חיפוש באינדקס עסקים

דונה קארן – בשמים קיציים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 11 יולי 2011

דונה קארן - בשמים קיצייםDKNY Be Delicious של מעצבת העל דונה קארן בן חמש, והוא כבר הרבה יותר מניחוח. זהו הלך המחשבה של העיר ניו יורק, דרך חיים, הבטחה לכל מה שיכול להיות. הצרכנית היא חוה המודרנית, אישה מלאת מרץ, ספונטנית וסקסית מטבעה. בנוסף ל-Be Delicious המקורי, משפחת הניחוחות כוללת גם את Be Delicious Fresh Blossom ו-Delicious Night, וכעת מהדורות מוגבלות כמו זוג ניחוחות Juiced החדשים. כמו העיר המעניקה לו השראה, DKNY בשל לאהבה, לחיים ולהרפתקאות.

Be Delicious Juiced הוא שילוב של תפוחים בשלים ופירות מגירי עסיס. במרכז הניחוח ישנם תפוחים ניו יורקיים עסיסיים, ומסביב מפלרטטת פריחת האגס עם נקטר מנגו זהוב. שושנת העמקים ואדמונית לבנה מוסיפים ניחוח פרחוני תוסס, ונלווים אליו גם עלי סיגליות. מתחתית הניחוח המרוכזת עולה גל של תווים עציים קרמיים וענבר לבן החותמים את הרעננות הקרירה.

Be Delicious Fresh Blossom Juiced הוא תמהיל של פרחים ועלי כותרת שנקטפו זה עתה. הניחוח הוורוד הזה מתחיל באשכולית אדומה, פרזיות בהירות, קסיס עסיסי ושעונית, הלא היא פרח התאווה. זהו ניחוח קליל ורענן, מושלם לאביב. בליבו של הניחוח שוכן תפוח, מוקף בשושנת העמקים, עלי כותרת של ורד ורוד ואפונה ריחנית. עץ פליסנדר כהה, ניחוח וטיבר ומושק לבן מספקים את המצע האולטימטיבי, שכולו רכות.



עמוד זה נצפה: 414 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור