חיפוש באינדקס עסקים

LACOSTE – EAU DE LACOSTE

פורסם מאת: בתאריך: 10 פברואר 2013

LACOSTE - EAU DE LACOSTEצוות העיצוב של P&G חבר לאנשי מותג האופנה לקוסט ליצירת בושם, שיחגוג את תכונותיו האיקוניות של המותג ויתרגמן לחוויה חושית.

"ביצירת EAU DE LACOSTE, חשוב היה לוודא שעולמו של המותג ישתקף בו בבירור: סמל התנין, בד הכותנה באריגת הפטיט פיקה והמוניטין הקלאסיים של מותג האופנה," אומר אנטואן דלגראנז’, מנהל השיווק העולמי ב- P&G Prestige. "ניסינו ליישם את פילוסופיית העיצוב של מותג פשוט זה ליצירת חוויה חושית נשית ויפהפייה".

התוצאה היא בושם הלוכד רגע אחד של יוקרה פשוטה הרעננות של מגע כותנה צחה וטהורה על העור.

המבנה של EAU DE LACOSTE דומה לזה של בשמים קלאסיים – הניחוח מתפתח ברציפות, החל מהתווים העליונים וכלה בתווי הבסיס. עם זאת, מרכיבי ריח מסורתיים הוחלפו במרכיבים מודרניים ליצירת פרופיל קליל בהרבה של הניחוח.

EAU DE LACOSTE הוא ניחוח שופע רעננות תוססת המתקבלת מתווים עליונים עסיסיים של אננס לבן לצד מנדרינה וברגמוט ממחוז קלבריה הבתולי שבאיטליה. פריחות תפוז ויסמין ערבי מבטאות את הטוהר השוכן בליבתו של מותג LACOSTE.

תווים פרחוניים אלה נשזרים ברקמת פרחי אננס ליצירת אפקט נשי, טבעי וצח. בתווי הבסיס שורה חושניות קרמית ומלאת תאווה המתקבלת מהצירוף של תווי אלגום ווניל עטופים בווטיבר ובבלסם פרו.

התשוקה לפשטות ניכרת מיד כשמתוודעים לבחירה בבקבוק הזכוכית העגול של DE LACOSTE. דרך מתוחכמת ועכשווית זו לתרגום המוניטין של LACOSTE היא פרי עבודתו של מנהל העיצוב ב-LACOSTE, כריסטוף פייה (Christophe Pillet). מעטפת הזכוכית המושלמת, התגלמות של טוהר ומודרניזם אולטימטיביים, משנה את צבעה בהדרגה מצבע ניוד ללבן. את מראה הבקבוק משלים פקק במרקם של אריגת פטיט פיקה בשעה שצוואר הבקבוק מעוטר בסליל חוטים מכותנה משיית, שמהם משתלשל קמע מתכת ועליו תבליט של לוגו התנין.

LACOSTE - EAU DE LACOSTE
LACOSTE – EAU DE LACOSTE



עמוד זה נצפה: 601 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור