חיפוש באינדקס עסקים

הסרת שיער במרכז

פורסם מאת: barosh בתאריך: 19 ינואר 2011

הסרת שיער במרכזבין הגישות והטכניקות השונות להסרת שיער בחרה פזית קינן- אסתטיקת הגוף והנפש – ברמת גן להציע ללקוחות עור חלק ללא שיער מיותר ב- 3 דרכים: שעווה, אפילציה ו –SPL (בקרן אור).

שעווה:
המכון לקוסמטיקה ואסתטיקה של פזית קינן מציע מגוון טיפולי מריטת שיער בשעווה לכל חלקי הגוף. השעווה עשויה משעוות שרף אמיתית (להבדיל משעוות סוכר) השעווה אינה מדוללת ובוודאי שאינה ממוחזרת והכל למען שמירה על היגיינה מקסימלית.

אפילציה:
לסובלים משיער במקומות קטנים כגון: גבות, שפם, פנים ואף חלקי גוף שונים ואינטימיים יותר, קיים במכון לקוסמטיקה ואסתטיקה מכשיר אפילציה מתוצרת קנדה. אפילציה היא השיטה הקדמונית ביותר להסרת שיער לצמיתות, על ידי שימוש במחט חשמלית. המחט מוחדרת לזקיק השערה ובמקום שממנו השערה ניזונה המחט משדרת פעימה חשמלית עדינה הגורמת לניתוק השערה מהשורש.

SPL™ קרן אור – L600:
פזית קינן בדקה את מגוון המכשירים להסרת שיער במשך שלוש שנים עד אשר בחרה לעבוד עם מכשיר להסרת שיער מתוצרת צרפת הפועל בשיטת קרן אור בטוחה SPL™ – קרן אור התחומה על ידי פילטרים מיוחדים ועובדת על הטווח הבטוח להסרת השיער אשר לא פוגעת בכלי הדם או המים שבגופנו.

לאחר התייעצויות עם רופאי עור מומחים אשר בדקו את מפרט המכשיר להסרת שיער ולאחר בדיקה אישית שערכה על עצמה, פזית והדרמטולוגים עמם התייעצה הסיקו כי המכשיר להסרת שיער שברשותה הינו הטוב ביותר, המהיר ביותר ובעל התוצאות הטובות והמהירות ביותר שניתן להשיג.
הקו המנחה בטיפול, מעבר למהירות קבלת התוצאות, הוא בטיחות השימוש. למכשיר אישור של ה-F.D.A משרד הבריאות האמריקאי, בעל אישור CE-MEDICAL האירופאי, ועומד בתקני 9001 ISO.

השיטה להסרת שיער מותאמת לכל לקוחה באופן אישי לכן, כדאי להתקשר ולקבוע פגישה, לקבל תשובות ופרטים ולצאת לדרך כשאת בטוחה שאת בידיים הטובות והמקצועיות ביותר להסרת שיער במרכז.



עמוד זה נצפה: 559 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור