חיפוש באינדקס עסקים

למצוא קוסמטיקאית בתל אביב

פורסם מאת: barosh בתאריך: 19 דצמבר 2010

 

תל אביב מציעה לנו אינספור קוסמטיקאיות לבחור ביניהן את זו שתטפל בנו. אבל אנו הנשים לא מתספקות בקוסמטיקאית אלא מחפשות את הקוסמטיקאית שלנו. זו שנוכל לתת בה אמון שתטפל בכל צרכי הקוסמטיקה שלנו בדיוק כמו שצריך, ברמה המקצועית והתוצאות שאנון מצפות שיקרו בעיקבות הטיפול.

למצוא קוסמטיקאית בתל אביבקוסמטיקאית בתל אביב, יותר נכון – קוסמטיקאית טובה בתל אביב קשה לבחור. מרוב היצע קשה להחליט.
מגוון הקוסמטיקאיות בעיר הגדולה מציע שפע של סוגי טיפולים והתמחויות. כמעט כל הקוסמטיקאיות מציעות טיפולי הסרת שיער מסוגים שונים,טיפולים לכל סוגי העור, לשמירה על עור נקי ובריא וחיסול בעיות כמו אקנה, קמטוטים וכתמי עור.

מה ההבדל? מה מבדיל בין קוסמטיקאית אחת לאחרת?
הרמה המקצועית, הגישה וההכשרה המקצועית.
דליה לביא מקליניקת "פייס לוק", קוסמטיקאית פרא רפואית בתל אביב מסבירה: "ההכשרה המקצועית של קוסמטיקאית לא בהכרח כולל התמחות פרא רפואית, למשל.היכולת לשלב בטיפול הקוסמטי מכשור רפואי, תכשירים בעלי רמת פעילות גבוהה והיכרות קרובה עם הגישה הטיפולית הרפואית יכולה להיות כל ההבדל בין טיפול קוסמטי בעל תוצאות שטחיות לבין טיפול קוסמטי בעל תוצאות בעומק העור."

כשאת מחפשת קוסמטיקאית בתל אביב הדרך הטובה ביותר עבורך תהיה לבקש ולקבל המלצות אישיות. בקשי מחברותיך המלצה לגבי קוסמטיקאית טובה ותוכלי לחסוך לעצמך עוגמת נפש והוצאות כספיות מיותרות.
לא הצלחת לקבל המלצות מחברה? שאלי את הקוסמטיקאית עצמה לגבי לקוחות שתוכלי לעמוד איתן בקשר ולקבל את חוות דעתן על הטיפול שעברו אצלה.

ברוב המקרים שווה לבצע עבודת חקר מקדימה על מנת לאתר קוסמטיקאית שתוכלי לבטוח בה ולהגיע לטיפולים אצלה בלב שקט וראש רגוע. המלצות וחוות דעת אישיות הן לב ליבו של החקר הזה.



עמוד זה נצפה: 994 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור