חיפוש באינדקס עסקים

חברת "מישל מרסייה" השיקה מוצר מהפכני בתחום צביעת השיער

פורסם מאת: בתאריך: 7 מאי 2013

חברת "מישל מרסייה" השיקה מוצר מהפכני בתחום צביעת השיער  חברת  ’מישל מרסייה’ השיקה מוצר מהפכני עם פטנט בלעדי S.O.S Color Recover™ לצביעה מהירה של שורשי השיער הלבנים, שנמכר באופן בלעדי בסופר-פארם. מדובר במוצר משלים לצבעי השיער הנותן פתרון אופטימלי לטווח זמן בו מבצבצים שורשי השיער הלבנים בין הצביעות. בהתבסס על מחקר שערכה חברת מישל מרסייה, רוב הנשים והגברים, מתחילים להלבין בגילאי  30-40 והסיבה העיקרית לצביעת השיער מהגילאים הללו ואילך הינה הסתרה או כיסוי שיער השיבה. השורש הלבן מתחיל להופיע  בין 7-10 ימים, לאחר הצביעה האחרונה. המוצר החדש S.O.S COLOR RECOVER™ של מישל מרסייה מונע, תוך שניות, את הרגשת חוסר הנוחות, באותם ימים, כשהשורשים הלבנים מבצבצים ועדיין לא ניתן לצבוע את כל השיער.

S.O.S COLOR RECOVER™  מגיע כתכשיר בצורת ספריי, המספיק לכ– 20 צביעות. התכשיר מצויד במגן קרקפת מובנה המונע את לכלוך הקרקפת וצורתו מאפשרת התזה מדוייקת וקלה על שורשי השיער (בין אם בבית או בעבודה). תוך שניות נעלמים השורשים הלבנים והשיער מקבל ברק וחיוניות מושלמים. הסדרה כוללת 7 משפחות צבע, המתאימות לכ-40 גווני שיער: שחור, נחושת, חום לוהט, בלונד, חום בהיר, אדום וחום כהה. התכשיר מיועד לשימוש עצמי רב פעמי ומתאים לשימוש כהשלמה לכל חברות צבעי השיער. צבע השיער מבוסס על תרכובת שאינה מכילה חמצן, אמוניה ו- MEA  (מונו אתנול אמין) ההופך אותו לצבע ידידותי, בריא ובלתי מזיק לשיער ולקרקפת.

מנכ"ל חברת מישל מרסייה, אבשלום הרשקוביץ: "חברת מישל מרסייה ממשיכה להביא חדשנות לתחום השיער. מה שהתחלנו לפני כשנתיים עם מהפכת מברשות השיער אנו עתידים לעשות כעת עם ה S.O.S COLOR RECOVER™ כמענה לצורך שעד כה לא זכה לפתרון בתחום צביעת השיער.  אנחנו ממשיכים לפתח מוצרים בתחום טיפוח השיער על מנת לספק ללקוחותינו מוצרים איכותיים, ייחודיים וחדשניים העונים באופן אופטימלי על צרכיהן".

עוזי ויזינגר, מנהל סחר סופר-פארם: "לקוחות סופר-פארם מחפשות כל העת אחר חידושים בתחומי הטיפוח. שיתוף הפעולה המוצלח שלנו עם מישל מרסייה התחיל במברשות השיער הייחודיות שהיו לרב מכר והמשיך בסדרת הטיפוח. מדובר כאן במוצר שעונה על צורך אמיתי ואנו צופים לו הצלחה רבה".

חברת מישל מרסייה הינה חברה ישראלית המפתחת ומייצרת בנוסף ל- S.O.S COLOR RECOVER מברשות ייחודיות להתרת קשרים וסדרת מוצרי טיפוח ועיצוב לשיער. מוצרי החברה מפותחים ומיוצרים בישראל ומשווקים לכ 35 מדינות ברחבי העולם. עיקר השליטה בחברה מוחזק ע"י חברות בשליטת בני לנדא וליאון רקנאטי.
 



עמוד זה נצפה: 515 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור