חיפוש באינדקס עסקים

טיפים לטיפוח העור בתקופת החורף

פורסם מאת: בתאריך: 6 נובמבר 2014

בימי החורף הקרירים רבים מאתנו חשים ביובש, בעיקר בעור פנים. האוויר היבש, ירידה בלחות, התנורים והחימום מייבשים, הצטננויות ותרופות לייבוש הנזלת גורמים לעור להתייבש להיסדק ולעיתים אף לגירויים ואדמומיות. העור בתקופה זו זקוק לתשומת לב רבה יותר.

•    הימנעות מחימום ממושך – מפזרי חום, תנורי ספירלה, תנורי גז, מזגנים מחממים ומפיצי אדים מייבשים את האוויר ואת העור. נסו להימנע מחימום ממושך והניחו כלי מים בחדר על מנת להוסיף לו לחות. כמו כן, כדי להימנע בשינויי טמפרטורה קיצוניים.

•    הימנעות שטיפה מרובה של עור הפנים – מומלץ להימנע משטיפות תכופות של הפנים וליקוק השפתיים היות ומים מייבשים את העור עוד יותר. בערב כן חשוב לשטוף את הפנים ביסודיות משאריות היום עם תכשיר אשר אינו מייבש את העור. בנוסף, מומלץ למרוח שפתון להגנה על השפתיים (רצוי שיכיל מסנן קרינה של  SPF  15 לפחות(.

•    קרמים עשירים בלחות – לרוב, הקרמים הקלילים של הקיץ פחות מתאימים לחורף וכדאי לעבור לקרמים עשירים בלחות. לבעלי עור רגיל כדאי להשתמש בקרם לחות נטול שומן. לבעלי עור יבש מומלץ להשתמש בקרם לחות עשיר בלחות. להשלמת הטיפוח כדאי להזין את העור עם תכשירים המכילים ויטמין  E  וחומצות שומן חיוניות מקבוצת אומגה 3 להגנה מפני מפגעים סביבתיים והרדיקלים החופשיים. כמו כן רצוי לשים מסיכה מזינה לעור לפחות פעם בשבוע.

•    שימוש בקרם עיניים – רבים מאתנו שוכחים את אזור העיניים והצוואר. לא לשכוח למרוח גם באזורים הללו! העור הדק מסביב לעיניים מתייבש מהר מאוד ומאבד מגמישותו בחורף. יש להשתמש בקרם עשיר הפועל נגד הקמטים ונגד רפיון העור.

•    מקדם הגנה – חשוב להשתמש בקרם ההגנה גם בחורף. גם חשיפה לקרני שמש שלא בקרינה ישירה, פוגעת בעור ומזרזת את הזדקנותו.

•    תכשירי פילינג ומסכות הזנה – החורף הוא זמן אידיאלי לשימוש בתכשירי פילינג ומסכות הזנה להסרת תאים מתים וניקוי עמוק ויסודי של עור הפנים. הפילינג גורם לריענון וחידוש העור. מומלץ להסיר את התאים המתים באמצעות פילינג קל, ולאחר מכן למרוח את עור הפנים בסרום עשיר בוויטמינים המגן על העור מפני זיהומים סביבתיים ורדיקלים חופשיים.

•    שיטת השכבות – בחורף רצוי למרוח מס’ תכשירים בשיטת השכבות , שיטה זו עדיפה ויעילה יותר מאשר כמות גדולה של קרם בודד.

מוצרים המתאימים לשגרת טיפוח יומיומית בחורף מבית חוה זינגבוים:

•    BIOMIMETIC SYSTEM CREAM– נועד לתת מענה ייחודי לחידוש, שיקום הענקת זוהר וברק לעור הפנים. התכשיר מבוסס על חומרי גלם פעילים במיוחד, חומרים שנבדקו במחקרים קליניים רבים והוכחו כמחדשים את השכבה הקרנית של העור בתוך כדי עידוד ייצור תאים חדשים בעומק העור.
המוצר מכיל חומר פעיל: שמן אומגה 3 ו- 6 מתוך שמן דגים, שילוב של חומצות פירות לחידוש העור, רטינול, וקינטין. מרכיבים אלו עובדים על השלה של התאים המתים המעודדת חידוש מעומק העור. שמן דגים, מכיל חומרים אנטי דלקתיים, אומגה 3+6, נחשבים כתוספים הכרחיים להאטת הזדקנות העור, ומסייעים בשמירה על השכבה החיצונית של העור למניעת גירוי בזמן תהליך התחדשות העור.
הרטינול והחומצות עובדים יחד על חידוש הקרנית. הקינטין הינו הורמון גדילה צמחי המעודד את ייצור הקולגן והאלסטין בעור, תהליך זה נפגע בעקבות חשיפה ממושכת לשמש. ולכן זהו תכשיר המותאם במיוחד לאחר הקיץ. כבר לאחר 3 שבועות חל שיפור משמעותי במרקם העור.
מחיר: 380 ₪ ל- 60 מ"ל

•    NEURO BIO PEPTIDE CREAM – תחליב נוזלי, המגיע בספריי שניתן יהיה לפזר בקלות. החומר הפעיל הינו פפטידים המסייעים לקשר בין התאים ומשפרים את מוצקות, גמישות וחלקות העור. אלה הם חומרי גלם חדישים המשפרים את תפקוד העור ותאי העור, ותורמים למראה צעיר ומוצק יותר של העור ולשיפור קמטוטים. התכשיר מתאים למעבר בין סוף הקיץ לתחילת החורף, כשהעור מסתגל לקור, הוא עשיר מאוד ושומר על העור בחורף. מתאים לכל סוגי העור למעט אקנה, ובמיוחד לעור הנוטה להיות שמן ומפריש. העובדה שה – NEURO BIO PEPTIDE CREAM הוא תחליב ולא סרום או קרם, מאפשרת לו ספיגה מהירה בעור וכמות מדודה.
אופן השימוש: לשימוש בבוקר – להספיג היטב 3-4 טיפות בעור נקי ויבש, מתאים לעור הפנים, הצוואר ואזור המחשוף. שתי לחיצות מדודות יספיקו לפנים ולצוואר, כך נמנעת מריחת יתר. תוצאות נראות לעין תוך 3 חודשי שימוש.
מחיר: 455 ₪ ל- 50 מ"ל

•    GOLD HEATING MASK – מסכת הזהב ממריצה את מחזור הדם, מחממת ומסייעת בהענקה של מראה זוהר, בוהק ומטופח. המסכה מיועדת לשימוש ביתי, ומומלצת לפני אירוע או בכל פעם שרוצים מראה עור זוהר במיוחד והיא גורמת לחימום עדין של העור, מזינה אותו בלחות וכך, לאחר הסרתה העור נראה קטיפתי, קורן וזוהר. המסכה מכילה נגזרת ויטמין C, ויטמין A, קינטין ואלנטואין להרגעת העור ואת מינרל הזהב.
מחיר: 360 ₪ ל- 100 מ"ל

•    BIO MOIST CREAM – הקרם נועד לתת מענה ייחודי לחידוש, שיקום הענקת זוהר וברק לעור הפנים, ייעודי לעור יבש הנשען על ידע מתחום הביומימטיקה. תכשיר זה מהווה תואם ביומימטי של הסבום האנושי. כידוע, הסבום הינו השומן העל-עורי המופרש מבלוטות החלב הנמצאות בעומק העור.
התכשיר נותן מענה מושלם לתחושת היובש האופיינית לעור מבוקר, דק ועדין. הקרם אינו נספג במלואו ושומר על תחושת לחות לאורך זמן ומעניק לעור גמישות והגנה.
מחיר: 360 ₪ ל-60 מ"ל

•    TOTAL BLOCK CREAM SPF30 – קרם הגנה ייחודי המכיל מרכיבי לחות ומותאם לעור הפנים, מועשר בחומרים פעילים המבטיחים הגנה מהשמש לאורך זמן. את קרם ההגנה, יש למרוח לאחר מריחת חומרי הטיפוח השונים (סרום, קרם לחות וכדומה.
הוראות שימוש:  לקחת כמות נדיבה, למרוח ולהספיג בעור. ניתן להתאפר כרגיל. בזמן חשיפה אינטנסיבית לשמש, יש למרוח שכבה נוספת כל מספר שעות, לאחר רחיצת הפנים במים. הזעה או ניגוב הפנים, יש למרוח שכבת הגנה נוספת.
מחיר: 275 ₪ ל-75 מ"ל

ניתן להשיג רק אצל קוסמטיקאיות רפואיות P.M.E.® העובדות בשיטת חוה זינגבוים



עמוד זה נצפה: 488 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור