חיפוש באינדקס עסקים

טיפים לקראת הקיץ – צלוליט, דליות, פצעים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 3 אפריל 2008

טיפים לקראת הקיץ - צלוליט, דליות, פצעים מנהלת ההדרכה של מותגי האיפור, הקוסמטיקה והטיפוח, לוריאל פריז, גרניה, מייבלין ניו יורק, שרון גוטליב, נותנת מספר טיפים לקראת הקיץ לאלו הסובלים מבעיות צלוליט, דליות, פצעים ועוד.

צלוליט
בעיית הצלוליט נפוצה בקרב כ-80% מהנשים ואינה מוגבלת רק לבעלות שומן עודף. תופעת הצלוליט נוצרת מאגירת שומן מוגברת בשכבת ההיפודרמיס, דבר הגורם לקריסה של הרקמות המחברות. התוצאה, ממראה עור "תפוז", העור אינו אחיד וגבשושי. בעיה לא אסתטית אך ניתנת לפתרון:
  • פעילות גופנית: סירקולציה בגוף עקב פעילות אירובית בהחלט תשפר את המצב, השומן "ינדוד" והאנרגיה תהפוך לשריר. לא צריך להיות קיצוניים, הליכה מסביב לבלוק 3 פעמים בשבוע תעשה את העבודה.
  • דיאטה מאוזנת: מומלץ לצמצם מאכלים שומניים, במקום מאכלים רוויי שומן, כדאי לנסות חלבונים, ירקות פירות ומים.
  • עיסוי: עיסוי האזורים הבעייתיים, בחוזקה ונמרצות 5 דק’ בכול יום יביא לשיפור במראה העור.

טיפים לקראת הקיץ - צלוליט, דליות, פצעים דליות
תופעת הדליות מוכרת וכואבת בעיקר ברגלים, בירכיים ובשוקיים. טיפ מעולם האיפור: אם את מתכוננת לאירוע או מתכוונת לחשוף את רגליך ואינך רוצה לחשוף בעיית הדליות השתמשי במייק-אפ נוזלי בגוון כתמתם. הצבע הכתום מנטרל צבע כחול (צבע הדליות) וע"י כך מסייע בטשטוש סימני הורידים. מרחי בעזרת ספוגית מייק-אפ לחה מעט מייק אפ בעל פיגמנט כתמתם על אזור הורידים עד להתמזגות מוחלטת עם העור. הוסיפי פודרה שקופה בעזרת מברשת רחבה כדי לקבע ולטשטש את הגוון. לא מומלץ לעסות את המקום (עלול ליצור המרצת דם..) וגם לא לתלוש שיער בשעווה.

גוון עור חיוור
כולנו רוצות צבע עור שזוף וסקסי כאילו הרגע חזרת מחופשה אקזוטית. על מנת להגיע למראה הזוהר והקייצי כדאי להצטייד בברונזר על בסיס אבקה או נוזל ובעזרת מברשת רחבה להניח על האזורים הנוטים להשתזף באופן טבעי כגון הרקות, המצח ועצמות הלחיים.בחרו גוון נטרלי עם מעט ברק. על אותו עקרון הניחי מעט מהברונזר על הכתפיים, המחשוף ואפשר גם על הזרועות והירכיים.

לרציניות יותר…
שיזוף ללא שמש: מוצרים לשיזוף עצמי מכילים חומר (DHA) אשר במגע עם העור מייצר פיגמנט צבע ללא שמש. נוסחת הקרם אינה מזיקה לעור ולמשתמש יש שליטה ובקרה מלאה על הגוון הרצוי. כללי שימוש: מריחה אחידה, התמדה, רצוי להשתמש במוצרי שיזוף עצמי לאחר פילינג גוף ולהניח מעל קרם לחות מזין, שטיפת ידיים לאחר שימוש.

פצעים
פצעים ניתן להסתיר על ידי טשטוש עם מייק אפ על בסיס גוון צהוב. הניחו בעזרת ספוגית לחה מעט מייק-אפ בגווני בז’ צהוב עד לנטרול מושלם של הפיגמנט האדמדם.



עמוד זה נצפה: 716 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור