חיפוש באינדקס עסקים

סרום פורץ דרך של לוריאל פריז

פורסם מאת: בתאריך: 20 נובמבר 2012

סרום פורץ דרך של לוריאל פריז. צילום: מוטי פישבייןמותג הקוסמטיקה הבינלאומי לוריאל פריז משיק סרום לפעילות מיידית תוצאות נראות לעין לאחר שעה אחת לטיפול ב-10 סימני הזדקנות העור בפעולה אחת.

סרום פורץ דרך, המחוזק במרכיבים בעלי פעילות אנטי אייג’ינג: Stimulift ו- Adenosine. הסרום בעל פורמולה חדשנית וקלילה בעלת יכולת חדירה מהירה לעור הפנים לתוצאות ראשונות נראות לעין לאחר שעה אחת. הסרום עם מרקם ג’ל קליל הנמס אל תוך העור ונספג במהירות. בבקבוק מיוחד עם פיפטור המעניק מינון מדויק של מספר טיפות.

עם ריכוז גבוה של חומרים פעילים, הסרום שימש במקור לטיפולים שנמשכו רק מספר שבועות. כיום ניתן להשתמש בו באופן יומיומי, לבד או בשילוב עם מוצרים אחרים. שיקוי מרוכז במרקם חכם בעל עוצמת חדירה גבוהה, ונוסחאות מתקדמות המאפשרות לו לגרות את תאי העור לתפקוד תקין יותר. הרכיבים הפעילים והמרקמים מפותחים באופן שיטתי בכדי להסתגל לכל בעיית עור, לכל סוג עור ולכל גיל. עם החדשנות המתמדת והידע המדעי, מעבדות המחקר הבינלאומיות של לוריאל פריז פיתחו מומחיות אמיתית בתחום הסרום.

מחקרי לוריאל הראו כי הזדקנות עור הפנים באה לידי ביטוי ב- 10 סימנים עיקריים המתפתחים עם הגיל וכתוצאה מחשיפה יומיומית לקרני השמש. החשיפה לשמש, עלולה להקדים הופעת סימנים אלו:

סימני הזדקנות העור
קמטים                            
כתמי עור
קמטי הבעה 
גוון עור עמום

אובדן מיצוק
קמטוטים באזור המחשוף
אובדן גמישות
עור לא אחיד
רפיון
עור יבש

תוצאות נראות לעין תוך שעה אחת, נבדק אינסטרומנטלית בקרב 38 נשים.

 



עמוד זה נצפה: 450 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור