חיפוש באינדקס עסקים

טיפולי פילינג – אלה וסלבסקי

פורסם מאת: barosh בתאריך: 13 פברואר 2011

כשאת הולכת לקוסמטיקאית שלך היא מציעה לך לעשות פילינג. כדאי שתכירי את המושג ותקבלי מעט מידע על טיפולי פילינג שונים, דרגות העומק השונות לפילינג, יתרונות וחסרונות של כל פילינג, לפני שתשכבי על מיטת הטיפולים. במילה פילינג אנו מתכוונים לקילוף של העור. פילינג מתחלק לפי עומק הקילוף המתבצע בעור, החל בקילוף התאים המתים בלבד ועד לקילוף עמוק של שכבת העור העליונה כולה.

  • טיפולי פילינג - אלה וסלבסקיפילינג קוסמטי
    נעשה בדרך כלל על ידי מריחה של חומר שנדבק אל תאי העור המתים ובשטיפה מוסר יחד איתם או על ידי שפשוף מכני של העור בגרגרים או מברשת עדינה המנתקת את תאי העור המתים שנשטפים ומוסרים. מטרת הפילינג הקוסמטי הוא ניקיון. ניקוי העור משכבת תאי העור המתים מאפשר לעור לנשום טוב יותר ולחומרים קוסמטיים לפעול ביתר יעילות. זה אינו נחשב טיפול אנטי אייג’ינג אלא טיפול ניקוי יסודי שממומלץ לבצע אותו תקופתית. רוב הקוסמטיקאיות מבצעות פילינג כחלק מטיפולי הפנים הקוסמטיים שהן מציעות במכון.
      
     
  • פילינג השטחי
    מבוצע בדרך כלל על ידי קוסמטיקאיות על ידי מריחה של חומרים ותמיסות בדרגות ריכוז נמוכות. החומרים המובילים בתחום הפילינג השטחי הם חומצות חלב וחומצות פרי אשר גורמים לכוויה שטחית בעור, קילוף עדין שכמעט אינו נראה לעין למשך יומיים שלושה והמרצה של העור ליצירת תאי עור חדשים ורעננים. זהו טיפול קל שמטרתו לרענן את העור ולחדשו. בסדרה של טיפולים כאלה, בהפרשי זמן שיאפשרו לעור להתחדש, ניתן להסיר כתמים שטחיים ולהחליק קמטוטים. הטיפול מתאים לבני ובנות הגילאים הצעירים יחסית (30-40) ואם חוזרים על סדרות הטיפולים האלה מדי חודשיים שלושה ניתן לראות שיפור במראה העור ועיכוב תהליכי הזדקנות בעור המתבטאים לאורך זמן. הטיפול אינו כרוך בכאב, תופעות הלוואי מינימאליות, אין הגבלה בחזרה לתפקוד יומיומי רגיל מיד אחרי הטיפול מלבד ההמלצה להשתמש במסנני קרינה להגנה בפני השמש. קוסמטיקאיות שעברו הכשרה מיוחדת יכולות להציע טיפולי פילינג שטחי מסוג זה ללקוחותיהן כיון שרמת הסיכון מזערית.

     
     
  • פילינג הבינוני
    בפילינג הזה יוצרים כוויה מכוונת בעור שתגרום לקילוף של שכבת העור העליונה. קיימות שלוש שיטות לביצוע הפילינג הבינוני. הראשונה על ידי שימוש בחומצות כמו חומצת TCA, פנול, חומצת פרי וכדומה. השנייה על ידי גלי רדיו או לייזר הצורבים את שכבת העור העליונה והשלישית על ישי שילוב בין החומרים הכימיים והמכשור המתקדם. התאמת סוג הפילינג נעשה לכל לקוחה באופן אישי בהתאם למצב העור ולצרכים. למשל: שימוש בחומרים כימיים לקמטוטים העדינים סביב השפתיים ושימוש בלייזר או גלי רדיו לשאר אזורי הפנים. הטיפול מבוצע בדרך כלל ידי רופאים או פלסטיקאים. התוצאה יפה ונשמרת למשך מספר שנים. הטיפול מתאים לגילאי 40 ומטפלת יפה בכתמי עור, נגעים טרום סרטניים, רפיון והמתקמטות בעור. הטיפול כרוך במידה של כאב, העור מגיב באדמומיות ונפיחות למשך מספר ימים שלאחר מהם העור מתקלף בגלדים. קיימת חובת שימוש במסנני קרינה להגנה בפני השמש. יש קוסמטיקאיות שהוכשרו לבצע טיפולי פילינג בינוניים בדרגות שונות. אלו הן קוסמטיקאיות פרא רפואיות המתמחות באנטי אייג’ינג.

     
     
  • פילינג עמוק
    באמצעות ריכוז גבוה של חומצות, פנול או קרן לייזר בעוצמה גבוהה יוצרים כוויה מדרגה שניה בעור וצורבים את רוב שכבת העור העליונה של הפנים. העור משתדל לתקן את ההרס המכוון על ידי יצירה מוגברת של תאי עור חדשים ורעננים. זהו טיפול משמעותי ביותר, אגרסיבי ומלווה בתופעות לוואי חריפות. בין תופעות הלוואי ניתן לראות התפרצויות הרפס, הופעה של כתמים וצלקות באזורים המטופלים, היווצרות זיהומים ודלקות ועד כדי פגיעה פיזית בלב ובכבד. פילינג עמוק נחשב לתהליך המצריך שימוש בחדר ניתוח סטרילי תחת טשטוש או הרדמה כללית ואשפוז למשך יממה. שלושה שבועות עד חודש לאחר הטיפול, העור נפוח, אדום ומודלק. לאחר מכן מתחיל תהליך של התחדשות עמוקה של העור. התוצאה טובה ומתאימה למי שסובל מכתמים קשים בעור, קמטים וחריצים בפנים, רפיון של העור נגעים טרום סרטניים וצלקות מאקנה. מחירו של הפילינג העמוק גבוה והוא מבוצע על ידי פלסטיקאים בלבד.

טיפולי פילינג.
באדיבות: אלה וסלבסקיקוסמטיקאית רפואית.



עמוד זה נצפה: 470 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור