חיפוש באינדקס עסקים

רוני פרנקל – שוורצקופף קיץ 2008

פורסם מאת: barosh בתאריך: 16 אפריל 2008

רוני פרנקל - שוורצקופף קיץ 2008קיץ 2008 עפ"י מעצב השיער רוני פרנקל לחברת שוורצקופף, יאופיין במראה של שיער נקי, אסוף וסולידי תוך שילוב איפור בגוונים של כחול עמוק, חום כהה, שזיף וירוק-פטרול, עם נגיעות רנדומאליות של נחושת וצבעים טבעיים נוספים. מעצב השיער רוני פרנקל מוסר: "קיימת חשיבה מוטעית שאיפור טבעי הוא למעשה פנים ללא איפור (למרות שאין בכך כל רע).
להשגת מראה איפור בלתי נראה וטבעי אפשר להשקיע הרבה יותר זמן מאשר לאיפור ערב או איפור כבד. איפור טבעי קשה יותר לביצוע מכיוון שנדרש כישרון מיוחד המאפשר לשלוט באומנות האשליה באיפור כמו כן מתבקש שימוש במוצרי איפור בעלי מרקם טבעי".
מראה קיץ 2008 הטבעי של מעצב השיער רוני פרנקל לחברת שוורצקופף, עושה שימוש בצבעים וגוונים טבעיים: חום בהיר, ורוד, צהוב בהיר, אפרפר-סגלגל. הטכניקה המובילה את קו זה היא "איפור בפנים נקיות". לאיפור במראה זה אין קוים חדים, הכול מטושטש היטב, כמעט ולא רואים איפור עיניים (פרט לקו העיניים אשר הודגש מאד), המראה כולו מתאפיין באיפור טבעי ומשחקי גוונים.
אחד מהמוטיבים המרכזיים המשפיעים על התוצאה הטבעית טבעי הוא תאורה. בעזרתה תוכל כל מתאפרת ליצור השליה תלת מימדית. ע"י שימוש בצלליות כהות ובהירות ומייק-אפ יהיה אפשר לעצב ולדייק תווי פנים. עור הפנים כולו במייק אפ בגוון העור הטבעי, עליו סומק משי מבריק.
העפעפיים – משוחות בצללית אפויה בגוון ירוק זית, הריסים טופלו במסקרה שחורה. קו הריסים העליון נמרח באיילינר שחור ובקו הריסים התחתון נעשה שימוש בעפרון עיניים רב תכליתי בגוון כסוףירוק.
להשלמת המראה נמשחו שפתיי הדוגמנית בשפתון מברק נוזלי במראה מבריק אשר יוצר אפקט הארה הודות לחלקיקי פנינים בגווני פלמינגו, רובי ודובדבן כהה.
 



עמוד זה נצפה: 703 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור