חיפוש באינדקס עסקים

2015 SMART STREETSTYLE

פורסם מאת: בתאריך: 23 מרץ 2015

 ’אינדולה’ מותג השיער המקצועי משיק את מראות
2015 SMART STREETSTYLE :
5 מראות המשדרים נוכחות, עוצמה ותחכום
מותג השיער "אינדולה" משיק את 2015 INDOLA SMART STREETSTYLE.

 

* מראות הקולקציה צמחו מאזורים מרוחקים ובלתי צפויים והפכו לכוח משמעותי באופנת המיינסטרים.

* הקולקציה עוסקת באופנת רחוב באופן מתוחכם ביותר.

* את הקולקציה יצר צוות חדש, שנבחר ביד אמן וכולל כוכבים בין-לאומיים שביססו את מעמדם לצד
   כישרונות חדשים:
   ג’יימס סמואל, מומחה הצבע של החברה וקרין קראצאייזן, כישרון ברלינאי עולה בתחום הסטיילינג.

קולקציית Street Style מציגה חמישה טרנדים משמעותיים, שמוצו מתובנותיהם של בלוגרים מובילים בעולם בתחום הסטייל:

מראה פופ ארט:

הגברת עוצמתם של צבעים, הדפסים ומרקמים מנוגדים, למראה כיפי, אופנתי ושנון המתאפיין בתסרוקת עכשווית ובאפקט צביעה הכולל משחקים חצופים

מראה  דולצ’ה ויטה:
חזון רומנטי בטוויסט ים-תיכוני טרנד המבוסס על מיזוג בין אלגנטיות ישנה, טובה ומוכרת לבין לבישות מודרנית. 
קולקציית Street Style מעדכנת את גישת ה"אולד סקול" הזו עבור בחורים ובחורות, שייהנו משילוב בין צורות רומנטיות, חומרים בלתי צפויים ומינונים אדירים של תכשיטים זוהרים.

מכאן הגיעה גם ההשראה לוריאציה על קארה עם פוני עדין בשכבות, שניתן לעיצוב במרקם חלק עם נפח או במרקם של תלתלים מפלרטטים. במקביל, אפקט "סיפור האהבה הכפול" בצבע יעניק צורה ברורה לפניה של כל לקוחה ששיערה ברונטי וחלק, וזאת באמצעות גוונים עדינים היוצרים מראה רב-גוני ויומיומי.

מראה ברוח הספורט:
את ההתפתחות האחרונה בענף הלבשת הספורט ניתן לאתר ברחובות לוס אנג’לס .טרנד ה- Sport-Onשל INDOLA שאב השראה מכך בדמותם של מראות אופנתיים באנרגיה מחודשת, הכוללים בדי משי שטופים, בדים סינתטיים מודרניים ופרטי רוכסנים נועזים. תספורת בעיצוב הקארה הקלאסית זוכה כאן למשב אוויר מרענן הודות לתוספת שכבות בחלקה העליון. התוספת יוצרת תנועה רבה יותר של השיער לאחר ייבוש המוסיף מרקם, או צדודית מלוטשת. טכניקת צביעה בסגנון "אור הזרקורים" יוצרת צבע אדום עז ונועז באפקט של הילה דרמטית. את המראה הופכים ללביש אם משאירים את הפוני.
 

מראה מקבץ סיפורים:
מראה  מקבץ הסיפורים של INDOLA מבוסס על שכבות של קטיפה בהדפסים גראפיים ורשת דמוית דיו המונחות על עור עבה וכותנה נוקשה. לבגדים מתלווה טכניקת גזירה לשיער ארוך, שמוסיפה תנועה לשיער כזה מבלי לאבד מנפחו. ניתן לבחור בגרסה חלקה של המראה, עם צמה, או בגרסה הכוללת גלים חושניים. טכניקת ה"ברונד" האופנתית (מיזוג בין צבע חום לבלונדיני) היא דרך חדשה שבה יכולות ברונטיות להתנסות בנגיעות של בלונד.

 

מראה  נורמה חדשה:
חזון "הנורמה החדשה" של קולקציית Street Style חוגג את המינימליזם הזה עם פריטים מועדפים לשעות הפנאי, כגון מכנסי ג’ינס, סווטשירטים אהובים, ז’קטים בגזרה נינוחה ונעליים שטוחות ופונקציונליות. בטרנד זה, משתלב בלונד טבעי ושטוף שמש בצביעה בטכניקת "משיכות קולמוס" (balayage) ליצירת קצוות בהירים ושורשים עשירים עם תסרוקת לבישה במראה רגוע ונינוח. את התסרוקת ניתן לעצב באיסוף של השיער המסורק לאחור או במראה שיער פזור.

2015 SMART STREETSTYLE

2015 SMART STREETSTYLE



עמוד זה נצפה: 387 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור