חיפוש באינדקס עסקים

טיפול מרגיע ליום החתונה המפיג מתחים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 31 אוקטובר 2011

טיפול פנים לכלה של חברת היפריוןחברת "היפריון" מציעה טיפול מרגיע ליום החתונה המבוסס על קרני אור כחולות, העוזרות לכלה להפגת מתחים ומשפרות את מרקם העור לקראת הערב. החשיפה לאור כחול גורמת לחוש רוגע ושלווה, להפיג חרדות ולהורדת לחץ דם.
 
הטיפול לכלות מבוסס על קרני אור כחולות בטכנולוגיית LED. שבנוסף משפרות את מרקם עור הפנים, על ידי עידוד העור לייצר קולגן, אלסטין וחלבוניםנוספים שאחראים על גמישות העור.
 
לאחר הטיפול נוצר בעור הפנים אפקט "glory" המכונה גם בתחום האסתטיקה "אפקט סינדרלה", מאחר והוא גורם לשיפור דרמטי במרקם העור ולמראה צעיר בשעות שלאחריו. יתרון נוסף הוא שאיפור החתונה יהיה יציב יותר על עור בריא.
 
הטיפול מתבצע במכשיר סירניטי (Serenity) של חברת היפריון הצרפתית ועורך כ-30 דקות. הטיפול מתאים לכל גווני העור ויעיל בכל עונות השנה. תוכנית הטיפול הותאמה במיוחד ליום החתונה שאסור לקחת בו סיכונים ולכן נבחר לשימוש תדר אור רך שאינו יכול לגרום לנזקים שעות לפני החופה.
 
חברת "היפריון" מייצרת את כל מוצריה בצרפת ופועלת בשישים מדינות מסביב לעולם.
היפריון עוסקת גם בפיתוח טכנולוגיות להצרת נימי דם והסרת שיער המבוססת על אנרגיית האור. כל מוצרי החברה תואמים את האישוריםהבינלאומיים CE, CE, FDA, קרטיס ושטראוס.

טיפול פנים לכלה של חברת היפריון



עמוד זה נצפה: 419 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור