חיפוש באינדקס עסקים

הרבה יותר מקוסמטיקה – PCA SKIN

פורסם מאת: barosh בתאריך: 31 מאי 2010

מוצרי PCA SKIN מוגדרים ע"י החברה כמוצרי קוסמטיקה קלינית, קוסמטיקה רפואית. לא מדובר בסתם עוד קרם לחות עם מסנן קרינה, מוצרי PCA SKIN הם מוצרי קוסמטיקה קליניים שפותחו על ידי רופאים וחוקרים ידועים ומיוצרים בארה"ב. חברת PCA SKIN מובילה בתחום הקוסטיקה הטיפולית מזה כעשרים שנה, בראשות דר’ ג’ניפר לינדר רופאת עור וכירורגית האחראית על כל המחקרים הקליניים ופיתוח המוצרים. התכשירים המשמשים לטיפול בעור של PCA SKIN נוצרו מדעית כדי לעורר, לייצב ולמצק את העור.
המרכיבים הפעילים בתכשירים פועלים בזהירות להסרה של שכבות עור בלויות ופגועות על מנת לעורר התחדשות של העור. המרכיבים העיקריים הם חומצות הידרוקסי אלפא וביטא, חוסמי MMP , פפטידים, נוגדי חמצון ומוצרים צמחיים מתקדמים.
מטרת הטיפול במוצרי PCA אינה לתקוף את העור אלא לעודד אותו לבצע תהליכים הנראים לו טבעיים, כמו התחדשות תאים, שימור לחות וחיוניות, שיפור אלסטיות ומראה בריא ובוהק. תכשירי PCA פועלים בעומק העור, כדי להביא לתוצאות על פני העור.
סדרת מוצרי PCA נחלקת לשתי קטגוריות, האחת מיועדת לטיפול מקצועי במכוני יופי מוסמכים בעוד השנייה מיועדת להמשך טיפול בבית. באמצעות טיפול משולב בין המכון לבית, עובדים תכשירי PCA SKIN  בצורה מושלמת לשיפור דרמטי של העור לתוצאות נפלאות הנראות לעין.
בין מגוון מוצרי PCA SKIN ניתן למצוא ערכות טיפוליות יעודיות לטיפול בבעיות עור נפוצות כגון: אקנה והתפרצויות אקנה, פסוריאזיס, אקזמה, הבהרה לטיפול בהיפר פיגמנטציה, ערכות אנטי אייג’ינג לעור יבש ולעור שמן, מוצרי החלקה, חידוש וייצוב העור. בארה"ב שם פותחו תכשירי PCA, נפוצות תמונות של לפני ואחרי המוכיחות אפקטיביות מרשימה של תכשירי PCA.
בצילומי העדות הללו נראים מקרים של כתמים שנעלמו, קמטוטים שהוחלקו ועוד. ההסמכה לעבודה בתכשירי PCA כרוכה בלימודים והכשרה מקיפים הכוללים ביולוגיה של העור, מחלות ובעיות עור נפוצות והתאמת התכשירים לסוג העור וצרכיו. רמת הרצינות והמחויבות לבריאות ויופי עור המטופלים מרשימה ו-PCA SKIN PRODUCTS מציעה פתרונות מעשיים לבעיות עור מציקות. למעוניינים, ניתן לקבל טיפולי
קוסמטיקה רפואית במוצרי PCA SKIN, במכון לאסטטיקה רפואית בשרון – GREATLOOKS.



עמוד זה נצפה: 714 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור