חיפוש באינדקס עסקים

אסתי לאודר צובעת את תל אביב

פורסם מאת: barosh בתאריך: 3 אוקטובר 2011

קמפיין המודעות לסרטן השד של קבוצת חברות אסתי לאודר משיק את השנה ה 12 ליוזמה העולמית להארת אתרים.

בישראל יואר באור הורוד בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן לציון המלחמה בסרטן השד, בנין עיריית תל-אביב-יפו המהווה ציון דרך מרכזי בעיר תל-אביב-יפו ביום שני ה 3.10.2011 מהשעה 18 לאורך כל הלילה

בחודש אוקטובר 2011 יוארו למעלה מ 200 אתרים בעולם באורות ורודים במיזם הארת האתרים בעולם של הגב’ אוולין לאודר סגנית נשיא בכירה של קבוצת החברות אסתי לאודר העולמית.

בנין עיריית תל-אביב-יפו יצטרף למאות האתרים בעולם, ביניהם יוארו בניין הפרלמנט והספרייה הלאומית ובניין הפרלמנט הישן באוסטרליה, באוסטריה יוארו טירת שונבורן ומוזיאון לאנטוס, בצ’ילה יאורו בניין העיריה לאס קונדאס ובניין הממשלה לה מנודאה, בהודו יואר הטאג’ מהאל ועוד.

אורן רווח מנכל קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל אמר "בכל שנה אנו בוחרים להאיר באור הורוד לציון המלחמה בסרטן השד, אתר אחר המוכר וידוע לציבור הישראלי, במטרה אחת חשובה מכל, להזכיר לכמה שיותר נשים בישראל, כי בדיקה מוקדמת מצילה חיים. המלחמה בסרטן השד היא אפשרית וכדי לנצח צריך להעלות את המודעות בקרב הנשים.
השנה בחרנו את בניין עיריית תל-אביב-יפו, שיואר באור הורוד המציין את המלחמה בסרטן השד בכל העולם, כאחד המקומות היותר מוכרים ומרכזים בעיר תל אביב – הנחשבת כיום לאחת מהערים המובילות בעולם, מרכז של תרבות, בילוי והתרחשות. אנו גאים ומודים לעיריית תל-אביב על שיתוף פעולה חשוב זה."

פרויקט סרטן השד של קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל, נעשה בשיתוף עם האגודה למלחמה בסרטן. במסגרת הפרויקט הוארו מדי שנה בחודש אוקטובר אתרים שונים בישראל, ביניהם: חומות יפו העתיקה, גשר המיתרים בירושלים, מגדלי עזריאלי בת"א, מגדל דוד בירושלים, היכל הספר בירושלים, מגדל שלום בת"א, ומגדל אביב ברמת גן המגדל הגבוה ביותר במזרח התיכון.

ב 1992, יצרה הגב’ אוולין לאודר, סגנית נשיא בכירה של קבוצת חברות אסתי לאודר,  בשיתוף עם המגזין SELF את הסרט הוורוד והחלה את קמפיין המודעות לסרטן השד של קבוצת חברות אסתי לאודר (BCA), אשר מתקיים כיום בלמעלה מ 70 מדינות, והפיץ עד כה למעלה מ 110 מיליון סרטים וורודים ומיליוני חוברות מידע חולקו ברחבי העולם, וגייס מיליוני דולרים למחקר למציאת תרופה.  בשנת 2000, הרחיב קמפיין המודעות לסרטן השד את מאמציו והשיק את היוזמה העולמית להארת אתרים  כדי להפיץ את מסר הצלת החיים בדרך חדשה, מרגשת ודרמטית.

באוקטובר 2011, תחגוג היוזמה העולמית להארת אתרים את שנתה ה 12, כשלמעלה מ 200 בניינים, אנדרטאות ואתרים מפורסמים מצטרפים למאמץ זה ומוארים באורות ורודים זוהרים כדי לשמש כסמלים בינלאומיים לתקווה, על מנת להעצים ולחזק מיליוני נשים בכל מקום. בישראל יואר השנה בנין עיריית תל- אביב, באור הורוד המסמל את המלחמה בסרטן השד ביוזמת אסתי לאודר ובשיתוף האגודה למלחמה בסרטן.
 
אבלין לאודר ציינה, "השקנו את היוזמה העולמית שלנו להארת אתרים בשנת 2000, כדי להוסיף לקמפיין המודעות לסרטן השד ממד מרגש וייחודי, אשר מאיר את עיניהן של נשים ומגביר את המודעות בלחיצה על המפסק. ב12 השנים האחרונות, עבר מאמץ ההארה שלנו מקומץ אתרים בולטים, למעלה מ 200 אתרים ברחבי העולם. בכל שנה, אנו מעריכים כל-כך את תמיכתם של בניינים, אתרים ואנדרטאות אלו הידועים בעולם כולו, אשר משלבים עמנו כוחות מדי שנה כדי לכסות את העולם בורוד ולסייע בהגברת המודעות במטרה לכבוש מחלה זו בעתיד הלא רחוק כל-כך."

מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן מסרה היום כי: "האגודה למלחמה בסרטן מובילה את המאבק בסרטן השד בכל החזיתות, החל ממחקר, קידום דרכי המניעה, הגילוי המוקדם, ועד שיפור דרכי הטיפול והשיקום של החולות והמחלימות. נכונותה של חברת אסתי לאודר להירתם למאבק בסרטן השד ראויה להערכה ומחזקת את פעילותינו ברמה הלאומית והבינלאומית".

קמפיין המודעות לסרטן השד מהווה את הקמפיין בעל הבולטות הרבה ביותר שנועד כדי לחנך נשים על הצורך בגילוי ובטיפול מוקדם בסרטן השד, ולהביא את המודעות לסרטן השד לקדמת הבמה הציבורית.

במסגרת הפעילות של קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל והאגודה למלחמה בסרטן יחולקו במהלך חודש אוקטובר מאות אלפי סרטים ורודים בסניפי רשת הסופר-פארם לציון המאבק בסרטן השד.

 

בניין עיריית תל אביב מואר בורוד- מיזם סרטן השד של אסתי לאודר

בניין עיריית תל אביב מואר בורוד- מיזם סרטן השד של אסתי לאודר



עמוד זה נצפה: 538 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור