חיפוש באינדקס עסקים

טיפולי אנטי אייג’ינג מתקדמים אצל קוסמטיקאית רפואית רחובות

פורסם מאת: barosh בתאריך: 19 ינואר 2011

טיפולי אנטי אייג’ינג מתקדמים אצל קוסמטיקאית רפואית רחובותבשימוש במושג אנטי אייג’ינג אנו מתכוונים למגוון הגישות והטיפולים הקיימים שמטרתם לעכב את הזדקנות הגוף, להרגיש ולהיראות טוב יותר בכל גיל. העובדות הן שרק כ- 20% מסימני ההזדקנות האופייניים, רפיון, קמטוטים, כתמים בעור וכדומה הם תוצאה של גנטיקה והתבגרות כרונולוגית. לעומת זאת כ- 80% מסימנים אלה הן תוצאה של אורח חיים, חשיפה לשמש וגורמים סביבתיים אחרים וטיפול לא נכון בגוף ובעור. לכן יש מקום לשלב בכל שגרת טיפוח ובריאות טיפולי אני אייגי’נג מתקדמים.

אלה וסלבסקי היא הקוסמטיקאית הרפואית הנושאת את בשורת האנטי אייג’ינג ברחובות והסביבה. אלה מתמחה בטיפולי אנטי אייגי’נג ומציעה ללקוחותיה, מלבד יעוץ לשיפור אורח החיים על מנת לעכב הופעה של סימני הזדקנות בעור, גם מגוון טיפולי קוסמטיקה פרא רפואית המיועדים לשיפור תפקוד עור הפנים וכתוצאה מכך את מראה העור.

באמצעות מכשור חדשני ותכשירים מהמתקדמים והפעילים הקיימים כיום היא מעניקה ללקוחותיה טיפולים המחדשים ומרעננים את העור, מבהירים ומסלקים כתמי עור, מחליקים קמטוטים ומעניקים לעור מראה צעיר יותר, קורן, חלק ובריא. החל בטיפולי פילינג דרגות עומק שונות לחידוש תאי העור, דרך שימוש במכשור ותכשירים מתקדמים להחדרה של חומרי הזנה פעילים לעומק העור ועד לטיפולי בוטוקס והזרקת קולגן לטשטוש קמטי הבעה בפנים.

כיון שמגוון טיפולי האנטי אייג’ינג שאלה מציעה הוא רחב כל כך חשוב להגיע קודם לטיפול ראשוני להיכרות עם העור ולהתאמה של סוג הטיפול שיהיה הכי יעיל שאפשר עבורך.  אלה וסלבסקי, קוסמטיקאית רפואית ברחובות, מהמתקדמות בתחום בארץ תחזיר לעורך את החיוניות והנעורים ותשמר את מראה העור הצעיר והחלק.



עמוד זה נצפה: 503 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור