרסט המבוקש.
צבעי אדום עד לנחושת בהירה – צבעי איפור אלו יצרו הבלטה במקומות הנכונים כגון שפתיים ואזור חלק תחתון בלחיים. שילוב של צבע לחיים ורודות עם שפתון בגוון אדום בוהק יצרו יחד את המראה הנועז והדומיננטי.
צבעי האיפור הקרים כמו הירוק, הכחול והאפורים יהוו כצבעים משניים. בשימוש בגוונים אלו תוכלי ליצור מראה מעושן לצד בוהק ובכך להדגיש שוב את המקומות הנבחרים בהתאם למבנה ולסוג העור הקיים.
בכל הקשור לאיפור העיניים, המגמות כיום בעולם האיפור חושפות מראה של עיניים מדברות. יצירת איפור מסוגנן עד כדי יכולת להעביר את המסר במבט על ידי האיפור. שימוש בעפרונות ובמסקרות למתיחת מבנה העין או ליצירת מראה עגול מתאפשר בהתאם למבנה העין הקיים.
חשוב להדגיש כי הנטייה באופנת האיפור כיום היא לבחור בגוונים היוצרים את השינוי הנדרש. הדגשים במראה הכללי יביאו לכך שתיראי אופנתית ובולטת במיוחד. בהתאם לטכנולוגיות של מוצרי האיפור המתקדמים הקיימים כיום בשוק הקוסמטיקה רצוי שתיבחרי שימוש במוצרים איכותיים, כאלו שישמרו על איפור מושלם שיישאר לאורך זמן בעל עמידות גבוהה ללחות המתגברת בעונת האביב. קיימים כיום גוונים מוחלטים וברורים בעלי פיגמנט אטום ואינטנסיבי וחשוב שיישארו כך גם לאחר מספר שעות.

נמסר באדיבות המאפרת ליאת MAKE UP,
צילום – אליאב שרביט,
עיצוב שיער – אבי קיי



עמוד זה נצפה: 443 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור