חיפוש באינדקס עסקים

עשית החלקת שיער? כך תשמרי על התוצאות

פורסם מאת: barosh בתאריך: 21 ספטמבר 2010

עשית החלקת שיער? כך תשמרי על התוצאות. רפאל אברמובבכל שיטה של החלקת שיער, משתמש מעצב השיער בחומרים פעילים מאוד. מצד אחד חומרים המזינים את השיער ומצד שני חומרים שתפקידם לפתוח את מעטפת השערה ולשנות את מבנה השערה מבפנים. החומרים הפותחים את מעטפת השערה ומחליקים אותה חייבים להיות מאוד פעילים אחרת לא יהיו תוצאות להחלקת השיער.

לאחר שעשית החלקת שיער, קיבלת ממעצב השיער שלך הוראות כיצד לתחזק את השיער כדי שימשיך להיות חלק לאורך זמן (באיזה שמפו להשתמש, באיזו תדירות, מה מותר ומה אשור למרוח על השיער ועוד). חשוב מאוד להקפיד ולמלא אחר הוראות אלו כדי להימנע מנזקים לשיער או לפעולת החלקת השיער שביצעת.

למשל, אחרי החלקה יפנית אסור להרטיב את השיער למשך כמה ימים. הכוונה היא לא רק לחפיפה אלא להרטבה בכלל כולל בריכה, ים ואפילו חשיפה ללחות גבוהה. הרטבת השיער כשההחלקה עדיין טרייה עלולה לפגוע ביישור השיער שנעשה עבורך ולגרום לו לנזק.

השימוש במוצרי השיער הנכונים גם הוא בעל חשיבות עליונה. שמפו ללא מלחים ישמור על רמת חומציות נמוכה בשיער ויאפשר לחומרים הפעילים לבצע את תפקידם על הצד הטוב ביותר.

מסיכות לשיער וטיפולי הזנה לשיער לא מומלצים בימים הראשונים אחרי ההחלקה אבל טיפות סיליקון או שמני הזנה לשיער בהחלט מומלצים, כיון שהן עוזרות לאטום את השיער מפני חדירה של לחות מזיקה לעומק השערה.

חשוב להקפיד ולראות שמעצב השיער שלך מאבחן את השיער לפני ביצוע ההחלקה. לא כל שיער ולא בכל מצב של השיער ניתן להשתמש בכל סוג של החלקות שיער. לכן, אם את מעוניינת בהחלקת שיער, גשי למעצב שיער מוסמך ומקצועי שיכול לבחור בין השיטות השונות את שיטת החלקת השיער הנכונה עבורך ואפילו לומר לך שהוא אינו יכול לעשות את ההחלקה עבורך כיון שמצב השיער שלך לא מאפשר זאת. מעצב שיער שמסוגל לדחות עבודה הוא מעצב שדואג ללקוחה קודם ורק אחר כך לתזרים המזומנים שלו – זהו איש מקצוע שאפשר לסמוך עליו.

עשית החלקת שיער? כך תשמרי על התוצאות.
באדיבות: מעצב השיער – רפאל אברמוב.



עמוד זה נצפה: 526 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור