חיפוש באינדקס עסקים

שמנים לטיפוח הגוף

פורסם מאת: barosh בתאריך: 19 ספטמבר 2008

אורלי עוז שמואל, המדריכה הראשית של חברת "קלרינס" מסבירה על הנושא:
שמנים לטיפוח הגוף מהווים חלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח היומיומי. בשוק קיימים סוגים רבים של שמנים. האופציה הטובה ביותר היא להשתמש בשמנים טבעיים, המופקים מ-100% תמציות צמחים שעובדים על טהרת הארומה פיטו.
פיטו הן תמציות צמחים המבוססות על תמציות הנלקחות מגבעול הפרח, או מהשורשים והייחוד של התמציות הוא היכולת לחדור לשכבות התחתונות של העור.
שמן הטיפוח לגוף "טוניק" של קלרינס, הוא דוגמא לשמן שמופק מ-100% תמציות צמחים טהורות, בשמן קיימים מרכיבים טבעיים נוספים כמו שמנים אתריים של רוזמרין, מרווה ומנטה ושמן אגוזי לוז שמזין ושומר על טיפוח העור. שמן הטוניק, מסייע במניעת התרופפות העור ועוזר במניעת אובדן מוצקותו. השימוש המומלץ בשמן מסוג זה, הוא באמצעות מריחה של כמות קטנה על אזורים בעייתיים בגוף.
דרך נוספת לשימוש בשמנים היא, חימום השמן בכפות הידיים וכאשר מריחים אותם הם נספגים בדם באמצעות דרכי הנשימה. ישנם יתרונות רבים לשמנים על פני קרמים. למשל: לשמנים יש את היכולת להיספג בשכבות התחתונות ביותר של העור בניגוד לקרמים שלרוב אינם חודרים כה עמוק. לשמנים השפעה לטווח ארוך.
השימוש בשמנים מוכח כמעכב את תהליך ההזדקנות של העור. יתרון נוסף של השמנים הוא בכך, שהם מזינים ומרגיעים את העור ומעניק לו רעננות ומגע קטיפתי, במיוחד לאחר הרחצה, לעומת מי קולון עתירי אלכוהול שעשויים לגרות את העור אולגרום לפריחה ובנוסף נושאים ניחוחות נפלאים ומותירים על הגוף ריח מעודן לאורך זמן.
מעבר לסגולות הקוסמטיות של השמנים, יש להם השפעה מאוד מרגיעה על נפש האדם, בייחוד בתקופת העידן המודרני, מוסיפה אורלי עוז שמואל, כאשר בני האדם בלחץ גובר של עבודה מתמדת, ושרויים הרבה פעמים במתחים נפשיים ופיזיים, לשמנים יש את היכולת להרגיע את הגוף והנפש.



עמוד זה נצפה: 469 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור