חיפוש באינדקס עסקים

החלקה יפנית – פתרון לשיער סורר

פורסם מאת: barosh בתאריך: 7 ספטמבר 2010

 

עם כל מה שכבר אמרו על החלקה יפנית, אני רואה בה פשוט פתרון לשיער סורר, קופצני ומרדני, שאינו מוכן להסתדר וצריך פנים, קרמים, ג’לים וביקור שבועי במספרה על מנת להיראות טוב. לא רק נשים שלא נהנות מהתלתלים שלהן או השיער הגלי שלהן רואות בהחלקה היפנית פתרון. גם נשים עם שיער שקשה להסתדר איתו יכולות למצות בהחלקה היפנית פתרון אמיתי.
החלקה יפנית, מתאימה לסוגי שיער רבים כיון שהיא אינה אגרסיבית מדי, אין בה חומרים חריפים במיוחד ורמת הנזק האפשרי מהחלקה יפנית הוא מזערי.
למעשה, החלקה יפנית מרגיעה שיער מרדני, מחליקה שיער קופצני, פותחת תלתלים ומעניקה לך שיער חלק, מבריק ויפה גם ללא עיצוב בפן או שימוש בחומרי עיצוב מיוחדים לשיער. הטיפול עצמו פשוט, נעים ונמשך שעות ספורות.
בשלב ראשון חייבים לאבחן את מצב השיער על מנת להתאים את החומרים לשיער. זו נקודה חשובה מאוד שכן התאמה מקצועית של כמויות החומרים הפעילים בתערובת חיונית להצלחת ההחלקה. החומרים נמרחים על השיער וחודרים אל מעמקי השערה. זהו טיפול הזנה עמוק לשיער. החומרים מטפחים ומשקמים את השערה ומעניקים לשיערך מגע משיי, רך גמיש ומבריק.
בשלב הבא עובר מעצב השיער עם מחליק קרמי על השיער בקבוצות קטנות. תהליך זה מקבע את השיער בצורתו הישרה ומשאיר אותך עם שיער חלק לצמיתות.
למרות שהתהליך נשמע פשוט הוא דורש מקצועיות רבה ומעצבי שיער נדרשים לעבור הכשרה מיוחדת לביצוע ההחלקה היפנית. מה שיפה בשיטת החלקה זו הוא שהשיער נראה טבעי לאחר ההחלקה היפנית. הוא לא נראה ישר באופן מלאכותי, הוא לא נראה מגוהץ ואת נראית כאילו נולדת עם שיער חלק, כזה שגולש על הכתפיים ומתנפנף בטבעיות.
ההחלקה היפנית נותנת לך ראש שקט וחופש מטרדות השיער שלך. לא צריך לעשות חשבון לכל מקלחת, כל חשיפה ללחות וכל חפיפה. אחרי שהשיער יתייבש הוא יראה חלק ומדהים, בלי צורך בעיצוב וטיפול מיוחדים. כפי שאמרתי – פתרון אמיתי לשיער סורר. שנה טובה ורגועה לכולנו.

החלקה יפנית – פתרון לשיער סורר.
באדיבות: מעצב השיער – יגאל ויצמן.



עמוד זה נצפה: 553 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור