חיפוש באינדקס עסקים

איפור חורף – גיורא שביט

פורסם מאת: barosh בתאריך: 7 נובמבר 2007

אמן האיפור הבינלאומי, גיורא שביט, מסביר על איפור לחורף 2008. המראה מתחלק לשניים, למראה היומיומי והמראה ה"זוהר לערבי נשף" או סתם חגיגה.
המראה היומיומי מתחיל ממייק אפ, רצוי נוזלי עשיר בלחות או מייק אפ פודרה (כמוצר אחד) מאחר ומזג האוויר איפור חורף - גיורא שביטבעונה זו מיבש את הפנים. לאור העובדה כי הטמפרטורות נמוכות יחסית, לא מזיעים ולכן  חשיבות עמידות המוצר פחות רלוונטית.
גוון המייק אפ כגוון העור ואפילו מומלץ לשים טון כהה יותר על מנת להשאיר מראה פחות חיוור.
העיניים מקבלות מראה בתולי, רך בעזרת איפור כמעט בלתי נראה. צללית בטון עד שניים כהים יותר מגוון העור משוחות באופן אחיד בדומה לצללית רקע במרקם מעט מבריק על מנת לתת "לוק" רענן, תיחום באפור או חום אולם לא ממש כהה, רק בחלק העליון של העין בצמוד לקו הריסים העליון בלבד לצורך הדגשת הריסים, ומסקרה יחסית סמיכה בריסים העליונים בלבד סומק ורוד מעוגל על "התפוחים" גם במרקם מעט מבריק ונסיים את האיפור עם שפתון בגוון ורוד או ורוד כתמתם ללא תיחום ולא מבריק במיוחד על מנת לא להפוך את המראה לזוהר מדי.
האיפור לערב הוא כבר אופרה אחרת. מראה זוהר אולם לא מצועצע ולא צעקני. הכול נעשה בעזרת טכניקה פשוטה על ידי שימוש במעט צבעים אולם במעברי צבעים מושלמים.
המייק אפ יכול להיות מוצק ומעט בהיר מגוון העור בכדי ליצור עור "חרסינה" למי שאין לה כזה באופן טבעי, אולם מעליו שכבת "שימר מוזהב" בצורת מייק אפ נוזלי, שתיצור את המראה המבוקש. מאחר ושימר זה הינו עדין ביותר, באור של ערב או בתאורת ערב יזהר בצורה מעודנת ומרומזת כך שהעור יראה קורן ומזמין למגע מבלי ליצור מראה מצועצע כאמור וחלילה לא וולגרי.
צללית אחת, רצוי "צללית משי" בגוון זהב על כל העפעף אולם בסיומת מעודנת בעזרת מעברי צבעים עד להתמזגותה עם השימר המוזהב שעל עור הפנים. מסקרה שחורה ועבה מבלי להדביק את הריסים וללא ריסים מלאכותיים, אפשר לוותר על תיחום העיניים על מנת לא להעמיס על האיפור, ושפתון מוזהב כאשר מעליו שכבת ברק שקוף.
למי שעור הפנים שלה צהבהב יתר על המידה, ניתן להוסיף מעט אדמומיות על השפתון המוזהב וגם touch של סומק ורדרד על הצללית המוזהבת. בשני מקרים סומק עדין ביותר בגוון ורדרד ילווה את עצמות הלחיים כאשר קצה הסומק מטושטש באופן מושלם.



עמוד זה נצפה: 510 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור