חיפוש באינדקס עסקים

ליפסטיק – רוית אסף

פורסם מאת: barosh בתאריך: 27 ינואר 2008

"השפתיים האופטימאליות הן מלאות וסימטריות" – קובעת רווית אסף מבית הספר למקצועות האיפור של רווית אסף. כלומר, השפה העליונה תהיה שווה לשפה התחתונה, צד שמאל שווה לצד ימין והלב במרכז השפה העליונה יהיה מס שפתייםשווה ומדויק. תיחום השפתיים נעשה על ידי עיפרון שפתיים רצוי מתחדד (הוא עמיד יותר וניכנס לחריצים טוב יותר ומונע בריחת ליפסטיק, מכאן שמו "תוחם שפתיים"). במידה ונרצה להגדיל את השפתיים, נתחום את השפתיים מחוץ לקו השפה הטבעי. אם ונרצה להקטין, נתחום בעזרת התוחם מתחת לקו השפה הטבעי.
הצעות לתיקון ושיפור מראה השפתיים:
שפתיים גדולות – במידה ורוצים להצר מעט את השפתיים, ניתן לעשות זאת בעזרת התוחם עם ציור קו תיחום מתחת לקו השפה הטבעי. במידה והשפה גדולה מידי ורוצים להקטין יותר, נמחק את השפה לגמרי בעזרת מייק- אפ ופודרה ונצייר את השפה מחדש לפי רצוננו.
שפתיים קטנות וצרות – נגדיל את השפתיים בעזרת תיחום השפתיים מחוץ לקו השפה הטבעי עם כניסה של התוחם לתוך צדי השפה כדי לא ליצור שפתיי ג’וקר.
שפתיים נפולות – נתקן בעזרת מייק אפ בהיר יותר בפינה הנפולה. ואז נתחום את השפה מעט מחוץ לקו הטבעי כדי ליצור הרמת שפתיים.
שפתיים עבות – נמחק את השפה בעזרת מייק אפ ופודרה ונבצע תיחום פנימי עד שנגיע לעובי הרצוי.
שפתיים א-סימטריות – נבצע תיחום לפי הצורך עד שנגיע למראה סימטרי ותואם.

טיפ אקוטי לשימוש בליפסטיק:
כידוע לכולם שפתון (ליפסטיק) הוא מוצר מאוד בעייתי משום חוסר העמידות שלו על השפתיים. אנו לא יכולים להימנע מאכילה, עישון, שתייה, נשיקות וכו’ ובעזרת כל הפעולות הנ"ל השפתון נמרח או פשוט נעלם. אופציה אחת היא להשתמש בליפסטיק מט שבדרך כלל כוח העמידות שלו על השפתיים הרבה יותר חזק. אך ישנן נשים שלא תאהבנה את הצבע הדומיננטי של הליפסטיק לכן שיטה נוספת לשמור על ליפסטיק לאורך זמן היא למרוח צללית אבן על השפה בגוון הרצוי ומעליה ליפסטיקגלוס. הגלוס או הליפסטיק לא יישארו לאורך זמן על השפה אך הגוון של הצללית יישאר כל הערב. כך שגם אם הגלוס יורד עדיין זה ניראה כאילו את מאופרת היטב. עוד אפשרות היא למלא את השפה לגמרי בעזרת התוחם ומעל למרוח את הליפסטיק או הגלוס. זה יוצר את אותו אפקט בדיוק.



עמוד זה נצפה: 458 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור