חיפוש באינדקס עסקים

הרגלי מייק אפ – רוית אסף

פורסם מאת: barosh בתאריך: 7 ינואר 2008

גיל 28, כבר הופך להיות הצצה ראשונה אל הבלתי נמנע, כאשר הנמשים הנחמדים על הפנים, הופכים לכתמי שמש, בלתי הפיכים והקמטוטים סביב העיניים, הופכים לקמטים שהם פה בשביל להישאר. פתאום מתחילים להבין את כל אותן כוכבות הוליווד שעטות למתוח פנים, להזריק בוטוקס ולעבור טיפולי פילינג מפרכים, הרי המצלמה מדגישה הכל. גבירותיי, אתן לא לבד במערכה, אם זאת שערה לבנה או קמט חדש, לסימנים המוקדמים להתבגרות, יש אימפקט אדיר על הביטחון העצמי שלנו וכדאי לטפל בכך, יפה שעה אחת קודם. כמה שזה מוגזם לחשוב, אבל כבר בסוף שנות ה-20, אנחנו כבר נמצאים בתהליך של התבגרות פיזית ויש לנו את כל הסיבות הטובות להתחיל לרכוש הרגלי מייק אפ ולהפוך זאת לרוטינה. במיוחד כאשר מדובר פחות באיפור כייפי כמו שפתיים אדומות למועדון ולחיים מנצנצות ויותר תיקון ושיקום הלוק. "הצעירות משתמשות במייק אפ , בכדי לחוות נשיות. כשהן בנות 13, הן רוצות להרגיש בנות 19" – מסבירה רוית אסף – "אבל יום אחד הדברים משתנים והן תרצנה להראות צעירות".
 

עודף מייק אפ ונצנצים – תתגברי על זה כבר!

למראה צעיר יותר של העור, ממליצה רוית אסף על:
מייק אפ – לבעלות עור מקומט להשתמש במייק אפ קליל-נוזלי ולתת עדיפות למייק אפ נוזלי המכיל סרוםמייק אפ ANTI AGING. ניתן להשיג בסניפי בית הספר לאיפור של רוית אסף. כידוע, ככל שאנו  מתבגרים הופך עור הפנים דק וקמיט יותר. לעיתים נוצרים כתמי פיגנטציה וקופרוזים (נימי דם בולטים) כתמים אלה יש לכסות בעזרת קונסילר באופן נקודתי ואת הקומפרוזים בעזרת מייק אפ מוצק בגוון ירקרק דווקא – הוא יעלים אותם לגמרי.
פודרה – יש לפדר קלות את הפנים בפודרה אבקתית בלבד ועדיף עם מברשת פודרה ולא פאפ פודרה.
עיניים – יש להשתמש בצבעים עדינים ולא מבריקים, המדגישים את הקמטים.
גבות – בעיה מוכרת בגילאים בוגרים היא הידללות שיער הגבות. אין להשתמש בעיפרון. לעיבוי הגבות יש להניח צללית בגוון השיער ולמלא את הגבה.
שפתיים – עם הגיל השפתיים נעשות יבשות, סדוקות ולעיתים גם מחורצות. יש למרוח על השפתיים משחת לחות מרגיעה ולהמתין עד שתיספג בעור.


עמוד זה נצפה: 522 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור