חיפוש באינדקס עסקים

דירוג השיער – שי נחום

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 מרץ 2009

דירוג השיער – שי נחום מעצב שיער

מעצב השיער שי נחום מראשון לציון, מסביר על הדרכים ליצירת דירוג בשיער ללא פגיעה באורך השיער הקיים. שמירה על קו אורך השיער הקיים תתאפשר באמצעות בחירה נכונה של קו תספורת תתאים למבנה ולסוג השיער כאשר אנו מעצבי השיער שומרים על האורך הקיים באופן מלא. מושגים מקצועיים ואביזרים לעיתים נשמעים מפחידים ומרתיעים לא פעם את הלקוחות ומשפיעים על תהליך ההחלטה ועבורכן במיוחד קיבצנו את הטיפים הבאים:

  • כיצד מבצעים דירוג בשיער?דירוג השיער - שי נחום
    תהליך דירוג השיער מתבצע בשלב התספורת כאשר אנו שומרים על האורך הקיים ומבצעים חיתוך של השיער בעיקר בחלק העליון. הרעיון הוא ליצור אורכים שונים במסגרת השיער אשר איתם אנו יוצרים נפח ותנועה זאת מבלי לפגום באורך הקיים.

  • האם הדירוג מתאים לכל אורך גם אם אני בעלת שיער עד לאורך הכתפיים?
    כן, הדירוג למעשה משפיע רק על החלקים החיצוניים כאמור ואין שום מגבלה לבצע את הדירוגים הנדרשים לשיער. בסיס הדירוג יוצר נפח וקפיציות.

  • האם מעצבי השיער לפני ביצוע שיטת הדירוג בשיער בחומרים כל שהם ?
    לא. לצורך התספורת אין שימוש בחומרים כלל. העיצוב הסופי נעשה על ידי שימוש בחומרי עיצוב הנשטפים מהשיער ואינם גורמים לשינוי תמידי.

  • האם חיוני להשתמש עם מספריים מדללות לביצוע הדירוג בשיער?
    מדובר בשיטות עבודה מגוונות וכמו כן שימוש באביזרים וכלי עבודה שונים המאפשרים למעצבים ליצור את התוצאה. בכל מקרה מספרי דילול נחשבות לכלי עבודה חיוני ובנוסף להם משתמשים לא פעם גם בתערים מיוחדים ליצירת הרמוניה וחיבור בין האורכים שבתספורת המבוקשת. מה שחוב לומר עוד כי בכל מקרה האורכים אינם נפגעים והשיער יישאר באורכו המלא גם לאחר התספורת.


עמוד זה נצפה: 574 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור