חיפוש באינדקס עסקים

קניית שיער – טיפים חשובים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 4 אוקטובר 2010

 

כשאת הולכת לעבור הארכת שיער או תוספות שיער שימי לב איזה שיער הולך מעצב השיער להוסיף לך. עובדה היא שלהבחין בשיער טבעי איכותי צריך עין מקצועית אך גם את יכולה לשים לב לסוג השיער שישמש לתוספת קניית שיער - טיפים חשוביםהשיער שלך. מעצב השיער שלך מבצע רכישת שיער למטרת הארכות השיער או תוספות השיער ואת יכולה לשאול איזה סוג שיער הוא הולך להוסיף לך.
על מנת לוודא שהשיער הוא באיכות הגבוהה ביותר הוא צריך להיות שיער אדם טבעי בתולי, שלא עבר עיבוד תעשייתי ולא נחשף לחומרים כימיים. שיער איכותי כזה מרגיש משיי למגע, בעל ברק טבעי וגמישות נעימה למגע ולכן מומלץ לבקש לגעת בשיער. שיער סינטטי יהיה דומה יותר לשיער של בובות, מבריק מדי, מלאכותי מדי ופלסטי למגע.
שיער טבעי הוא השקעה טובה יותר. הוא יחזיק מעמד יותר זמן, יהיה עמיד יותר בחפיפות ועיצוב השיער ובבוא הזמן יוכל השיער לעבור הסרה וחיבור מחדש כשיגיע זמן לחדש את הארכת השיער או תוספת השיער.
פער המחירים בין שיער באיכות ירודה לבין שיער איכותי הוא גבוה. לכן אם את רוצה ליהנות משיער 100% טבעי ובתולי בחרי בשיער היקר יותר. היתרון במחיר היקר הוא החיסכון בהמשך הדרך, כשלא תצטרכי לקנות שוב שיער על מנת לחדש את הארכת השיער או תוספת השיער שלך. היקר יהיה חסכוני הרבה יותר.
קניית שיער הוא עניין למקצוענים. חברות המייצרות תוספות שיער ופאות מיומנות בבחירת השיער ואת כלקוחה לא תוכלי לדעת בוודאות מהו טיב השיער המיועד לך. לכן, כשאת הולכת לעבור הארכת שיער או תוספת שיער עשי זאת אצל מעצב שיער שאת בוטחת בו, ובטוחה שיש לו די יושרה כדי לומר לך איזה מין שיער הוא מתכוון להוסיף לראשך. טיפ אחרון הוא לשאול אצל מי נקנה השיער. שיער שנקנה מחברה מוכרת ברמה בינלאומית יהיה בעל איכות טובה יותר, פשוט כי יש לחברה מוניטין לשמור עליו ולטפחו.

קניית שיער – טיפים חשובים.
באדיבות: אלינה קלנדרוב – חברת AR EXTENSIONS המייבאת ומשווקת שיער אדם איכותי.



עמוד זה נצפה: 560 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור