חיפוש באינדקס עסקים

"הידרוקסיטייט" מחברת לומינרה

פורסם מאת: בתאריך: 24 מרץ 2014

חברת לומינרה מציעה קו מוצרים אשר מיועדים , ע"י טיפול בהזרקה, לשיפור מראה העור ע"י הרמה או הוספת נפח ומעניקים פתרון אידיאלי למילוי קמטים במחירים אטרקטיביים. מוצר הדגל של החברה הוא: הידרוקסיטייט – Hydroxytite, מוצר להזרקה המשמש למילוי קמטים ומבוסס על קלציום הידרוקסיאפטיט, המינרל ממנו עשויות השיניים והעצמות בגופנו. המוצר נמכר מזה כשנתיים וחצי בישראל ומקבל חוות דעת מצוינת מרופאים ומטופלים.

בסוף שנת 2010 פנאקסיה המעסיקה מדענים בעלי תארים מתקדמים מתחומי הכימיה, רוקחות, ביולוגיה והנדסה ממוסדות מובילים בארץ,  החלה לעבוד על הפיתוח של הידרוקסיטייט – Hydroxytite, המהווה  מוצר גנרי למוצר בינלאומי בשם Radiesse. מוצר זה מוגן בפטנט באירופה ובארה"ב. הפטנט אינו בתוקף בארץ. הפטנט באירופה פג בפברואר 2013. עקב הפטנט אין בעולם מוצרים גנריים נוספים ל-Radiesse.
בספטמבר 2011 קיבלה החברה רישיון לשיווק המוצר ממשרד הבריאות. כ-4000 מזרקים של הידרוקסיטייט/ Hydroxytite הוזרקו עד כה. בחברה התקבלו  דיווחים על רמה גבוהה של שביעות רצון מרופאים אשר רכשו את המוצר . הרופאים מדווחים על שביעות רצון גבוהה, גם בקרב הלקוחות.

היתרון המובהק של הידרוקסיטייט/ Hydroxytite
הינו מחירו האטרקטיבי – המוצר נמכר בעלות של כ- 50% פחות יחסית למוצר המקביל בשוק . בחברה זיהו מגמה של פופולריות גוברת בתחום מילוי קמטים בשכבות אוכלוסייה ממעמד סוציו-אקונומי בינוני, אצלן השיקול הכלכלי מהווה פקטור משמעותי בהחלטה האם, כמה ובאיזה מוצר להשתמש. המחיר הנמוך למוצר מנגיש אותו לקהל רחב יותר ומאפשר לרופאים לספק למטופליהם  את מספר הטיפולים הנדרש להם בפועל ולא להסתפק בתוצאות חלקיות עקב עלויות גבוהות.

יתרון משמעותי נוסף הוא שמילוי באמצעות הידרוקסיטייט/ Hydroxytite מחזיק בין שנה וחצי לשנתיים. החומר מעודד יצירה של סיבי קולגן ומביא להרמה של הפנים, ולא רק למילוי של הקמט .
כעת, מעוניינים בחברה לשווק את המוצר במדינות נוספות מלבד ישראל. ע"פ סקירת פטנטים שערכו, הפטנטים של Radiesse פגו במרבית מדינות העולם החל מפברואר 2013. והם בתהליך מתקדם של רישום המוצר באירופה וקבלת אישור CE. התהליך צפוי לארוך מספר חודשים נוספים ובסופו יוכלו לשווק את המוצר במדינות הגוש האירופאי. במקביל, ישנם שווקים כדוגמת רוסיה, אשר בה הפטנט אינו בתוקף, שם החלו ברישום המוצר.

 



עמוד זה נצפה: 613 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור