חיפוש באינדקס עסקים

החלקה יפנית – שיער חלק

פורסם מאת: barosh בתאריך: 20 מרץ 2011

החלקה יפנית - שיער חלק. יגאל ויצמןמצד אחד החלקה יפנית לשיער הפכה להיות טיפול שגרתי לעיצוב השיער, מצד שני אנחנו נתקלים בנשים לא מעטות שעברו החלקות שיער ומאוכזבות מהתוצאה. החלקה יפנית היא הדבר החם בעולם עיצוב השיער בישראל כבר מזמן וממשיכה להיות הטיפול המוביל בעיצוב שיער. מעצבי שיער שעדיין לא למדו והוכשרו לבצע החלקות יפניות ממהרים לתפוס מקומות בקורסים המועברים על ידי חברות מוצרי ההחלקה השונות, כדי להשלים את החסר. נראה כאילו עוד רגע לא יישארו נשים מתולתלות בישראל.

עם הנהירה העצומה הזו של מעצבי שיער ולקוחותיהם נראה כאילו אין שום סיכון בביצוע החלקת שיער וכאילו זהו טיפול פשוט שכל מעצב שיער יכול לעשות. אם כך, איך קורה שנשים לא מעטות מגיעות למספרות של מעצבי שיער בכירים ומנוסים ומביעות אכזבה מהתוצאה של ההחלקה היפנית שעשה בשבילן הספר שלהן? הסיבה היא: כימיה.

החלקה יפנית היא טיפול כימי בשיער. לצורך הגעה לתוצאה מושלמת יש צורך להתייחס לתהליך בדרך מדעית. מעצב השיער צריך לקחת בחשבון מספר גורמים חשובים: את מצב השיער לפני ההחלקה, את ריכוזי החומרים הפעילים כשהוא מכין את תערובת החומרים להחלקה היפנית, את פרק הזמן בו ישהה החומר על השיער ואפילו את רמת הטמפרטורה של המחליק הקרמי בהמשך הטיפול. האיזון המושלם בין הגורמים הנ"ל הוא שקובע את התוצאה. מעצב שיער וותיק המבצע החלקות יפניות רבות כשגרה יומיומית של עבודתו, מגיע לרמת מיומנות גבוהה וניסיון עצום שמאפשרים לו להגיע לאיזון החשוב הזה בקלות. מעצב שיער שלמד רק לאחרונה את התחום או שבשגרת היומיום שלו בעיקר עוסק בתספורות, סירוק שיער ואפילו צבעים וגוונים לשיער, לא בהכרח יהיה בעל מיומנות מספקת על מנת להבטיח תוצאה מושלמת בכל החלקה יפנית שהוא עושה.

השורה התחתונה היא שכשאת מבקשת לעבור החלקה יפנית לשיער, השתדלי לבחור במעצב שיער המתמחה בהחלקות יפניות, שביצע מספר רב של החלקות בהצלחה, שלקוחות מרוצות מספרות בשבחו וממליצות לחברות. בחירה במעצב שיער כמו יגאל ויצמן, למשל, שבמהלך השנים האחרונות ביצע אינספור החלקות יפניות ונחשב כאחד ממובילי תחום ההחלקה היפנית בארץ, תבטיח לך שיער חלק בריא מבריק ומרשים ללא סיכונים מיותרים. הצלחת ההחלקה היפנית שלך תלויה בבחירה זו, אז בחרי בטוב ביותר.



עמוד זה נצפה: 545 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור