חיפוש באינדקס עסקים

חלאבין מעבדות – CARESS-Vege

פורסם מאת: בתאריך: 25 דצמבר 2012

חלאבין מעבדות משיקה סדרת דרמוקוסמטיקה חדשה CARESS-Vege הנותנת מענה לעור צעיר בתקופות אתגריות. הסדרה מבוססת על איזון הפעילות בעור וחיזוק התנגדותו להשפעות מזיקות ולסימני הגיל. CARESS-Vege מבוססת על קומפלקס תזונה קוסמטית שנועד לסייע בהשגת מראה עור בריא יותר. סדרת CARESS-Vege נושאת מרכיב פטנט פרוביוטי המסייע לעור לפעול באופן טבעי ותקין המסייע לאיזון המרקם ומיצוק המראה.

חלאבין מעבדות - CARESS-Vege

הרדיקלים החופשיים נוצרים באופן קבוע מתהליכים מטבוליים פנימיים, מחשיפה לקרינת-על סגולה וגורמים כימיים ופיזיים ממקורות חיצוניים: כ-5 מיליארד חיידקים שמקיפים את גופנו. סדרת CARESS מבוססת על הרעיון כי כל אישה יכולה לסייע לעורה לאיזון הפעילות של המיקרו אורגניזם שבתוכו וסביבו, למניעת ייצור הרדיקלים החופשיים ולנטרול עודפי הסבום ולאגירת לחות בריאה בעור המונעת ומתקנת נזקים של הרדיקלים החופשיים. מוצרי הסדרה מכילים רכיבים ייחודים שהותאמו לאפקטיביות רבת עוצמה בשני מישורים:

  1. נטרול ביוטיקה – מערכת של אנזימים המפרקים את השפעת הרדיקלים החופשיים, מנטרלים מקרו אורגניזם מזיקים ומזהמים, תוך מניעת פגיעה מלכלוך, קרינה ותופעות סביבה מזיקות והפיכת המזהמים האמורים למולקולות בלתי מזיקות. במוצרי הסדרה נעשה שימוש במרכיבים המוכרים בתכונתם כ"בולעי פסולת": ויטמין E – מגן על מולקולות הליפידים הבונות את ממברנת התא, ויטמין C – מגן על מולקולות הידרופיליות של ציטו פלסמת התא והנוזל הבינתאי, מיצויים ושמנים מירקות – עתירי מינרלים, ויטמינים, חומצות אמינו וחומצות שומן שנועדו לפעול בהרמוניה, כשהאחד מגבה את השני וליצור איזון ושיווי משקל לכל מצב של עור בריא יותר.
  2. חיזוק-ביוטיקה – חיזוק ההגנה הטבעית של העור וסיוע בחידוש ייצור תאי עור בריאים. באמצעות איזון הלחויות הנדרש לעור, החדרתו ושימורו של קומפלקס ה-פיטו פפטיד לצד הגברת נוגדי החמצון, למניעת אי-סדירויות בעור שבאה לידי ביטוי בהופעת פצעונים, קשקשת, כתמים וכד’. בנוסף, במהלך כל שלב הטיפול במוצרי CARESS, מתקבלת תמיכה במערכת החיסון של העור, הרגעה מתמשכת בעזרת PRO BIO BALANCE – מרכיב פטנט פרוביוטי המונע סטרס עורי התורם לחידוש תקין של מרקם העור, מיצוקו, הרמתו וטשטוש הקמטים בו.

מוצרי סדרת CARESS כוללים תרכובת פרו-אקטיבית רבת עוצמה, המבוססת על רכיבים בעלי פעולה נוגדת חמצון. המוצרים מספקים הזנה לעור, משלימים רכיבים החסרים לו, מסייעים לתהליכים ביוכימיים לעכב הזדקנותו, מעודדים התחדשותו, מטשטשים קמטים ומוסיפים גמישות ורעננות. "היום כבר ידוע לכל כי לשימוש בתכשירים קוסמטיים המכילים נוגדי חמצון וויטמינים מסוג A, B, C, D, F השפעה רבה על מצב העור. סדרת CARESS מבוססת על תרכובת ייחודית שנועדה להזנה מאסיבית של העור. קומפלקס התזונה הקוסמטית מכיל מגוון רב של ירקות עתירי מינרלים חיוניים ולחויות שנועדו למניעת נזקים ולשיקום העור" מדגישה מרינה אומנסקי מומחית בביוכימיה ובפיזיולוגיה של העור.



עמוד זה נצפה: 452 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור